Een leuk dagje weg met manlief

Discussie in 'De lounge' gestart door jes89, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Hallo dames, mijn man en ik zijn over 2 weken 7 jaar samen. Nu ben ik al druk aan het rond kijken van wat gaan we deze dag doen. Maar behalve sauna's zal ik niet weten wat. Stel dat ik wel zanger ben dan gaat de sauna natuurlijk niet door. Heeft iemand een leuke tip?

Groetjes Jes89

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hangt natuurlijk af van wat je wil doen en hoe ver je wil gaan.

Voor 7 jaar hebben wij niks bijzonders gedaan, behalve een etentje.
    Voor 5 jaar zijn wij wel een weekendje weg geweest naar Reims (Noord-Frankrijk).

Ook dit jaar - 8 jaar - zijn wij zowel gaan eten als een weekendje weg geweest naar de Ardennen. Hadden een bon van Flair voor een goedkoop kasteel :).
    Zijn daar in de buurt allerlei uitstappen gaan doen 2 dagen lang.

(Ik woon wel in België. De Belgische Ardennen - we zaten in de buurt van Dinant - zijn hiervandaan 1.5 uur rijden. Reims was een uur of 3 à 4.)

Voor onze 10 jaar samen over 2 jaar plannen we een lang weekend naar Venetië :).
    Dat hebben we overigens al gezegd toen we 3 jaar samen waren, dat we dat dan gingen doen.

Van sauna-toestanden houdt mijn vriend niet. Dan liever een natuurpark, een museum, een etentje, een dagje naar zee, een weekendje ... of een combinatie.

3. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Leuke fotoshoot!

Zelf ben ik ook nog dingen aan het bedenken want wij zijn over een kleine tijd 1 jaar getrouwd en het 1e jaar moet toch speciaal gevierd worden net zoals 5 jaar en 10 jaar enzo vind ik hahaha dus ik spiek nog even mee in je topic!

4. minon

minon Niet meer actief

Toen wij een jaar getrouwd waren had mn man toch zo iets romantisch...
    Ik wist van niks maar moest me mooi omkleden enzo. Had ie de trouwauto (excalibur limousine) weer gehuurd die bracht ons naar een restaurant. Super mooi en heerlijk eten. Zaten ook in een afgeschermd hoekje echt heel knus. Aan eind van de avond opgehaald met een 'gewone' limousine en weer thuisgebracht.

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    lekker samen uit eten ,en dan naar leuke film of musical

6. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Proficiat!!
    Samen lekker ontbijten, eventueel teruggaan naar de plek van jullie trouwfoto's en daar wat tijd doorbrengen.

Deel Deze Pagina