ja ik erger me weleens aan iemand maar ik zeg dat gewoon recht voor zijn raap. geen moeite mee. niks negeerlijst. gewoon man ik erger me kapot aan jou
Sommige mensen hebben gewoon erg lange tenen. Helaas ben ik vaak een persoon die daar dan weer op moet staan... Onbewust dan wel..
meid, trek het je niet aan, Ze is nu zelf ook niet echt zo leuk om die discussie met haar te missen, Misschien ook wel logisch dat ze ons juist negeert. Ik ben het ook bijna nooit met haar eens. Zo'n andere mening @Loetje, jij bent iemand die ik altijd juist leuk scherp vind reageren. Of ik het daar nu wel of niet mee eens ben, dat is altijd goed en leuk om te lezen. @Allesandro, wie zet jou nou op de negeerlijst?
Ik onthoud helemaal niet wie wat heeft gezegd, heb ook geen flauw idee met wie ik allemaal in discussie ben geweest. Dat vind ik wel een nadeel van zo'n groot forum. Dus nee, ik erger me niet aan personen, wel aan bepaalde opmerkingen en dan vooral opmerkingen die ik zelf nogal kort door de bocht vind, te simpel en te veroordelend. Het moeilijke van een forum is dat we de ts niet persoonlijk kennen en dat een verhaal vaak belangrijke details mist, omdat het zo kort en bondig mogelijk is omschreven (om het verhaal boeiend te houden voor de lezers). Dat maakt het lastig om een goed beeld te vormen van de situatie en daarom heb ik moeite met bepaalde opmerkingen, ik vind dan dat we te weinig van de situatie afweten om te kunnen oordelen.
Ja uhm dat vroeg ik mezelf ook al af Maar t boeit me geen ene kont ( om t maar ff netjes te houden ) Zeg maar zo Ze weet niet wat ze mist
ikke, dat weet ik, maar nu wel, want jij quot mij maar moest het even kwijt. bosi, nee idd ik mis de discussie ook niet... allessandro, haha schokkend he, ik op een negeerlijst... ik ben altijd zo braaf hier loetje, haha kan mij niet voorstellen dat jij op iemands negeerlijst staat... ik vind het altijd heerlijk discussieren met je en nog beter als we het eens zijn eefke: lol!!
ja ik erger me aan losers die melding maken bij het beheer om de onbenulligste dingen en dat je dan een waarschuwing krijgt of dat ze je bericht weghalen...... heel ergelijk.....
haha.... tja ik heb wel wat "vijanden" geloof ik...... tenminste voor zover dat kan op een forum he........
sherry, o ja helemaal vergeten, nu vat ik hem. Ik dacht echt dat het met het topic te maken had, maar nu snap ik het. loetje, zeker wel! mora, o ja das irritant. Krijg je vaak van die berichten dan???
Hihi, dat is natuurlijk ook zo Tulip.. De ene keer vriendjes, de andere keer catfight, heeeeeel leuk Al zijn we het de laatste tijd wel angstig vaak met elkaar eens