Overgeven overgeven en nog meer!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaAggie, 30 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaAggie

MamaAggie Lid

1 jul 2009
    34
    0
    0
    leidster kinderopvang
    Lelystad
    Vanaf zaterdag avond is mijn kleine meisje (8 maanden oud) aan het overgeven.... Als ik haar een voeding heb gegeven komt hij ongeveer na een uur er weer uit:(
    Maandag avond had ik de huisartsenpost gebeld om te vragen wat te doen!! Kreeg daar het advies kleine beetjes te geven ongeveer 60 cc per keer... Gisteren ging dat de hele dag erg goed.... Vanmorgen was het al weer ellende een half uur naar haar ochtend fles spuugde ze alles er weer uit..... Ik wordt hier echt heel moedeloos van...
    Ik heb zelfs al andere voeding gehaald in de hoop dat dat het misschien is... Ze heeft verder geen koorts....
    Vanmiddag gaan we naar de dokter..

Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt??? En is het normaal dat het spugen zo lang aanhoud??

2. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meis hier precies het zelfde.
    En wij hadden het ook en dat nog wel op kerst!
    Toevallig was ik vandaag bij de huisarts en heb het gevraagd en die vertelde dat het een virus is.
    Bij onze kleine is nu nog niet helemaal over maar gaat al een stuk beter!!
    Sterkte met je kleine

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Nathan heeft dit ook 1 x gehad. Duurde ook ruim een week voor hij weer een beetje normaal at. Nathan spuugde na 2 happpen alles er weer uit. Een beetje fruit hield hij nog het beste binnen.
    Ben benieuwd wat de ha zegt. Wij zijn zelfs naar de ha post geweest omdat hij maar bleef spugen. Die deed er echter ook niets aan omdat hij allert was. Hij had die dag maar 1 plasje gedaan maar zelfs dat was geen rede voor de ha om iets te doen:$

4. MamaAggie

MamaAggie Lid

1 jul 2009
    34
    0
    0
    leidster kinderopvang
    Lelystad
    Het is zo sneu voor die kleintjes en als ouder sta je er maar een beetje machteloos naast:( Ik vind het een beetje vreemd dat ze geen koorts heeft omdat Sanne namelijk erg snel koorts krijgt ...

Gisteren probeerde ik haar ook wat fruit te geven, maar toen ze me alleen al met de lepel aan zag komen spuugde ze haar fles van anderhalf uur eerder er weer helemaal uit....

Ik ben ook erg benieuwd wat de dokter zal gaan zeggen..... Misschien kan ze iets krijgen dat ze alles een beetje beter binnen houd...

Ik hou jullie op de hoogte

Liefs van ons

5. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    nou hopen dat de huisarts iets heeft voor je kleine!!
    Het is inderdaad zo vervelend allemaal omdat je gewoon machteloos bent!!
    Maar Dean had er ook geen koorts bij!!

Hu ons op de hoogte veel liefs meertje

6. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    probeer de kleine eens heel sterk verdunde melk te geven (dus water met klein beetje poeder ipv gewone hoeveelheid), werkte hier heel goed toen N. ziek was en ook zoveel moest overgeven. Zo sneu!!!! Ze snappen er echt nog niks van!!!
    beterschap!!!

7. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

dat zou ik niet doen hoor dan heb je een grote kans dat je kindje er ook nog diarree bij krijgt, is bij maartje toevallig goed gegaan maar doorgaans krijgen kinderen diarree van te verdunde flesvoeding.

teveel poeder = verstopping
    te weinig poeder = diarree

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    en bij overgang naar een andere soort flesvoeding duurt het 14 dagen voordat je verschil merkt

9. MamaAggie

MamaAggie Lid

1 jul 2009
    34
    0
    0
    leidster kinderopvang
    Lelystad
    Nou ik ben overgestapt omdat het spugen is begonnen sinds ik dit pak open heb gemaakt! Ik kreeg dus een beetje twijfels bij het pak voeding...

10. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    gijs is nu 2 weken aan het klooien met diaree en overgeven!!nu ook weer vandaar dit tijdstip, heb net alles weer verschoond en de kleine man met papa onder de douche. maar ook hier doet de dokter niks, omdat hij goed drinkt en omdat hij alert is!kan wel 3 weken duren. pardon!!!!!!!! ik weet echt niet waar je goed aan doet het is zo zielig.....

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

haaai klinkt bekend maddox had dat ook en het was een virusje..
    moesten toen ipv 6 scheppen voeding maar 4 scheppen geven en dan 180ccwater. heeft heel goed geholpen en hij was binnen 2 dagen weer beter. dus mischien kan jij ook prberen minder scheppen voeding in haar flesje te doen.

Deel Deze Pagina