He dames, ik was eens benieuwd: hebben jullie weleens naar de chinese kalender gekeken wanneer jullie het geslacht wilden weten? En klopte dit ook? Liefs jois
Bij mij klopte het alle 3 de keren wel! bij de eerste 2 klopte het meteen, bij de derde niet. Die had volgens de kalender een jongen moeten zijn. Maar toen ik na 3 echo's toch langer zwanger was en ik dus net in de vorige maand zwanger geworden was bleek hij toch te kloppen.
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben heel benieuwd! Wij denken steeds een jongen, maar toen we afgelopen woensdag de eerste echo hadden, dacht zij dat het een meisje zou zijn. Maar ze gaf maar een zekerheid van 60%, dus heel veel zegt dat niet. Ook de kalender zegt een meisje! Ben zo ongeduldig! hahaha!
Hier klopt het niet volgens de chinese kalender krijgen wij een meisje maar op de echo's was toch duidelijk te zien dat we een ventje krijgen!!
Lees ook even mee Wil het ook graag weten. Bij mij zegt de Chineese Kalender een jongetje.. 23 juni heb de ik de 20 wkn echo dus dan weten we het zeker Bij mijn vriendin en andere mensen van wie ik het heb gehoord klopte de kalender wel
bij de eerste klopte hij en over 9 maanden weet ik of het bij de tweede ook zo was, ik zou weer een boy krijgen ... Het klinkt cliche maar het maakt mij niet zo veel uit of we een jongen of een meisje krijgen als hij / zij maar gezond is ..
Bij ons klopt hij wel. We krijgen een jongen, precies zoals de kalender zegt. Toch geloof ik er niks van hoor Net als alle bakerpraatjes, als ik die moest geloven dan zou het toch echt een meid worden!