Ergermomentje

Discussie in 'De lounge' gestart door Feline31, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Nou, dan zal ik al veel besproken zijn op de terrassen. We wonen echt in de binnenstad en tja ik zie er niet altijd piekfijn uit.
    Haal rustig een paar boodschappen bij de xenos (en dan moet je langs 3 terrassen) in me kluskleding en niet opgemaakt.

Lisanne1811 vindt dit leuk.
  2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Eerlijk gezegd niet, als iemand heel vies is dan denk ik wel vanuit medelijden maar ik heb bijna nooit een mening over een kleding stijl of keus van iemand, laat staan kritiek...

3. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Haha ik zou dichterbij zitten en mee commentaar geven over voorbij gangers en daarna zeggen maar gelukkig zijn ze niet zo rot als u van binnen en dan opstaan :p

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat heb ik dus ook. Natuurlijk kijk ik weleens naar andere mensen maar dat komt omdat ze dan in mijn gezichtsveld voorbij komen. Maar om er dan vervolgens hele analyses op los te laten vind ik nogal onvolwassen gedrag.
    Laat anderen gewoon lekker in hun waarde, ze doen je immers geen kwaad.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zo sta ik er ook in, ik begrijp dat hele oordelen ook echt niet over een ander.

HooyoShimbir vindt dit leuk.
  6. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Ik zou daar erg slecht tegen kunnen als ik dat zou horen.
    Natuurlijk kijk ik ook wel eens naar voorbijlopende mensen en denk ik daar echt wel eens wat van. Maar dat zou ik niet hardop gaan zeggen.

Afgelopen dagen waren wij een paar dagen weg.
    Meerdere keren per dag is er op straat/strand/terras hoorbaar gepraat over mn gezin met 6 kinderen.
    Op een gegeven moment wordt dat best irritant.
    Ik reageer meestal niet, maar draai me om en kijk die mensen gewoon even aan, vaak schamen ze zich dan en lachen een beetje schaapachtig.

Deel Deze Pagina