help

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rijtjes, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Mijn meisje heeft vandaag haar eerste prikjes gehad. Nou wil ze alleen maar slapen. Normaal voed ik op verzoek, maar ze lijkt nu gewoon niet te komen. Wat zouden jullie doen? Ik heb haar voor haar vorige voeding maar wakker gemaakt omdat er alweer 5 uur tussen zat. Maar nu zou ze normaal ook wel weer komen. ik weet niet of ik haar nou gewoon op verzoek moet laten komen of dat ik haar wakker moet maken :(

Tips?

2. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier werd er ook veel geslapen op de dag van de prikjes en de dag erna.... Heel erg, maar weet eigenlijk niet meer of ik haar wakker maakte of niet.
    Maar gezien de warmte nu, zou ik haar toch wel proberen wakker te maken om wat te drinken...

3. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Je zou iets langer kunnen wachten maar haar wel wakker maken als ze bijv. 5 uur niks heeft gehad.

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Nou heb haar inderdaad wakker gemaakt. Ze heeft ook wel aardig goed gedronken. Daarna half uurtje wakker en toen weer slapen. Wel 38,7 dus dat kijk ik zo nog even na. Om 23:00 uur maak ik haar ook weer wakker zoals altijd voor de laatste voeding, geeft toch het fijnste gevoel, inderdaad, zeker met deze warmte en ook nog koorts.

Bedankt meiden!

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hoe ging het vandaag???
    Kleedt haar niet te warm aan he...

6. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Vannacht om 3 uur voelde mevrouw zich weer goed en dacht ze goh mama ik wil wel spelen. Maar mama had daar geen zin in. Trek was het ook niet dus speentje gegeven en gelukkig sliep ze binnen 10 minuten weer. Koorts was ook weer helemaal voorbij. Vandaag ging helemaal goed, lekker vrolijk en had nergens meer last van!

Nee, ik kleed haar inderdaad niet te warm. Ze heeft een romertje met korte mouwen en wel een slaapzakje. Maar dan het laken model van de prenatal. Verder niet onder een dekentje of lakentje. Overdag heeft ze ook alleen een romper en een kort broekje aan. Maar slapen deed ze vandaag ook nog veel dus veel in haar kleren lag ze niet :)

Lief dat je het vraagt!

Deel Deze Pagina