Zoals het onderwerp al aangeeft weet ik niet wat nou goed is of niet. Sommige beweren dat je een goede innesteling niet echt in eigen hand hebt, dat de natuur het 'bepaalt'. Maar toch denk ik dat je er zeker wel invloed op uit kunt oefenen. Nu ben ik een typje van het soort: 'snel druk maken om alles' (maar ja, heb ook 3 miskramen in totaal gehad en 2 gezonde zonen). Mijn nod is volgende week vrijdag, de innesteling zou dus aan de gang zijn mocht er een bevruchting hebben plaats gevonden. Mijn jongste in 11 maanden en 8,5 kilo die ik dus de hele dag moet tillen. Ik probeer het echt te beperken, maar dat gaat niet altijd. Hoe staan jullie hier tegenover? Hebben jullie ook getild, denken jullie dat dit een goede innesteling in de weg kan staan? Tips, trucs en adviezen zijn welkom!
Je druk maken en tillen hebben echt geen invloed op de innesteling. De innesteling is vooral afhankelijk van hormoonwaarden en de gezondheid van je baarmoederslijmvlies. Vooral het laatste moet dik genoeg zijn en lang genoeg in stand worden gehouden door het progesteron-hormoon, zodat de omstandigheden voor een innesteling optimaal zijn. Dit kun je echter niet beinvloeden door eten, je stemming of bepaalde bewegingen niet te maken. Succes!
Dankjewel Jippie voor je reactie, hier heb ik wat aan! Nooit geweten dat dat er allemaal mee te maken heeft. Wat zit een lichaam toch complex in elkaar he? Heb mijn oudste opgetild en schoot idd gelijk in de stress... pfff, wachten dan maar. Nogmaals bedankt!
Mijn vriend en ik hebben zelfs sex gehad (en dat ging er soms hard aan toe) rond deze dagen en het is toch niet losgeschoten ofzo ben nu bijna 14 weken alweer dus nee een innesteling heeft niks met tillen ofzo te maken, stress of sex. Heb zelf 2 miskramen gehad en deed t zelfde als nu. Als t goed zit komt t goed...dat houdt een paar x iets te zwaar tillen niet tegen. En is t een slecht vruchtje dan komt t ook af denk ik altijd maar.