erge verstopping, zo zielig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mymiracle, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik deed het idd als ze 2 daagjes niet had gepoept.

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Kijk wel een beetje uit met eventueel overgaan op comfort. Mijn zoon spuugde enorm veel en met hem ben ik toen overgegaan op comfort. Dit hielp erg goed tegen het spugen en prettige bijkomstigheid was dat hij er enorm goed van kon poepen:D

Toen mijn dochter last kreeg van verstopping, ben ik na deze ervaring overgestapt op comfort. Echter, bij haar werkte het totaal averechts, ze raakte nog meer verstopt, zo zielig:( Uiteindelijk ben ik met haar overgestapt op Nutrilon Omneo en binnen 2 weken poepte ze als een tierelier:D

Het verschilt dus per kind...

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hihi, ik hou het in de gaten, maar Nutrilon Omneo is dus ook een optie mocht het niet helpen, tis wat met die kinders :D

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Klopt! Lotte spuugde ook heel veel en dat werd toen ook gelijk minder. Maar die combinatie kan ook duiden op wat andere kleine problemen. Misschien kan je eens kijken naar een Osteopaat bij je in de buurt. Dat heeft hier wonderen gedaan. Vanaf dat moment waren de problemen echt zo goed als weg.

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

extra water heeft wonderen gedaan, ze had vanmorgen een volle luier zonder persen en zonder pijn, gewone mosterdgele poep, ik wacht even af met andere voeding, wie weet heeft ze dat niet eens nodig, bedankt allemaal :)

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Goed om te horen! Het is altijd zo zielig als je niets kunt doen.

Deel Deze Pagina