Nou, dan zal ik al veel besproken zijn op de terrassen. We wonen echt in de binnenstad en tja ik zie er niet altijd piekfijn uit. Haal rustig een paar boodschappen bij de xenos (en dan moet je langs 3 terrassen) in me kluskleding en niet opgemaakt.
Eerlijk gezegd niet, als iemand heel vies is dan denk ik wel vanuit medelijden maar ik heb bijna nooit een mening over een kleding stijl of keus van iemand, laat staan kritiek...
Haha ik zou dichterbij zitten en mee commentaar geven over voorbij gangers en daarna zeggen maar gelukkig zijn ze niet zo rot als u van binnen en dan opstaan
Dat heb ik dus ook. Natuurlijk kijk ik weleens naar andere mensen maar dat komt omdat ze dan in mijn gezichtsveld voorbij komen. Maar om er dan vervolgens hele analyses op los te laten vind ik nogal onvolwassen gedrag. Laat anderen gewoon lekker in hun waarde, ze doen je immers geen kwaad.
Ik zou daar erg slecht tegen kunnen als ik dat zou horen. Natuurlijk kijk ik ook wel eens naar voorbijlopende mensen en denk ik daar echt wel eens wat van. Maar dat zou ik niet hardop gaan zeggen. Afgelopen dagen waren wij een paar dagen weg. Meerdere keren per dag is er op straat/strand/terras hoorbaar gepraat over mn gezin met 6 kinderen. Op een gegeven moment wordt dat best irritant. Ik reageer meestal niet, maar draai me om en kijk die mensen gewoon even aan, vaak schamen ze zich dan en lachen een beetje schaapachtig.