Ergens anders eten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tacita, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    vraag maar raak hoor.. als je niks vraagt, leer je ook niks.. ;)
    mensen die andere mensen uitlachen...tjah.. dat is een beetje jammer..
    Het misstaat iemand eigenlijk altijd om hoogmoed op welke manier dan te uiten..
    Je kunt beter nederig blijven.. misschien moeten zij dat nog leren.. :)

2. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Dat laatste zinnetje is nou ook niet bepaald nederig. ;)

3. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    het is maar zoals je het wilt zien ;) het is in ieder geval goed bedoeld.. :)

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Eet wekelijks wel lest dat ik niet zelf gemaakt heb, of broodjes met kop, gezond, salade Ect. Of pizza, of in restaurants...

5. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Gewoon lekker eten :).
    Ik vraag ook alles in restaurants. En mocht het een keer anders zijn of ik vergeet het en eet het perongeluk toch... Nou dan is het 1 keertje. Dat kan heus niet zoveel kwaad.
    Vroeger at men alles tijdens zwangerschap... En zijn wij er slechter van geworden ? Nee hoor :)

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Daar heb ik me nou geen miniseconde druk over gemaakt tijdens de zwangerschap ... sterker, ik bak taarten en likte regelmatig de lepel beslag af ...

En over uitlachen ... mja ... ik denk dat mensen soms even met beide benen op de grond moeten komen. Het slaat soms door in het onzinnige.

7. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap best dat je je daar zorgen om maakt.
    In het begin deed ik dat ook best wel, dat heb ik me een beetje afgeleerd. Ik ga lekker uiteten en eet de rauwkost gewoon op. Mayo, ook, dat was nog niet ss in me opgekomen.
    Wel vermijd ik rauw vlees, rauwe kaas, alcohol, rokerige ruimtes e.d.

Fijne zondag!!!
    XXX

8. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Gewoon in goede restaurants eten. Daar weten ze wat wel en niet kan en kom je echt geen ongewassen sla tegen. Simpel zat.

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik vind het soms ook moeilijk hoor bij uit eten gaan.
    Gisteren nog bij een goede Italiaan verassingsmenu besteld, waarbij ik duidelijk aangaf zwanger te zijn en ze er rekening mee zouden houden, kwam als eerste gang een bord antipasti zoals ze dat noemen. Waarvan ik volgens de serveerster alleen de gedroogde ham niet mocht eten. Maar er lag ook venkel salami op het bord en verschillende soorten kaas (waarvan er een paar behoorlijk zacht leken...) heb gewoon alleen gegeten waar ik niet over twijfelde. Maar ik snap je dus wel hoor.

Deel Deze Pagina