Erger me even aan vriend!

Discussie in 'De lounge' gestart door mb90, 24 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Als mijn man veel opmt werk moet doen kwa stress niveau is hy ook vaak moe,ook ik zit de hele week thuis ,heb dit meermaals aangegeven en nu probeert ie vaak wel langer wakker te blijven.....alleen ben ik nu degene die om acht uur omvalt(ben week geleden geopereerd) maar hier gaan we meestal negen uur naar bed en ik werk dan niet maar kids vreten energie.... Dus tja soms zit er niks achter ,maar ben je sommige periodes meer moe

2. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Probeer dan samen eens een afspraak te maken dat wanneer je een dag samen wil hebben hij bijvoorbeeld de vrijdag extra gaat sporten.
    Dan kan hij de zaterdag thuis blijven en wat met jullie doen.

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#23 MMarianne, 25 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2014
    Ben blij dat m'n man niet zoveel slaap nodig heeft, die moet er tussen 3.30 en 4.30 uit en gaat rond 22.30 naar bed...en verder houdt ie er ook wel rekening mee dat ik altijd thuis zit, ben afgekeurd, dus doen in het weekend veel samen. Zou hij trouwens wel vroeger naar bed gaan zou ik er ook niet gelijk wat achter zoeken, sommige trekken wel heel snel conclusies ;)

Nou is het ook wel zo dat wanneer je op de bank zit tv te kijken je sneller inzakt dan wanneer je actief bezig bent. Zou het toch nog een keer kenbaar maken en dat je in ieder geval in het weekend wel eens wat samen wil doen...dat moet toch wel lukken lijkt me.

4. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Tsja, moe is moe.

Misschien als hij even een paar dagen goed bijtankt, dat hij dan meer energie krijgt.

Soms valt mijn man ook 's avonds op de bank in slaap. Of 's middags uit zijn werk. als hij echt moe is gaat hij even op bed liggen voor een uurtje. Gezellig is het niet, maar als hij veel stress heeft is het wel nodig. Daarna voelt hij zich beter en wij dus ook. Niemand heeft wat aan een vermoeide en chagrijnige partner toch?

Snap wel dat hij nog wil sporten hoor. Het is een uitlaatklep en een ontspanning.

5. veulentje

veulentje Actief lid

30 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een beetje hetzelfde. Tv gaat aan als ik dochter naar bed breng en daar verdwijnt hij dan in.
    Of hij valt in slaap op de bank...soms al om 7 uur.
    Dus ik moet het hebben van het momentje avondeten.

En de keren dat ik moe ben en vroeg ga slapen zit hij nog tot 11 uur tv te kijken..ook typisch.

Alsof ze het erom doen heh haha

6. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Ja idd, heb ik ook al voorhad. Of als er voetbal is, dan kan hij ook opblijven... ;)

Hij is nu weer naar de fitnes... Zit weer alleen. Hij is beetje boos vertrokken omdat hij zag dat het mij niet zinde dat hij weeral gaat.

Heb zin om straks even alleen weg te gaan met dochtertje als hij terug is (hebben maar 1 auto), al weet ik niet naar waar... Maar denk dat dit het erger zou maken. Wil het hem gewoon eens duidelijk maken e!

7. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    haha nouuu eerlijk? ik blijf vaak ook laat op om nog even helemaal alleen te kunnen zijn, ook al sta ik om 5 uur op. (i love alone time) maar als mijn vriend dan ook tot laat wakker blijft ga ik juist in bed liggen :p (niet altijd maar vaak wel..) dus ik doe het er wel om ja :D

Deel Deze Pagina