Nou dan geef ik hier ook maar even mijn reactie. Ik heb 5 jaar lang bijles gehad in Nederlands. Ik snap er werkelijk geen HOL van en nog niet. Ik ben dus erg slecht in Nederlands en maak veel taal fouten als ik een brief oid moet schrijven. Zolang mensen mij begrijpen en dus Lezen wat ik typ/schrijf is er toch geen probleem? Ik irriteer mee inderdaad meer aan de cijfers in een stuk tekst en overal juh achter staat als spelfouten.
Ow gaan we ineens persoonlijk worden .. Nou nou dat siert je hoor .. Ik word niet altijd afgezeken hier hahahah integendeel ... Niet iedereen ( net zoals jij ) kan niet tegen een mening die anders is dan jou mening .. Als je het allemaal onzin vind op het forum wat doe je hier dan nog ? En ja het is een algemeen forum maar jij vraagt om een mening en die geef ik je .. dus niet zeuren dat er ook mensen zijn die het NIET met je eens zijn ... Zo lang je kan begrijpen wat er staat wat maakt het dan uit of iemand me mij of u uw etc gebruikt ... Het is een forum, kijk als je zo schrijft op je werk naar klanten toen oid dan kan ik je frustraties begrijpen maar zo op een forum nee, maak je niet druk .. er zijn wel ergere dingen hoor ...
Ja klopt wel. Als ik een sollicitatiebrief o.i.d. aan iemand schrijf, dan let ik hier ook wel op. Het is basiskennis, maar niet mijn sterkste punt, dus ik zal wel eens een fout maken. Maar op het forum ga ik niet mijn post 3 keer overlezen voordat ik hem stuur, zonde van mijn tijd. Overigens maak ik deze fouten zelf volgens mij niet heel vaak, maar er zal vast eens een uitschieter tussen zitten. Voornamelijk dat erger/irriteer, ik kom uit Rotterdam en daar zeggen de meesten irriteer, tsja, dat sluipt er in. Iedereen weet hier op het forum wat ik bedoel en wanneer ze er dan commentaar op hebben, snap ik dat niet zo goeed.