Erger jij je wel eens aan andere zp'ers?

Discussie in 'De lounge' gestart door EdN, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

zo is het topic helemaal niet bedoeld volgens mij hoor. ts vraagt gewoon of je je wel eens ergert aan iemand??

Slechte dag ofzo??

2. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    het duurde nog lang, ik zit al de hele middag en de halve avond te wachten op zo'n reactie. hahahaha een zogenaamde wereldverbeteraar die zich nooit ergens aan of aan iemand ergert. ;)

3. Rono

Rono Niet meer actief

Jep aan een bepaald persoon die telkens een topic opent en dan staan de antwoorden haar niet aan en dan is het SLOTJEEEEEE

4. Dana

Dana Niet meer actief

ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik sommige collega's niet op de negeerlijst kan zetten, lijkt me heerlijk als je hun mond ziet bewegen maar niet kan horen wat ze zeggen :p

5. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Behalve aan dit topic, hahahahaha

6. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hahahaha, zou leuk zijn inderdaad!

7. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Dat is inderdaad vreselijk irritant! Ik vind het wel grappig als ze daarna weer snel terugkrabbelen :D.

8. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.043
    2.910
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik erger me niet direct aan reacties van mede zp-ers, maar waar ik me wel heel erg aan kan ergeren is het taalgebruik en hoe dingen geschreven worden. Ik ben heel erg van het ABN (ik zeg niet dat ik nooit een schrijffoutje maak hoor). Maar ja, elke gek z'n gebrek zeg maar :D

9. Purk

Purk Niet meer actief

Ja dat lijkt mij ook heerlijk!

@mamamadelon maak je niet zo druk joh er wordt niemand persoonlijk afgekat, zonde van je energie om hier iets te posten als je het topic niks vindt

10. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

ZOOO triest inderdaad, en dan TOCH reageren... ;) Mooi vink dat :)

Ik erger me trouwens nooit aan 1 specifiek persoon, wel aan bepaalde topics!

11. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Dit persoon is mij ook nog nooit opgevallen, zal er eens op gaan letten haha.

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Eigenlijk erger ik me aan niemand. Ik vind wel dat sommige mensen soms anders kunnen reageren. Maar ga daarom niet iemand op een negeerlijst zetten.

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik kan slecht omgaan met mensen die een topic openen met een vraag maar niet luisteren naar adviezen of ze zelfs allemaal weerleggen en als er dan reakties komen waar ze niet op zitten te wachten er een slotje op wordt geplaatst. Of mensen die verhalen en problemen schrijven die niet kloppen en haaks staan op andere veralen die ze plaatsen. Voorheen maakte ik me er druk om en reageerde ik daar op nu een stuk minder dus ik leer er van ahaha

14. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.629
    113
    Nou, mamamadelon ergert zich dus aan mij, dus toch lekker ook aan iemand! :p :D :D

15. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Oh ja hoor.... genoeg vrouwen waar ik de kriebels van krijg, die trots zijn op dingen waar mijn nekharen van overeind gaan of die denken dat zij het 100% voor elkaar hebben en iedereen die het anders doet gek is. Héérlijk! Altijd goed voor een portie afreageren achter mijn pc :-D

Overigens had ik al een aantal keer ongelijk en bleken die vrouwen bij nader inzien toch best heel oke te zijn. Daar leer ik dan maar van (of niet... ik zou willen dat ik daarvan zou leren :-D)

16. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik snap dat ts dat niet zo bedoeld maar een tijdje geleden was er een soortgelijk topic en toen ging het ook over "iemand waar we de naam niet van mogen noemen" en dat vond ik toen al jammer maar nu komt het weer naar boven, dat vind ik gewoon triest. Sorrie ik denk dat ik idd een slechte dag heb:)

17. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Dat is wel naar ja, als het hele topic over iemand specifiek gaat die we even niet noemen... maar volgens mij was dat de bedoeling hier niet.
    Anders moeten mensen dat idd maar prive doen. Dat verklaart je reactie trouwens wel, ik vroeg me al af waarom de anders zo rustige mamamadelon zo fel reageerde (of heb ik nou een verkeerd beeld van je? :D)

18. tulip

tulip Niet meer actief

kan gebeuren:D

19. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Nee hoor,ik ben inderdaad de rust zelve:D:D

20. Aszz

Aszz Niet meer actief