Borsten kleiner,minder zwangergevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovebear, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    Hey meiden,ik zit een beetje met een vraag...
    Het is dus zo,ik ben nu ongeveer 10/11 weken zwanger,maar sinds twee dagen voelen mijn borsten niet meer zo opgeblazen,en lijken ze weer iets kleiner...nou zei iemand dat dat kan betekenen dat er iets niet goed is met de baby,en sindsdien heb ik ook het gevoel minder zwanger te zijn ofzo...eerst had ik al een beetje een opgezwollen buik enzo maar nou voelt dat ook anders...nou had ik wel eens ergens gelezen dat dit 'de stilte voor de storm' kon zijn, dat zeg maar de eerste symptomen overgaan in deze periode,maar maak me toch een beetje zorgen...wat denken jullie?is dit normaal???

2. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik lees juist op veel sites dat de symptomen rond de 10e week het ergste zijn en daarna af neemt. Ik denk niet dat je je zomaar zorgen hoeft te maken hoor! Wanneer moet je voor een echo?

Internet kan een uitkomst zijn, maar soms kan het je ook onnodig bang maken ;)

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    je zwangerschapssymptomen kunnen varieren per dag

was ik even een dag of 2 niet misselijk, begon ik al ongerust te worden, en de dag erna hing ik weer boven de pot haha

4. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat iik weet is dat na ong. 12 week de verschijnselen weg gaan !
    maar wel veel sterkte bel anders even met je verloskundige..

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik denk dat je om geen pijnlijke borsten geen zorgen hoeft te maken...
    ik heb nu al geen pijnlijke borsten meer....
    je kwaaltjes hoeven niet altijd tot 12 weken aan te houden...
    maar als je je zorgen maakt kun je altijdde vk bellen...
    lees niet te vaak dat internet door, ik was erg bang dat ik een bbz zou hebben, alleen maar omdat ik mijn kwaaltjes op internet heb opgezocht en besproken had met iemand met ervaring van een bbz...

6. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Bij mij was het rond die periode ook ineens veel minder en zie banner! Niet gelijk zorgen maken, het is heel normaal dat je van de 1 op de andere dag minder kwalen hebt. Het kan na een paar dagen 'gewoon' weer terugkomen of wellicht behoor je tot de gelukkigen die redelijk 'kwaalloos' door het eerste semester komt.

Ga niet te veel lezen op internet, dat kan je ook onterecht zenuwachtig maken. Als je er erg onzeker van wordt, ff contact opnemen met je vk voor extra controle, dat helpt misschien! Sterkte meis!

7. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    Bedankt meiden,jullie hebben me al heel wat gerustgesteld,ik moet me ook niet zo druk maken!haha!maar over die twaalf weken,dat zou het best wel eens kunnen zijn,want de verloskundige zei dat het heel goed mogelijk was dat ik eigenlijk een stuk verder ben dan we dachten...
    Dat zou dan betekenen dat ik misschien al in de twaalf weken ben...
    Maar over twee weken mag ik weer naar de verloskundige voor een echo,en dan kan ze ook precies vertellen hoe ver ik echt ben...
    Maar even afwachten dan,en proberen me niet al te druk te maken...

Deel Deze Pagina