Heb je een afspraak bij de gyn, ben je eigenlijk net te laat van huis vertrokken, zit je JUIST dan achter een omaatje die 60 rijdt waar je 80 mag, is je dochter zooooo mega traag op haar loopfietsje vanaf de parkeerplaats naar het zh dat je eigenlijk onterecht boos op haar wordt ( had je maar eerder moeten vertrekken) staan er ondertussen van die halve zolen van de gemeentemannen schaapachtig naar je te kijken omdat je maar 300x moet roepen dat dochter een beetje door moet lopen maar zich hier geen donder van aantrekt, kom je na veel 'stress' en gevlieg eindelijk bij de aanmeldbalie, loopt de gyn 20 minuten uit! *ZUCHT*
Nieuwe fles ketjap gehaald, omdat de vorige (redelijk leeg) kapot gevallen was. Een paar uur later is de nieuwe uit de kast gevallen. De spetters zaten echt overal (open keuken) van eettafel tot plafond De deur waait dicht terwijl je je dochter buiten laat om te spelen, en vergeet de deur op de knip te doen zodat hij niet dicht valt. Sleutels liggen binnen en de deurklink moest nog vervangen worden (ivm rolluik). Wat was is blij dat de buurman buiten was vanmiddag en ik een tang kon vragen . Gelijk een deurklink bestellen
wil je dat dan NOOIT meer doen? Volgens mij wordt er geen moeder blij van, zo te lezen Het is echt rotspul!
Gnagnagnagna Norah leert tandenpoetsen, gooit de borstel aan de kant...in de wc. Manlief cementvloer gelegd in de kelder...Frits heeft z'n handtekening erin gezet. Hele rij kattenpootjes. Deze is echt heel vies, hondlief had een grote bult, talgklier. Was open en ik ging het schoonmaken... Juist ja, knijp een beetje, vol in m'n gezicht. Getver de getver. Buurman heeft rattengif gestrooid (wonen vlakbij paardenstalling en water en iedereen in de straat heeft wel kip/konijn/e.d. Dus trekt helaas ratten aan,) en de ratten die er waren hebben allemaal besloten om in onze tuin dood te gaan...
Ik beloof bij deze plechtig dat ik het nooit meer zal doen We hebben het zelf ook trouwens, maar geen problemen mee gehad. Nu bezitten mijn kinderen de bijzonder uitzonderlijke gave om zichzelf goor te maken met de meest schone zaken, dus de troep is mij vast niet opgevallen tussen alle andere troep
Op laminaat zal het wel kunnen denk ik, maar ja, hier maar een kleine woonkamer met een ruim Perzisch tapijt....En aangezien het een echte is, ben ik er best een beetje zuinig op, vandaar zijn grote mat eroverheen. Maar dat mocht niet baten, aangezien hij het zó leuk vind. Hij bouwde van allerlei dingen links en rechts, dus alles zat onder, inclusief hij en (ernaast gevallen en moeilijk weg te krijgen)mijn tapijt En ik ben écht niet moeilijk, mits ik het met stofzuigen weg kan krijgen, ze mogen hier knippen, met glitters plakken, stickers plakken, kleien, maakt me niks uit, maar die supersand.....verschrikkelijk spul.
Superzand is echt super Nadat de nichtjes nu al 2 weken geleden hier ermee hebben gespeeld kom ik het nog steeds in het tapijt tegen. Als je met je schoenen over het tapijt loopt, zit de zool flink onder. Dus erover heen lopen werkt beter dan stofzuigen.... Tenminste bij ons.
Onze hond heeft besloten dat zodra we het portiek uitlopen zich los te wurmen uit haar halsband. Nu maakt het niet uit hoe strak het zit, ze krijgt hem af. Ik ga zo naar de markt om een tuig te halen. Moet erbij vertellen dat de mensen hier bang zijn voor haar (pitbull x staff) en ze is juist hartstikke lief.
Hmm... Die keer dat ik een prachtige lasagne had gemaakt (helemaal zelf de sauzen gemaakt etc.) omdat we bezoek kregen en op magische wijze de ovenschaal ondersteboven op de vloer terecht kwam Of woensdag: ik moest met de kat naar de dierenarts en dat beest had zich gewoon verstopt! Moet je dus de assistente bellen: "euh.... heb een afspraak om 10 u, maar ik heb geen kat..."
Als je de badkamer binnenloopt waar je kleuter verdacht stil bezig is, en je ziet dat die de binnenkant van de wc zit te schrobben met MIJN tandenborstel!!!! Ik vraag me af hoevaak die dat heeft gedaan zonder dat ik het wist ..
Haha, ik ben dierenartsassistent en je wil niet weten hoe vaak dit gebeurt hoor Is niet erg, zijn we wel gewend, sommigen weten het gewoon lijkt wel en verdwijnen dan de hele dag @ MamavanJenY Dit is heel grappig om te lezen Maar niet als het je gebeurt met je eigen tandenborstel denk ik
Het was ook niet bepaald de eerste keer En ik houd er echt al rekening mee! Deze keer kwam de kat heel triomfantelijk binnenwandelen een uur na de afspraak. Ik heb haar direct bij haar nekvel gegrepen en in dat mandje gepropt. Dierenarts gebeld of ik alsnog kon komen en het kon gelukkig
Ik moest gister weg witte trui aan even lekker koffie drinken flats er overheen (nog even aangehouden) Vervolgens over mebroek grrr. (beddengoed en droger elatiek aan de uiteinde en er in doen?)
Heerlijke topic! *nadat je hard je best hebt gedaan een mooie sollicitatiebrief te schrijven, vergeet je de brief als bijlage toevoegen *wanneer je je beide kindjes net een schone luier om heb gedaan en weg wil, altijd een van beide bedenkt om te gaan poepen *kastje open doen, even in de pan roeren, om vervolgens keihard je hoofd tegen het kastje aan te stoten *huis helemaal schoon denken te hebben voor de visite die komt, en dat dat kindje vervolgens net met een speelgoedje aankomt zetten die jij vergeten bent en onwijs vies is
Hahahaha niet iets ergerlijks, wel enorm grappig, Ik doe zonet het rolgordijn van mijn zoon dicht boven, en dan kijk ik in de tuin van de buren, Zie ik hun hond met zijn speelgoedknuffel,en wat doet die hond, tja hij was druk bezig om zijn knuffelhond te verwennen whahahahahahaahhahaa Ik lag helemaal dubbel, zag er erg grappig uit!
Haha dat deed onze konijn ook altijd met zijn knuffel. (wij noemde zijn knuffel toen ook maar wiebeltje )