Grotere borsten: tijd voor nieuw bh's??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door xxBloesem, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Hoi dames,

Ik ben nog paar pril zwanger, maar merk dat mijn bh's nu al erg strak zitten. Ik ben van plan nieuwe bh's te kopen, maar zal ik meegroei kopen, of voedings bh's? Ik heb geen idee. Ben bang dat ik over een paar maanden weer nieuwe moet halen omdat ik dan nog meer groei...

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Hoe hebben jullie dit opgelost?
    Hoor het graag ;)

Groetjes !

2. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ik heb eerst bij hunkemoller of livera ofzo van die verlengbandjes gehaald. Dan gaan ze al weer een poosje langer mee. Heb daarna ook voedingsbehas gekcht maar die vond ik eigenlijk niet lekker zitten. Vooralsnog zweer ik bij mijn hema sportbeha met verlengstukje :)

3. Zonnestraal89

Zonnestraal89 Actief lid

25 mei 2013
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verlengbandje is niet de oplossing omdat de borst voller word Betekend het ook dat je cupmaat veranderd.
    Het is belangrijk een goede bh te kopen. Ik zou een meegroei bh kopen.

4. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Hoii

Ook bij mij zat de bh al gauw strak.
    Bij de HEMA meegroei bh gehaald. . Erg fijn maar zijn niet voorgevormd

5. Parijs78

Parijs78 Lid

19 jan 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zat bij mij ook snel strak en heb meegroei bh gekocht. Idd helaas geen voorgevormde cups (moest echt even over een drempel heen) maar vandaag eerste dag dat ik hem aan heb en ben er heel blij mee :) succes met beslissen :)

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik zou wel nieuwe kopen.
    Bij mij begonnen ze toen ook echt al uit de bh te koekeloeren en heb gisteren pas een nieuwe gekocht. Wat een opluchting!

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik koop ook gewoon nieuwe. Ik heb ze bij c en a gekocht 2 voor 12.90.. dus ook niet het einde van de wereld. Als ik straks bevallen ben koop ik weer voedingsbh's van noppies. Voorgevormd en met beugel maar die kosten wel 25 euro per stuk maar die zitten super.

Niet voorgevormd vind ik echt vreselijk dan zie je alles er doorheen.

8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Door de beugel zijn bij mij wrs melkkliertjes afgesloten. Gevolg...3 borstontstekingen. Auw..
    Ik heb sportbeha's bij de hema gehaald. Sliep ik snachts ook zo lekker in!

Maar iedereen moet natuurlijk vooral aandoen wat ie fijn vindt! Kan alleen mijn ervaring benoemen!

9. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik van mijn vorige zwangerschappen nog 'alle' maten. Is echt niet bij te houden joh, mijn ondermaat werd bij de vorige op het laatst ook echt een stuk groter. Gewoon goedkope bh's van H&M of zo.

10. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Bedankt allemaal!! Ik hou wel van voorgevormde bh's dus ga morgen denkik eens kijken naar een maatje groter. Die meegroeidingen lijken me niet wat haha!

11. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Ik heb voor thuis een fijne sportbh (gewoon een zwarte, geen lelijk ding) en heb 2 normale bh's gekocht in een maat groter. Hoop straks wel gewoon weer al mijn 'oude' bh's aan te kunnen. :$

12. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ik heb behas in allerlei verschillende aten liggen... Heb 13 maanden borstvoeding gegeven en in die tijd wisselde de maat ook nog wel eens, pas na een maand of tien werd het een beetje stabiel, om na het stoppen met de bv weer snel af te nemen, en gelijk daarna weer flink te groeien want weer zwanger ;)

13. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb een meegroeibeha van Anita gekocht, is inderdaad niet voorgevormd maar dat kan mij momenteel niks meer schelen :D
    Ook van die verlengbandjes in de Hunkemoller gekocht

En ik draag ook sportbeha's van de Action, heerlijk :)
    Voor als ik bevallen ben heb ik een niet-voorgevormde voedingsbeha van Mammae en 2 borstvoedingstopjes van de H&M

14. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    hier beginnen de bh's ook al te spannen.. toch gek al zo vroeg. ik ga denk ik binnenkort zo een mammae bh kopen vind die rode wel leuk en denk dat het wel goed zit?
    we zullen zien.. hoof dat er niet teveel borst bijkomt want ik ben klein en mager en heb nu al een D cup

15. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik heb de eerste keer nog normale bh's gekocht. Ze waren toen van E naar F gegaan.. nu heb ik een daadwerkelijke zwangerschapsbh gekocht omdat ik weer van F naar G ben gegaan :( ze zijn nu dus al 2 cupmaten groter in 20 weken. Zou daarom niet te snel 'speciale' bh's kopen. Ze zijn stinkend duur en de kans is enorm groot dat je borsten nog groter worden.

16. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik was van een B cup naar een ruime D cup gegaan.
    Super ronde volle borsten. Was ook niet gek ik had heeel veel melk.
    ik had een voedings bh gekocht. 1 voor gevormd 1 niet en los van die cupjes gekocht livera.
    Nu ook weer pijnlijke borsten zijn al aan het groeien.
    mijn borsten zijn trouwens nooit meer terug gegaan naar B is C gebleven

17. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Ik heb voedingsbh's bij Hema vandaan, 12,95 per stuk.
    Ze zitten lekker ruim.. Koop wel een grotere maat. :)

Of koop een normale bh maar dan ook grotere maat.

18. Lala120

Lala120 Lid

7 feb 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger.
    Ik ben nu bijna een cupmaat gegroeid :$
    Het is niet zo dan m,n bandjes of sluiting die te klein zijn, maar m,n borsten vallen gewoon bijna uit mijn bh :$
    Vandaag maar even een grotere maat kopen.

Groetjes

19. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ik heb paar sportbh's/tops gehaald bij de Hema, zit stuk beter dan normale inmiddels en rekken wat meer mee.

Deel Deze Pagina