Ergernis op vakantiebestemming

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Angel1980, 24 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.307
    113
    De baustellen in duitsland, pppffff we zouden om maximaal 16.00 op de bestemming zijn maar het werd toch echt 19.30.

We reden zo van de ene baustellen naar de andere.

We zaten in een hotel met een balkon, onder ons roken ze en hadden wij die o zo fijne lucht in onze slaapkamer hangen, te smerig voor woorden.(hebben we thuis ook last van als de buren buiten zitten)

We hadden het intbijt er bij en mijn zoontje van 4 wou zo graag nog een plakje brioche brood, ik loop er naar toe en neemtiemand zo een half brood meevoor met zijn 2en. Schjjnbaar niet mogelijk om plakjes te snijden met een gigantisch groot broodmes naast het broodplankje.
    Onze knul was erg teleurgesteld zeker omdat iemand een half brood pakt.

Oja en fietsers die down hill rijden en vergeten dat het ook een voetgangerspad is en schijnbaar is sturen en even rustig rijden er niet bij. ( ik snap best als het echt schuin is je niet zo maar zachtjes rijd maar dit was aan het begin of einde van de route)

Angel1980 vindt dit leuk.
  2. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ik zie net dat de recensies ook slecht zijn op de punten die jij noemt :( Balen zeg dat je vakantie zo in het water valt! Jezelf maar extra verwennen als je thuis bent!

Lies2 vindt dit leuk.
  3. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij zaten dit jaar op een grote camping met veel Nederlanders in Italië. Dit wisten we van te voren maar we weten nu zeker dat we dit niet meer willen. Ik ben op vakantie en wil dan eigenlijk niet de hele dag Nederlands horen en al helemaal geen Nederlandstalige muziek. Van die groepen luidruchtige Nederlanders die al vroeg aan het bier en wijn zijn en dan doorgaan tot diep in de nacht, niet mijn manier om vakantie te vieren.

4. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Ik heb weleens in een vol zwembad iemands tafeltje 'ingepikt'. Had frietjes gehaald voor de kinderen en nergens plek. Dus de stoelen waar handdoeken en tassen op stonden opzij geschoven. Paar lege stoeltjes erbij, en wij konden eten.
    Komen een stel pubers aan. Die vonden dat wij erg erg moesten. Want die tafel was van hun. Nee dus. Die tafel is van het zwembad, over een kwartiertje mochten zij hem weer gebruiken. Sterker. Ze mochten ook aanschuiven als ze ook eten hadden.
    Toen gingen ze verhaal halen bij het badpersoneel. Heb ze niet meer terug gezien:roflmao:

Tijdens mijn vakantie erger ik me niet. Ik ga niet naar plaatsen waar dit soort dingen voorkomen. En ben zelf zoveel relaxter dan thuis.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er van baal dat ik niet beter heb onderzocht wat mensen er van vonden. Ik ging er gewoon vanuit dat het een centerparcs was en dus goed ging bevallen.
    Mja, weer wat geleerd :p

We zijn thuis, schoonmoeder had macaroni voor ons gemaakt en in de koeling gezet en dat is net op. Zoon ligt in bed, dus de rust keert terug :)

Whysteria en Angel1980 vinden dit leuk.
  6. Hopsatee

Ah ja joh! Dan heb je daar nu van geleerd toch ;) Buiten dat is het altijd nog persoonlijk, rescensies zeggen ook niet altijd alles. Jammer dat het in jullie geval wel zo vervelend was :(

Wij zijn ooit maar Les Trois Forets geweest, die was wel heel goed! In de buurt stoomtrein, dierenparkje en gewoon een prachtig park met kleine kinderen. Dus mocht je ooit weer durven dan raad ik die aan :)

Nu lekker ontspannen dan, ook voor de baby in je buik! Pootjes omhoog:thumup:

Bubblez, Whysteria en Angel1980 vinden dit leuk.
  7. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Waardeloos inderdaad. Ik wilde vorig jaar les hauts de bruyères boeken, dat is hier niet ver vandaan en leek me leuk voor in de herfst/winter. Gelukkig heb ik toen wel de recensies gelezen, want volgens mij is die nog erger dan die waar jij was...

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Oh maar ik heb weleens mensen horen roepen dat ze maar een uurtje aan het water willen liggen en er niets vrij is.... dan zeggen wij de volgende keer als je wil liggen en je ziet 3 ligbedjes met een grote eenhoorn een paarse tas of knalroze handdoek ga maar lekker liggen dan zijn wij even zwemmen en nemen dan met een uurtje wel weer plaats. Heeft nooit iemand gebruik van gemaakt maar ik heb daar echt geen moeite mee, qua spullen aan de kant gooien ben ik dan weer geen fan van.

Zoals jou aan tafel zou ik ook geen probleem mee hebben,ga lekker aan tafel zitten ik schuif wel aan :);)

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Andermans kinderen die geen aandacht krijgen van hun ouders en zich dan opdringen. Heel onprettig vind ik dat.

Mijn kinderen zijn onder de 3, ik zit niet te wachten op kinderen van 9 die bij ons aan tafel willen zitten, rond hangen tijdens het eten of mee willen knutselen/ tekenen. Spelen op een veldje of in een zwembad prima maar meer niet.

Angel1980 vindt dit leuk.
  10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou mijn man werd echt pissig en werd op een gegeven moment kwaad op een vent die gewoon doorduwde langs de auto, terwijl dat niet kon. Andere mensen hoorden dat en niemand durfde meer langs onze auto ;) Het is gewoon bizar dat men zo met je spullen omgaat.

11. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Of mee willen eten. Er kwam er eentje gewoon aan sjouwen bij ons. Pakte een stoel en zei: ik ook eten ( jaar of 3 ). Eh. Sorry? Als je hier aan het spelen bent krijg je echt wat te drinken en wat lekkers maar niet uit het niets. Heb dr terug gebracht maar haar ouders die onderuit gezakt op de stoel hingen met de mededeling dat ze om een boterham vroeg en dat ze dus wss honger had.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Kinderdouches....

Hebben die ook van die lage deuren? Want dan komen je titties er bovenuit als je samen gaat douchen...

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat is best veel maar als een camping heel groot is wellicht nog te weinig ;). Ik vind 5 minuten de tijd krijgen om te douchen wel erg karig en gewoon raar dat er een tijdslimiet is om te douchen

14. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Haha, nee, die zijn helemaal open... dus als je samen gaat douchen sta je in je blote bibs en boobies voor de rest van de kinderen en ouders :D

15. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Was dit het toiletgebouw een beetje in het midden? Die was nl best groot en vrij nieuw? Wij zaten vooraan, het veld achter de grote speeltuin, vlakbij het eerste sanitairgebouw. Hier waren maar 2 familiedouches, 4 gewone douche (voor dames en heren!) en twee open kinderdouches. Echt veel te weinig voor alles wat er in de buurt staat.

In dat middelste gebouw ben ik één keer geweest, toen we uit het speelvijver kwamen en toen hebben we idd samen onder een semi-koude kinderdouche gestaan.

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Maar even voor mij;

Je verwacht dus wel dat wanneer jij weer terug komt die stoelen weer "van jou" zijn?

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik denk dat ik alleen nog naar een "plat" park ga, een huisje van te voren al reserveer (qua afstand naar de dome) en alleen in nl ga haha. Of misschien duitsland maar sowieso het hele franse volk vond ik irritant omdat ze zich gewoon niet aan kunnen passen.

En baby merkte het ook wel denk ik. Heb zowat de hele vakantie harde buiken gehad. Hopelijk zakt dat gauw af.

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik.begrijp het gewoon niet. Ik dacht echt dat t net zo goed geregeld zou zijn als in nl. Maar helaas :p

Goed dat jij wel gegoogled had haha. Heel verstandig.

19. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Wow tijdslimieten onder de douche wat een ellende. Ik ken dat alleen van lowlands. :thumup:

Wij stonden op strenge Italiaanse camping die bekend stond om stil zijn in siësta en na 23:00. Ideaal zou je denken maar ze namen het wel heel fanatiek. Afwassen in siësta verboden.
    Kletsen bij tandenpoetsen.. Ssst
    Savonds na 23:00 rustig praten... Ssst (hard ging het niet want onze kindjes sliepen ook gewoon in de tent)
    Oh en in siësta zwembad dicht bij de tent jeu de boules met plastic balletjes mocht ook niet... (beetje tegen mierenneuken aan vonden wij... Maar was wel stil)

20. Hopsatee

Haha dat is wel typisch Frans :rolleyes: Ik ben meer fan van Grieken en Italianen :roflmao:

Maar ook voor NL heb ik altijd tips hoor! Ik pluis mijn vakanties altijd helemaal uit dus ik hoor je wel tzt :p

Ik hoop het voor je! Rustig aan!

amam en Bubblez vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina