erge ruzie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BabyWish4, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Sommige mensen moeten geen kinderen krijgen.....;)

Als je nog héél pril zwanger bent ga dan sowieso naar je huisarts en bespreek wat de mogelijkheden zijn. Dit wil je jezelf en nog een kindje niet aandoen, dan kom je nooit meer van die psychopaat af. :(

WEGWEZEN bij die idioot en zorg goed vor de twee kinderen die je al hebt, dat ben je aan hen verplicht. Sterkte en héél veel wijsheid toegewenst!

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Het lijkt me ook wel heel confronterend voor ts. Ze zal zat dingen gehoord/gelezen hebben die ze liever niet had.. maar goed.

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Dit.

4. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Lieverd..

Ik ken je niet en je krijg al meningen zat maar dit is een periode in je leven waar je later op terug zal kijken en zal denk pff heb ik dat allemaal mee gemaakt?

Er zijn kinderen in het spel en daar ga je voor door het vuur maar als mama en papa niet gelukkig zijn hoe kunnen je kinderen dan wel gelukkig zijn?
    Ja elk huisje heeft z'n kruisje en misschien voelt dit niet als het moment..
    Maar ook jij verdient om te kunnen genieten van het wondertje in je buik!
    Hij hoort juist mee te genieten van het nieuwe leven ipv een pril zwangere vrouw te laten slapen op een mini bedje van je dochter of je met zo veel stress op te zadelen..
    Je zegt dat je al een miskraam heb gehad en zoals ik het lees is het je allemaal niet makkelijk geweest de afgelopen jaren..
    Maar probeer een weg te kiezen die ook fijn is voor jou!
    Wat jij nu doet voor je kinderen is iets heel moois maar wanneer is het tijd voor mama om gelukkig te zijn?

Hele dikke knuffel!

5. BabyWish4

BabyWish4 Lid

11 jan 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeejj meiden sorry dat ik niets van me liet horen ik heb net alle berichtjes even gelezen..
    Ik ben niet bij me vriend weg maar heb hulp gezocht en die zijn hier al 3 x geweest en die hebben hem goed de les gelezen.
    Fijn dat anderen dat wel kunnen want uk ben niet sterk genoeg daarvoor.
    Ik ben eigenlijk mijn hele leven al vernederd door exen en ook andere dingen meegemaakt waar ik niet over wil praten.
    Het heeft allemaal zo'n inpact op mijn leven gehad.
    Ik vertrouw amper iemand heb geen zelfvertrouwen niets en weet dat weggaan de beste oplossing is maar ik hoop dat het met deze hulp nog goed komt (tot nu toe wel) maar ja dat zijn maar een paar dagen.
    Ik heb ook afgesproken met de hulp werkt 't niet krijg ik een woning via teamthuishulp zodat ik alleen verder ga met mijn 2 (3 ) kindjes.

Sommige schreven al dat 1 kindje van hem was maar dat is niet zo mijn 2 kindjes zijn van mijn ex.
    Hij heeft zelf een zoontje
    Dus dit kindje in mijn buik is ons eerste kindje samen.

Wat 1tje zei deed me wel pijn dat ik na de huisarts moest gaan om te bespreken wat de mogelijkheden zijn..

Nou 1 ding is zeker ik ga geen abortus doen en geef het ook niet weg voor adoptie. Ik heb het eigenlijk al 4 jaar alleen gedaan (mijn ex deed niks met de kindjes) en dat ging me prima Af dus nog zo'n wondertje erbij dat lukt me ook wel.

Sorry dat ik zo laat reageer niet dat jullie gaan denken stom wij wij reageren en ze reageert niet terug.
    Ik zit hier alleen maar op de site als mijn vriend er niet bij is anders wil hij ook dingen lezen enz. En daar heb ik geen zin in.en heb mij dochter ziek gehad en mijn zoontje ook (die heeft met de nieren en zware bronchitis)

Dus ik hoop dat hij zijn stinkende best doet en met de hulp dat het beter gaan want anders ben ik hier echt heel snel weg hoeveel ik dan ook van hem hou. Dan maar pech!! Mja ik zeg ook iedereen verdiend een kans bij mij zijn het er wat meer maar ik heb nog altijd de hoop dat het wel goed komt.

Ben ook druk bezig voor mijn onzekerheid en zelfvertrouwen met hulp en het is zwaar maar ik weer dat het me gaat lukken en dat ik straks ook meer durf te zeggen of ergens tegen in te gaan.

Dank je wel voor jullie lieve reacties ♡
    En nogmaals sorry dat ik zo laat reageer!!

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik hoop voor je dat die gaat veranderen. Al ben ik bang van niet.
    Uiteindelijk beslis jij wat je moet doen en wat het beste is voor jou en je kindjes.
    Sowieso wil ik je een fijne zwangerschap toe wensen!

7. littlelilly

21 sep 2014
    86
    0
    6
    Noord Holland
    Je zei... Ja maar hij is ook wel is lief!
    Mijn vriend is altijd lief voor me. Helpt me met alles!
    Vraagt constant Hoe ik me voel en of hij nog iets van me moet overnemen. In ons huis beslissen we alles samen en respecteren we elkaar! Wij hebben bijna nooit ruzie... wel eens een kleine discussie of een menings verschil. Maar geen ruzie! Ik heb al zo veel fout jongens mee gemaakt. Dus ik snap het wel. Ik was ook helemaal verpest en had geen vertrouwen. Ik vond me zelf lelijk en dik. Maar toen ik me vriend tegen kwam, liet hij me leren om ook van mezelf te houden en hij leerde me te genieten van alle mooie momenten van het leven! En nu ben ik sterker als ooit, want ja, ze bestaan echt hoor!! Mannen die wel een vrouw behandelen zo als het hoort! Meid, geloof me... niet een hand vol mannen maar een land! Je hebt alleen nog niet de juiste ontmoet! Ik weet zeker als je nu voor je zelf kiest en je begint je leven op orde te krijgen dat je zomaar opeens de allerliefste zorgzaamste man voor je staat die je wel behandeld zo als het hoort! Gelijkwaardig!
    Want een relatie waar je nu in zit ga je niet volhouden! En zo hoort het helemaal niet!
    Sterkte en heel veel succes!
    Maar alsjeblieft.... Doe er iets mee! Geef om jezelf iedereen is mooi op zijn of haar manier!

8. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Mogelijkheden bespreken hoeft niet direct alleen maar abortus te betekenen hè. Dat kan, maar daarnaast ook andere soorten hulp. Bijvoorbeeld de hulp die je nu zelf al hebt ingeschakeld. Via de huisarts krijg je dat soort dingen soms sneller gedaan en kom je direct bij de goede instantie uit dan wanneer je het allemaal zelf moet doen. Vandaar dat het genoemd wordt ;)

Verder wil ik je heel veel succes en sterkte wensen! Ik heb zelf het sterke gevoel dat áls het werkt, het maar voor even werkt (voor je vriend). De kans is zeer groot dat na afloop van de hulp hij binnen afzienbare tijd weer terugvalt in zijn oude patroon/gedrag. Dat wil overigens niet zeggen dat ik het niet knap vind dat je instanties hebt ingeschakeld hoor. Hartstikke goed van je.

Tot slot: bedenk dat alleen jijzelf deze situatie kunt veranderen. Ga je niet weg, dan verandert er zeer waarschijnlijk ook niets.

Deel Deze Pagina