Wij hebben al een tijdje een Wii staan, maar ik deed er weinig mee. Heb nu het Zumba core spel gekocht en ik moet zeggen dat ik helemaal lyrisch ben haha. Lekkere muziek, lekker bewegen, leuke dansjes en super beeld. Ik denk dat mijn Wii dus weer even wat meer in gebruik genomen gaat worden. Maar nu de vraag. Welke games spelen jullie en op welke spelcomputer? Xbox, PS, Wii?
WiiU: Mario games zoals Mario bros wiiu, en ook gewone Wii games, alles van Mario, Zelda, Kirby, donkey kong PS3: alles van ratchet and clank en Sly
Nintendo Dsi en dan vooral die nieuwste van mario, geniaal spel! Wii, mario, donkey kong, bowlen, tennis en natuurlijk mario kart! Ipad en dan ticket to ride! Geweldig vind ik het! Gelukkig is mijn man het er mee eens en spelen we geregeld als de kleine op bed ligt een potje mario
xbox: ik doe veel sport tennis en honkbal , als ik de puf heb ga ik voor erg intensief . En konfoe panda hebben we ook , ben daar even mee gekapt. Krijg de beweging niet voor elkaar . en kineckt aventures is ook erg leuk . morgen even weer een uurtje denk ik.
Wij hebben een Xbox360, PS2, Wii, PSP, Nintendo 3DS en Gamecube. We gamen het vaakst op de 360 en zijn grote fan van Dead Space, F.E.A.R., BioShock en alle goede games die er op lijken. Oh en ook grote fan van Zelda!
Ja wie weet. Nu is dat zumba spel een soort van Just dance. Nouja leuk is het wel en je gaat er wel van zweten, dus het doet toch iets haha.
We hebben thuis een pc, ps3, wii en nintendo ds.. Speel het meest op de pc (sims 3 en Simcity) en soms op de ps3 met collega's Call of Duty 2..
Geen idee , nou moet ik eerlijk zeggen dat ik geen geduld had / heb. Voor mijn gevoel gaat er niks af word ik alleen maar zwaarder als ik voor al mijn borsten bekijk pff. Ik zit wel boven mijn streef gewicht niet fijn . Stopen met roken heeft ook zijn na delen, zo lang ik maar niet nog dikker word [ geld ook voor manlief] Heb vandaag niet gekineckt maar veel huishouden gedaan. Mijn lijf doet verdomde pijn grr.
Ps3: little big planet deel 1 en 2, en Little big planet karting. bioshock, assasins creed. Xbox 360: Fable 1 en 2. PC: Myst, simcity, syberia, nog wel wat spellen, maar speel ik niet. Mijn vriend speelt voornamelijk op de pc: starcraft, counterstrike en battlefield enzo. Oh en op mijn mobiel speel ik heel graag Plants vs Zombies
Facebook : Kingsroad, Dragon City, Maplestory Adventures PC: Sonic Adventure DX, Sonic Generations, Audiosurf iPad: Sonic Dash, Tower of Saviors Wii: Iets met 'Band' in de titel, in ieder geval, instrumenten bespelen dus , Wii Sports met m'n broertje PS3: Assassin's Creed DS: Rhythm Paradise, MySims, Pokemon