Ik heb sinds vanochtend zwarte urine en afscheiding, ik maak me zorgen , en heb pas voor morgen middag afspraak bij de dokter, wat kan het zijn , helpp
Dat klinkt niet goed.. zou er toch echt op aandringen om vandaag nog naar de dokter te kunnen, desnoods de dokterswacht bellen. Sterkte en succes!
Dat klinkt niet zo goed. Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Kun je echt de afspraak niet vervroegen?
Dat lijkt me niet normaal wanneer je niets bijzonders hebt gegeten dat dit veroorzaakt kan hebben. Ook al heb je geen pijn ik zou er op staan dat je direct kan langs komen! Niet laten afschepen.
Oud bloed? Misschien dat er een iniemienie bloeding ergens is geweest? Balen dat je moet wachten.. Sterkte en succes!
Nee ze rrageerde ook lacherig, ze vroeg of ik sex heb gehad, nee ze vroeg of ik ongesteld moest worden, dat duurt ook nog een week dus, ze nam me niet serieus had ik het idee :x ze zijn nu dicht dus ik kan niet bellen
Is het echt zwart of bruin? Drink je genoeg? Zo ja, dan zou ik het opvangen en naar de eerste hulp gaan.
Jeetje, stomme reactie! Altijd je patiënten serieus nemen. Ik zou contact opnemen met de huisartsenpost en het daar uitleggen, en inderdaad vang een beetje urine op zodat het bekeken kan worden.
is je urine echt zwart of is het donker van eventueel oud bloed? als het echt zwart is dan zou ik dus de dokterswacht bellen zeggen dat je voor morgen een afspraak hebt maar het echt niet vertrouwd en je je veel zorgen maakt heb je verder ook nog klachten?
Ze klonk lacherig! Daar zou ik morgen ook meteen een melding van maken wat belachelijk! Ik zou even de HAP bellen of de dienstdoende arts ... ik zou niet tot morgen wachten in ieder geval. Sterkte
Ik zou ook ineens wat opvangen en het binnendoen voor onderzoek. Sowieso duurt dat een tijdje, dus beter dat je dat vandaag doet dan morgen.
Ben je nog met dat dieet bezig? Heb wel eens gehoord hele donkere urine dat er dan iets met je gal zou kunnen zijn??? Of was dat ontlasting? Misschien een niersteentje? Als je je zorgen maakt zou ik het idd ook op vangen en een afspraak maken bij de hap? Voor vanavond! Is je ha al dicht dan de meeste sluiten toch pas om 17.00 uur. In elk geval veel sterkte en hopelijke is het niks ernstig!
Nou ik zou niet willen wachten tot morgen hoor! Bruin of zwart, urine met deze kleur is echt niet normaal. Zwarte urine betekent meestal dat er melanine word uitgescheiden. Bruin of rood kan duiden op bloed. Als er niet iets is in je voedingspatroon waarvan je denkt dat het kan komen zou ik gewoon de post bellen. Ze kunnen met heel eenvoudige diptests (combur test) al veel dingen uitsluiten. Vind het erg vreemd dat je een beetje lacherig te woord word gestaan!
Dit dus! Zwart urine duidt ook wel eens op een maagbloeding. Ik zou weer bellen, maar nu naar de hap.