Ergernis onderbuurvrouw

Discussie in 'De lounge' gestart door Mommysince13, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik erger me er wel aan dat ze me soort van gijzelt terwijl ik een kind van bijna 1 thuis heb zitten.. Tegenwoordig heeft ze ook de nare gewoonte me (letterlijk) vast te houden wat het nog moeilijker maakt om weg te lopen
    Mijn man zegt altijd dat ik te aardig ben..
    Tegenwoordig ga ik al altijd heel zachtjes de voordeur uit en zachtjes de halve trap af, als ik haar voordeur open zie staan (of ik ruik haar, want echt fris ruikt het daar binnen niet omdat ze nooit lucht) dan ga ik weer terug naar boven.. Merk dat ik liever niet meer uit huis kom omdat ik niet altijd zin heb om aan te praat gehouden te worden (ik ben sowieso niet echt mensen fan)

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ze begint ook meer te klagen, ik mag mijn bloembakken aan de balkonrand geen water meer geven want dat water lekt dan op haar raam (geen idee hoe dat kan want daar zit 3 meter tussen naar de zijkant)
    Dus ik hou daar al rekening mee, ik zet altijd m'n bloembakken nu op de grond voor ik ze water geef..
    Ik ben bang dat ze binnenkort iets over een huilbui van dochterlief gaat klagen, tja het is mooi weer en mijn deuren en ramen staan de hele dag open :) terwijl dochterlief eigenlijk nooit huilt, ze is nu ziek dus vind ze minder goed.

3. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik heb niet alles gelezen maar wellicht kan je in overleg met haar/haar zoons, haar aanmelden bij stichting de zonnenbloem?

Dan kan er wellicht een vrijwilliger op regelmatige basis bij haar langskomen.

Deel Deze Pagina