Ervaring Quinny Zapp

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door moonlight159, 25 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hallo Dames!

Wie van jullie heeft er ervaring met de Quinny Zapp? Wij staan op het punt er een aan te schaffen, maar we twijfelen nog een beetje.
    Kan iemand mijn vertellen of er ook een voetenzak (voor als het kouder wordt) is voor deze buggy? Of zou de voetenzak van de Quinny Speedi er evt. ook op passen?

2. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    hallo
    wij hebben ook deze buggy en vinden hem erg fijn, er passen ook voetenzakken in maakt niet uit welke, en die van ons slaapt er ook in als ze moe is.

3. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Ik vind hem opzich wel fijn omdat hij zo klein te maken is alleen kan mijn ventje er niet in slapen omdat hij niet kan liggen.
    Ik twijfel nog of ik voor nummer 2 niet nog misschien een andere buggy ga kopen.
    Maar voor de rest voor kleine stukjes is het een ideale buggy.
    ff naar het winkelcentrum of zo maar niet een hele dag efteling bijvoorbeeld.

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb hem met buggie-inzet nog niet ingebruik gehad (alleen met maxi-cosi er op puur alleen voor kleine stukjes) en ik twijfelde erg om hem te houden of een andere buggie te kopen, ivm ontbreken ligstand, maar goed voor kleine stukjes lijkt hij mij ideaal, hij ligt standaard in mijn kofferbak omdat hij zo weinig ruimte inbeslag neemt. Als ik langer weg ga neem ik toch mijn grote wagen mee. Loopt toch wat lekkerder ook gezien mijn lengte! (;))

5. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Op zich een fijne buggy maar toch denk ik er over om hem te verkopen. Mijn mannetje kan er niet in slapen omdat er geen ligstand op zit en ook hangt hij er heel erg in. hij kan prima zelf zitten ene loopt zelfs al los dus daar ligt het niet aan. Maar ik heb gewoon steeds het gevoel dat hij te klein is voor de buggy...

ik zou als ik jou was toch een andere kopen.

Deel Deze Pagina