Ik denk er voor iedereen wel altijd iemand zal zijn aan wie die persoon zich irriteert, we zijn nou eenmaal ook allemaal verschillend.. Zo is er voor mij (en echt niet voor mij alleen ) ook iemand die voor ernstige jeukende handen zorgt, gewoon niet normaal meer hoe ik me daar aan kan irriteren!
Ja, er zijn wel een paar zp'ers waar ik mij soms aan kan ergeren. Als ik heel eerlijk ben, ligt dat net zo veel aan hen als aan mijzelf. Het is voor mij een beetje een graadmeter: als ik merk dat ik me écht ga ergeren, weet ik weer dat ik eigenlijk niet zo goed in m'n vel zit. Normaal gesproken zou ik er niet op in moeten gaan, maar soms raakt het me meer dan anders. Ik erger me hier vaker aan mensen dan in real life. Enerzijds omdat ik in real life sneller denk: laat maar, bewaar de lieve vrede, gewoon vriendelijk meeknikken. Anderzijds omdat ik hier veel meer verschillende types tegenkom, mensen die totaal anders in het leven staan dan ik en de mensen die ik normaal gesproken tegenkom. Vaak vind ik dat een verrijking, maar soms denk ik: ik begrijp precies waarom ik 'dat soort mensen' in het echt niet opzoek, de manier van denken snap ik niet en de manier van communiceren staat me niet aan. Maar de negeerlijst gebruik ik niet (alleen heb ik me ooit voorgenomen op sommige mensen niet meer te reageren, om de simpele reden dat we dan in een eindeloos welles-nietes terecht komen waar niemand iets aan heeft). Ik sta vast ook op het erger-lijstje van sommigen. Kan ik prima mee leven. Anders dan in het echte leven ervaar ik hier niet de behoefte om door iedereen aardig gevonden te worden.
Bij mij staan er zeker een aantal dames op de negeerlijst; heerlijk! Jammer dat je quotes nog wel gewoon kan lezen.
Ik heb wel eens wat ergernis gehad met wat mensen hier, maar dat was toen andersom idem dito, dus dat had meer met een topic te maken dan iets anders (en dat kwam dan nog vooral doordat ik me niet goed uitdrukte en geirriteerd raakte toen ik verkeerd begrepen werd, haha, zo stom). Tegenwoordig erger ik me niet meer echt aan mensen. Vraag me soms wel af of ze zelf niet doorhebben dat hun posts een beetje onaardig, hard of pusherig overkomen bijvoorbeeld, maar das alles. Daar kan ik niet zo van wakker liggen. Ben soms wel benieuwd hoeveel mensen zich aan mij ergeren, eigenlijk. En of ik uberhaupt wel 'opval'... Maar goed, ik zit hier voor mijn eigen plezier, dus tegelijkertijd heb ik er ook weer helemaal geen boodschap aan wat anderen van me vinden
ik ben ook 'fokking' blij met die negeerlijst! ideaal! hoef ik de berichtjes van die irritante ..... niet meer te lezen!
Ik kan me ook weleens aan mensen ergeren hier. Ik heb alleen niemand op de negeerlijst staan. Vind het anders toch best jammer dat ik niet kan lezen wat ze schrijven.
ik vind het best opvallend dat mensen dan zeggen: ik ben nu niet meer zo actief hierom.. dat is toch zonde??? Dan kun je ze idd beter op de negeerlijst zetten idd. Ik wist alleen ook niet dat je quotes dan nog wel ziet, schiet dus niet erg op bij iemand die vaak gequot wordt
er zitten alle soorten dames en natuurlijk kan je niet met iedereen even goed overweg. waar ik moeite mee heb zijn de mensen die topics openen waarvan je bij voorbaat al weet dat ze toch niks met de adviezen gaan doen. die sla ik dus steeds vaker maar over. een discussie over opvoeden of zulke dingen en wat veel mensen dan de perfecte ouders vinden, vind ik juist wel interresant, zo zie je alles vanuit een ander perspectief en wellicht kun je ook nog iets met iemands mening doen soms. ik doe niet aan de negeerlijst hoewel ik bij een paar mensen wel ernstig getwijfeld heb.
Dat klopt... ik ben van nature een heel nieuwsgierig persoon. Stel dat die personen net iets "belangrijks" schrijven, dan mis ik dat weer.
O ja er zijn er een paar, die vind ik ontzettend irritant. Heb geen negeerlijst, maar wel mijn eigen lijstje waarvan ik weet: hands off is toch geen zinvolle discussie mee te voeren, want weten het altijd beter. Die negeerlijst van zp is niks voor mij, want soms vind ik het heerlijk om me even een kwwartiertje lekker te ergeren aan de dames op mijn lijstje en lees dan toch hun replies of topics
Ik irriteer me niet zo vlug moet ik zeggen. Ik reageer er dan gewoon niet op. Wat ik wel heel jammer vindt is, dat mensen een topic openen en dan vragen om een mening. En als mensen hun mening geven wat hun niet aanstaat moet meteen het slotje erop. Wat dat mag dan niet gezegt worden.
He, wat heerlijk dat ik blijkbaar niet de enige ben! Zo, wie durft het topic te openen waarin we namen noemen? (Da's oprecht een grapje trouwens hoor, even om verwarring te voorkomen, ik ben niet uit op kruistochten, daarom houd ik het in dit topic discreet )
Nee ik erger me niet aan andere zp'ers. Negeer knop gebruik ik ook niet. Het is maar internet denk ik dan...
Of ik me aan bepaalde zp.ers erger ja helaas wel. Een paar maar sla hun topic echt niet over. Wel wil ik me minder in die topic.s gaan mengen omdat ze er toch niks mee doen en een kort bril op hun neus hebben. Daar erger ik me idd wel erg aan maar ja we zijn niet perfect en al helpt een zin iemand dan is het voor mij voldoende. Maar ga me dus minder in speciale topic.s mengen. Maar ik vlak me zelf totaal niet uit. Ook ik heb de wijsheid niet in mijn handen. En ik heb liever dat iemand zegt dat ze zich aan me irriteren dat vind ik wel jammer maar als dat de waarheid is dan kan ik daar ook niet om heen. Zo als ik al zegt ook ik heb de wijsheid niet in pacht.. Wel heb ik het vaak goed voor me wie dan ook. En zo wens ik ook terug behandeld te worden..