Te gestressed???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sweetpee, 12 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Haai,

Pfff wat een stressvolle twee daagjes heb ik gehad zeg!!!
    we kregen gisteren van de dierenarts te horen dat onze Uma de nacht niet heeft gehaald :cry: :cry: we hebben haar gebracht omdat ze niet goed at. Daar boven op wacht ik al 3 weken op geld van mijn schoonzusje, smoes na smoes na smoes :evil: En gister zat het me gewoon tot HIER! Ik ben compleet over de rooie gegaan, meerdere keren, met alle huilbuien die erbij komen.
    Vandaag zou ik het geld dan krijgen.....niet dus he? En dan heeft ze ook niet het fatsoen even af te bellen ofzo, nee dat doet paps 's avonds...
    Maar goed het geld wordt overgemaakt, dus dat komt goed :)
    Neemt niet weg dat ik des :evil: :evil: was net...

Kortom ik heb me veel te druk gemaakt! ik voel me nu prima, nergens last van, geen pijntjes ofzo. Alleen errug boos nog!

Maar mijn mannetje maakt zich errug zorgen dat de stress schadelijk is voor het hummeltje en mischien een miskraam veroorzaakt.
    Kunnen jullie m misschien geruststellen?

Thanx, ben erg opgelucht al :D

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Ik ben ook erg gestresseerd geweest tijdens m'n zwangerschap. Gelukkig is alles goed afgelopen, het enige gevolg was dat m'n meisje niet zoveel woog bij de geboorte. 2kg510 en ik denk dat ik het te danken heb aan de stress.
    Probeer je maar zoveel mogelijk te relaxen en zo min mogelijk stress te hebben meid, want het is niet goed voor jou en voor je baby.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Lieve meid,

Constante stress is niet goed voor je babytje.
    Maar van deze periode's heeft iedereen wel eens!
    Als je erna maar je rust terugvindt is het goed hoor!
    Het bestaat voor geen mens dat je 9 maanden lang geen stress kan hebben!
    En, misschien stelt het je gerust, ik heb in het begin van mijn zwangerschap heeeel wat stress gehad...

Doe rustig aan, maar bedenk je: stress is menselijk en niemand kan 9 maanden stress-loos zijn!!

Deel Deze Pagina