Pfff, ik erger me er ook rot aan. Ik word ook vergeleken met mijn schoonzusje. Die is de eerste maanden hondsberoerd geweest en viel de eerste 12 wkn 3 kg af. Ik daarentegen moest juist eten om de misselijkheid te stoppen waardoor ik om 1 uur vaak al 9 boterhammen op had terwijl ik voor mijn zwangerschap om 1 uur maar 2 boterhammen en een snelle jelle at! Dus ik ben nu al 2,5 kg aangekomen (draag nog wel steeds mt 36) en krijg dat vergelijk ook vaak te horen. 's avonds is mijn buikje veel duidelijker te zien dan overdag dus wordt er dan ook vaak gezegd dat ik al aardig aan het groeien ben. Aan de ene kant voelt dat wel goed en ben ik er wel trots op maar mijn lijf is altijd een punt van onzekerheid geweest dus voelt het erg dubbel. En het vergelijk met zwangerschappen van andere kan ik helemaal niet hebben!
Het is idd ook zo irritant als mensen hun goed bedoelde tips geven....of als je ff iets wilt verplaatsen dat ze gelijk roepen neee niet zo zwaar tillen dat doe ik wel even... Ben zwanger, niet ziek zeg ik dan vaak
Tja heeft allemaal wel en niet wat. De één hoort graag: mooie dikke buik! De ander hoort liever niets. Of de één wil graag dat er rekening gehouden wordt ivm zwangerschap en wat je allemaal nog kunt. En de ander wil weer dat niemand zic ermee bemoeid..! Eigenlijk kunnen ze het nooi goed doen he..? Leuk al die verschillende zwangeren..! haha!