Haha, dat herken ik wel, maar ik neem overal maar 1 dingetje. Mijn dochter begint al meteen te wijzen naar de kaas afdeling kaasafdeling in dr Makro en als er niks ligt, gaat ze heel beteuterd kijken zodat ze alsnog wat krijgt
of het geld waarmee je betaald 3.... 2.... 1.... ik pin daarom altijd! Zo, nu hoeven jullie dat niet meer te zeggen
Ik heb me echt rot gelachen om je stukje! Wat ontzettend leuk geschreven! Ik herken het wel hoor. Van die mensen die met hun hele hand in één keer het bakje leeg graaien waardoor ik vervolgens met lege handen sta... Wat betreft hygiëne maak ik me niet zo druk, is goed voor m'n afweersysteem denk ik dan
Onder de weegschalen bij het groente en fruit is altijd een prullenbak te vinden. Gooi je het daar toch weg
Is dit een grapje? Jouw hele verhaal kan veel korter: 'Wilt u ook een blokje kaas?' 'Nee, dank u. Goede dag.' (En loopt door)
Iedereen maakt zich wel druk om bacteriën tegenwoordig. Wat dacht je van winkelmandje/karretje/handscanner/knoppen van de pin/geld/beurtbalkje/openbare (rol)trapleuning/deurklinken en ga zo verder.
Ik loop altijd met een boog om proef bordjes heen. Nee bedankt. Ik irriteer me dus verder ook niet aan zulke mensen. Let er niet op. Bij ons in de supermarkt is er trouwens inderdaad ook een koffiehoekje. Die doet doorgaans dienst als lokale bejaarden hangplek. Ik snap wel dat dat gezellig is. Maar soms zijn ze wel met erg veel.
Daar hoef ik toch ook niet van te eten? ik ben helemaal niet zo bacteriën bang maar als ik naar de winkels ben geweest moet iedereen hier zijn handen echt wel even wassen.
Die hebben een verpakking... En losse groente ja die was ik af en net als dat gif erop lijkt me dat wel zo handig. Ik haal het uit een verpakking met een vork of iets dergelijks ja. Plus ik zet tassen in mijn kar waar ik alles in gooi en mandjes gebruik ik niet. Er zijn van die fijne mensen die zetten daar hun huisdier in of peuter met schoenen.
Dan moet je er maar niet over nadenken dat het ook wel eens gebeurd dat andere mensen dat pak vla van jou ook al in handen hebben gehad, maar weer hebben terug gezet. Neem je toch nog hun bacteriën mee.
Wij proeven vaak wel. Overal 1 stukje van. Met name de kaas is geliefd bij de kinderen. Bacteriën heb ik me nog nooit druk om gemaakt.
Ik denk alleen maar ‘ jaaaaaaa lekker eten ‘. En dan denk ik niet meer aan bacteriën. Alleen aan eten. Voornamelijk aan eten.