Bekijk bijlage 233336 Vandaar dat hij ophoud als ik hem aanstoot en hij gaat netjes weer op zijn zij liggen!
Hahaha hij is leuk! Hier met mijn vriend hetzelfde trouwens, gaat ook op zijn zij liggen en stopt met snurken als ik hem (heel hard!) aanstoot.
Als ik dat probeer, wordt hij wakker en gaat zeiken dat ik hem wakker gemaakt heb... ja, anders lig ík wakker van die houtzagerij naast me. Zeg hem dan ook altijd dat als hij dan eens netjes op z'n zij blijft liggen, ik hem niet steeds hoef aan te stoten en we allebei kunnen slapen
Laatst lag hij hier te zagen dus ik stoot hem aan. Draaid hij alleen zijn hoofd om inplaats van dat hij op zijn zij gaat liggen. Maar was wel stil. Was er al bang voor en inderdaad, na 3 minuten heerlijke stilte begon het gezaag weer Dus ik hem weer aanstoten. SPRINGT hij ineens uit bed!! Dus ik zo van ja gewoon op je zij gaan liggen is al goed genoeg hoor! Kijktie keer verdwaast om zich heen en gaat weer liggen.....OP ZN RUG!! aaaaaaaaaargh! En je raad het al na 3 tot 5 minuten weer zaaaaag zzzz zaaaaag zzzz.... zucht. Dus nog maar eens aangestoten en toen ging hij EINDELIJK braaf op zijn zij liggen! Wat zijn die mannen soms bewerkelijk heh? En dan voel ik me er soms nog schuldig over ook want hij schrikt af en toe als ik hem aan stoot. Niet dat hij dan echt wakker wordt...maar toch Het verhaaltje over lief zijn "Alleen als hij slaapt" gaat dan soms niet helemaal op
goeie ! hier ook een snurker in huis .... ik roep altijd : schat , je snurkt ! dan is het weer ff stil ...en dan net als ik in slaap ga vallen begint het weer haha of hij zegt heel zielig : ja maar ik kan er toch ook niks aan doen ....
Haha leuk!! Hier ontkent ie t...."ik snurk niet". Ook al heb je t opgenomen en m laten luisteren... "dat ben ik niet" Ach ja, blijf gewoon porren tot ie stil is.