Ergere ongi na de bevalling? wie nog meer en ging het nog over?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mama em, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik ben nu net voor de 3e keer ongi na mijn bevalling en ik heb er steeds meer last van :(
    Steeds veel rugpijn, misselijk en buikpijn. Voel me heeeel zielig ;)
    Had voor mijn bevalling eigenlijk helemaal geen last van mijn ongi.

Wie heeft er na de bevalling ook meer last gekregen en ging dit nog iover of bleef het zo??

liefs emmalotte

2. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    mmmh.. eerste x ongi was niet erg, tweede keer wel. Mag volgende week weer als het goed is. Heb er ook over gelezen en ze zeggen dat het over gaat.

3. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Hier ook hoor!!!!
    Was altijd al aardig heftig ongi maar sinds ik bevallen ben is het niet meer normaal bijna!!!
    Moet bijna weer aan de kraamverbanden ;)
    Hopen dat het weer iets gaat stabiliseren maar heb er een hard hoofd in omdat ik al 3 x ongi geworden ben.......

4. Krul

Krul Lid

4 dec 2008
    69
    0
    0
    Juf
    Zeeland
    Na mijn bevalling ben ik een aantal keren heel hevig ongesteld geweest. Niet echt pijnlijk, maar wel heel veel vloeien.
    De laatste paar keren is het wat normaler geworden, al had ik de laatste keer weer wat meer buikpijn. Het is toch nog niet zoals het vroeger was.
    Bovendien heb ik ook altijd 'last' van de knip als ik ongesteld ben, dat is dan altijd heel erg gevoelig.

5. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ja ik ben ook veel erger ongesteld en heb dan veel meer buikpijn dan voor de zwangerschap. De laatste paar maanden is het eindelijk wel minder geworden.

@Krul: Ik heb dat ook nog altijd tijdens de menstruatie, pijn waar het gescheurd is geweest. Heel het inwendige tussenschot en m'n anus doen dan pijn, een vervelend zwaar gevoel. Hoe zou dat toch komen?, daarbuiten heb ik er nu geen last meer van.

6. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    bedankt voor de reacties, er is dus nog hoop ;)

Bizar dat jullie zeggen last te hebben van knip/scheur tijdens menstruatie:
    Zondag sex gehad en toen was de knip erg gevoelig, terwijl ik da de laatste tijd niet meer heb gehad. En maandag werd ik ongi. Zou t er mee te maken hebben?

Achja, we zullen zien hoe alles verder gaat.

7. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    toen ik de 1ste keer weer ongi werd na de bevalling was het vloeien zo errug dat ik er bloedarmoede van heb gekregen en idd veel pijn,misselijk enz de dokter zei dat het normaal was de pijn enzo dan.

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik ben nu voor de vierde keer ongesteld en nu is het wat minder. Maar wat een gedoe zeg! Eerste paar keer echt niet normaal, ik dacht dat ik leegliep en alles deed pijn. Dit keer geen pijnstiller nodig, alleen maar chocola:D!

9. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Vorige week weer voor het eerst en ik ben het nog nooit zo weinig geweest! Echt maar een paar druppeltjes en ik had verder ook nergens last van. Hopelijk blijft het zo.

10. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Och hou op! Alle pijntjes zijn verdwenen, maar het vloeien :$ pfffff het lijkt iedere keer wel weer alsof er een moord gepleegd is de wc.....

Ik heb nu na 10 maand ( na 6 weken al ongesteld geworden) niet het idee dat dit ooit nog over gaat. Misschien ligt het aan het vele bloedverlies (3ltr) die ik na de bevalling had? I don't know....

Deel Deze Pagina