leuke dingen doen met baby 6 mnd?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door claudia2008, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    Hoi medemama's!

Even een vraagje; ik wil graag iets leuks gaan doen met mijn kleine meid van bijna een half jaar. Nu weet ik dat er babyzwemmen en babymassage bestaat...maar is er nog meer??? Hoop dat iemand een leuke tip heeft voor me!! :)

Groetjes Claudia

2. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Wij hebben hier 'muziek op schoot' (BEL). Dat is voor kindjes vanaf 4 maanden. Dat is liedjes zingen, dansen enzo. Heel leuk!
    Misschien is er zoiets bij jou in de buurt?

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Bedoel je echt iets wekelijks? Dan weet ik zelf namelijk niets anders dan wat jij al opnoemd.
    Als het ook voor een dagje kan:

Naar het park, hier staan er hertjes en Finn ziet ze ineens...ook de eendjes voeren vindt hij sonds 2 weken helemaal tof!

Naar de kinderboerderij...hetzelfde als hierboven...als ze beestjes eenmaal zien is het feest! (hier dan ;))

Naar de bieb, maar dat is misschien nog leuker als ze ouder zijn! Maar als je kindjes boekjes nu al leuk vindt kan het wel! Hier een die het geweldig vindt! Hij is zelfs sinds vandeweek al lid van de bibliotheek!

en dan nog als laatste (heel erg eigenlijk deze) Naar de speelgoed winkel. Finn is de 1e keer met oma geweest en keek zn ogen uit! Ook al krijgt hij niets...hij vindt het machtig om er naar binnen te gaan en te kijken!

Deel Deze Pagina