erger me nu al *zucht*

Discussie in 'De lounge' gestart door piri piri, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Zoals ik het lees wil TS liever niet tegen haar man gaan "schelden" over de schoonvader, dus maakt ze hier een topic aan. Kun je er niet tegen ga je ergens anders kijken en anders geef je zinnig commentaar waar TS iets aan heeft naar mijn idee...

2. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL

+1:cool:

3. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ts ik wil je mijn excuses aanbieden. Mijn reactie van eerder op de dag was erg onaardig van mij! Ik wil mijn reactie verwijderen, maar ik weet niet hoe dat moet.

Ps. Toch vind ik je nog steeds een zeurpietje hoor. Maar zoals ik ergens las... Beter op het forum dan tegen je man.

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ik geef mijn mening en dat mag ik doen ik scheld haar niet uit voor iets alleen dat ze het wel wat netter kan brengen
    Het is alleen jammer dat ze niet bij haar man kan schelden want het is zijn vader.

Maar goed blijkbaar kunnen mensen niet tegen het feit dat hun dingen anders zien.
    En word een andere mening niet geaccepteerd.

5. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL

Zo, dat er meer mogen volgen! Deze reactie verdient dan weer wel mijn respect Stralend (alleen had die PS van mij dan weer niet gehoeven;))

6. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hihi die laatste zin moet met een knipoog gelezen worden... ;)

7. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Oooooooooooooooh ik voel de liefde hier.

8. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    wat ben ik blij dat ik een hele goeie band heb met m'n schoonouders
    mij zou het dus echt niet uitmaken mocht m'n schoonvader een uur later bellen om te zeggen dat hij om 19 uur pas hier zou zijn
    ik zou nog vragen of hij wilt aanschuiven, gezellig !

9. Magne

Magne Actief lid

9 feb 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    Put the trouble in a bubble, and blow it away.. :p

Maar ik snap 't wel hoor. Ik heb er een gruwelijke hekel aan als mensen te laat aan komen kakken op een afspraak, zeker als het op die manier zou gaan!
    Gewoon ff lekker van je afblèren, dat kan soms zooo opluchten! Beter hier dan tegen je man, toch?

En wat de mensen betreft die haar in niet mis verstane bewoordingen meedelen dat TS een respectloze zeurpiet is: De pot verwijt de ketel!

10. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ook je schoonfamilie heb je niet voor het kiezen die krijg je er gratis bij.....de ene keer zijn ze leuk en gezellig de andere keer zijn ze gewoon niet gezellig en zelfs irritant....

Maar ja leer er mee leven zou ik zeggen het is nu eenmaal de vader van je partner hij is weer geweest en duurt weer ff voordat ie weer komt....

11. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.308
    2.591
    113
    even nuanceren waarom ik in het begin zo reageer. dit vooral omdat ts van te voren al zat te puffen en te steunen voordat bekend was dat sv te laat zou komen.
    De band met mijn schoonouders is ook niet zo best maar mijn man is eigenlijk meer klaar met ze dan ik . Maar als ik met een instelling van het wordt weer drama dan wordt het ook niets en erger ik me aan alles.

Dat ie te laat komt is niet netjes

12. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL

hahhahaha!:D

13. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

de ene warhoofd zal de andere niet zijn :p
    Maar stel het was jouw schoonvader, zou je dan elke keer hierover beginnen, ook al weet je dat hij niet zal bijdraaien? Kun je dan niet beter denken, ach.... het is de vader van mijn man en die krijg je er gratis bij, kun je maar beter de relatie goed houden dan slechte relatie mee krijgen door elke keer te gaan klagen over iets wat steeds terugkomt?
    Kijk als hij iets fout zou doen tov de kinderen, dat zou ik niet goedkeuren. Maar als het enige nou zou zijn dat hij te laat komt, elke keer weer. Misschien is er een reden dat hij zo vaag is.

14. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113

Heeeeey Coooool, hebben we ein-de-lijk een scheidsrechter op het forum:cool:

15. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Ik vind ook dat het moet kunnen dat ts haar ergernis over haar schoonvader of wie dan ook hier uit. Ze noemt toch geen namen, dus schaad ze er niemand mee en het is soms lekker als je je ergernissen ff lekker kwijt kunt.....

16. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ohh mijn schoonvader komt ook echt nooit op tijd. Als hij zegt dat hij om 18.00 uur bij je is, moet je vanaf 16.00 thuis zijn en tot 20.00 aanhouden. Uitzondering als hij tussen 16.00 en 18.00 dan komt hoor, maar het kan zomaar gebeuren. 10 min te laat, geen probleem, ben ik ook vaak. Half uurtje? Ook nog prima. Maar na een uur gaat het mij toch wel kriebelen ;).. Helemaal als je indd een hele tijd op iemand hebt gewacht en diegene vervolgens ook nog binnen een halfuurtje weer buiten staat.

17. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    heb niet alles gelezen
    maar het is idd vervelend als iemand 2 uur te laat komt, maar als hier iemand zou komen waar ik niet op zat te wachten en die komt 2 uur te laat en is vervolgens meteen weer weg, lekker toch hoef je er ook niet zo lang mee te zitten
    vind het een beetje dubbel namelijk
    aan de ene kant wil je hem niet over de vloer, maar je bent wel beetje boos dat hij meteen weer gaat,
    had zijn eten in de magnetron gezet en zou gewoon gaan eten
    hihi

18. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Mijn sv is zeker een (nog) groter warhoofd als dat ik ben ;) Maar hij heeft m'n sm om hem bij de les te houden, dus wat dat betreft speelt dat hier niet zo. Als we (sm ook dus) willen dat hij ergens op tijd is, dan zeggen we hem vaak dat een afspraak een uur eerder is dan dat die werkelijk is. Heeft hij een uur om 'te laat' te komen en is hij uiteindelijk dus toch (meestal) wel op tijd.
    Dus ja, in zoverre kun je er wel een beetje omheen werken.

Ik proef echter bij TS dat er wel meer frustraties over haar sv (en diens partner) leven, dan alleen het te laat komen. En dat ze die frustraties niet bij haar man kwijt kan. En misschien zijn het voor ons, buitenstaanders, op het oog allemaal redelijk onbenullige frustraties, waarop wij kunnen zeggen 'ach, is dat nou zo erg? als je het toch weet hou je er toch rekening mee...' Maar ja, vanaf de zijlijn is het makkelijk praten. En ik weet uit ervaring dat het op een gegeven moment een optelsom wordt van al die kleine frustraties. En omdat die frustraties ook telkens maar terug blijven komen, ga je je er ook vaak meer en meer aan ergeren.

Ik zag ook in een aantal reacties de vraag terug komen "hoe zou jij het vinden als je partner zo over jouw ouders zou praten". Ik zou zeggen: als mijn partner gelijk heeft, dan mag hij zeker zo over ze praten. Goed, hij hoeft misschien niet direct woorden als "eikel" te gaan gebruiken, maar hij mag gerust zeggen als dingen hem niet zinnen (en heeft hij ook vaak genoeg gedaan. Hij is geregeld "gevlucht" als 1 van m'n ouders kwamen).
    Ik denk ook dat dat een woord als "eikel" in dit geval een woord is wat je op een (anoniem) forum vrij makkelijk typt als je dan toch bezig bent met van je afschrijven. Dat zegt nog niet dat ze ook zo tekeer gaat tegen haar man, waarschijnlijk is ze dan een stuk genuanceerder.

Deel Deze Pagina