Toen de vrouw die de reclames van Kruidvat inspreekt nog de reclames van Hema deed, hoorde je er niemand over
de reclame van de Pedi spin van JML... Ik word gewoon misselijk als ik die vieze vellen aan dat mens dr voeten zie hangen.... echt te smerig!
Ik moet zeggen.. het deuntje van goossens wonen en slapen irriteert me, net als de reclame van 1-2-3 gold . nl (radio overigens, tv kijk ik niet haha)
De reclame van Gerard Joling en Jort Kelder. Vreselijk irritante mensen in een vreselijk irritante reclame. Op de radio word ik zeer chagrijnig van de vodafone reclames. Bij mij echt reden niet te willen overstappen.
ik vind die jumbo reclame zo verschrikkelijk !! vooral die man wat erin mee speelt.. trouwens alle reclame waar je een lelijke oude vent ziet met een mooie 'jonge' vrouw.. waarom niet eens een mooie man met een iets minder aantrekkelijke vrouw
Jaa wordt altijd onpasselijk bij zulke geluiden! Bij de meeste reclames zie ik vaak de humor, ook de luiaard vind ik wel grappig maar ik hou dan ook van die lompe droge humor.
die van de Jumbo. Vind die man zo irri!! Met zn acCOE. En dan dat ie zegt van : wilde net gaan sporten. Meen je niet!! Hij hijgt er nou al over! Komt zeker doordat ie dat enorme lijf in zo'n strak wielrennerspakje heeft moeten proppen En als ze autopech hebben dat ze dan een spaarkaart gaan inleveren en dan toch een dagje uit gaan........want dan is die auto opeens gemaakt maar ook weer niet? En die spaarkaarten moet je in het echt inleveren en dan thuis het dagje uit reserveren. kan je dus helemaal niet gewoon mee aan de kassa komen vanuit de winkel. Echt, die reclame klopt van geen kanten!!
Ja wij hebben er ook 1 die ons heel erg irriteert nu, dat is die nieuwe Heineken reclame, met dat gepingel en gedans etc, duurt ook zo lang!
123gold.nl blablabla 123gold.nl blablablaaa 123gold.nl 123gold.nl 123gold.nl blablablaaaaaa blabla 123gold.nl123gold.nl 123GOLD.NL Echt om te schieten! Die stem is ook zooo irritant!
de meest tuttige reclame ever: van C&A, dan zie je een vreselijk tuttige vrouw een paar harkerige dansjes neerzetten, brrrr, vreselijk. En sjah, stem van de Hema, kruidvat en dan die hele erge van Tamaris, dan gaat het geluid steevast uit, want daar krijg ik echt moordneigingen van ...
Hahaha verschrikkelijk ja!! Idd die van het Kruidvat ook, pfff En ik erger me nu helemaal kapot aan de reclame van H&M met Gisele Bundchen Hoe dat liedje gebruikt wordt en waarom zij ineens aan de microfoon staat? Ze is toch geen zangeres... Pfff ze moet gewoon stil liggen en mooi wezen.