ergernissen aan jullie vriend/man

Discussie in 'De lounge' gestart door cynmark29, 3 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Als hij niks te doen heeft denkt hij regelmatig dat een ander ook niks te doen heeft ;)
    Dan appt hij wat ik aan het doen ben. Als ik niet meteen reageer appt ie nog een paar keer tot ik antwoord geef. Heel irritant.

2. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Haha ja echt met zen broek op de knieen loopt ie dan rond :/ pff erger me daaraan

3. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Ik ergerde me heel lang aan heel veel kleine dingen.
    Knoopjes van de hemden niet open maken, noooit iets in de vaatwasser zetten, niets zien wat hij kan opruimen. Etc etc.

Vaak leidde dat tot frustratie, want dan komen natuurlijk ook ergernissen over mij naar boven.

Een tijd geleden heb ik de knop omgezet, hij is zoals hij is en voor de rest is het echt een geweldige vent. Ik laat mijn irritaties varen en hij ook. Geeft zo veel rust!!!

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Omg... dat loopt toch niet lekker????

Haha trekt hij dan zn broek naar beneden, loopt een rondje friemelend aan zn piel, trekt dan zn broek weer op en gaat dan verder met waar hij mee bezig was ofzo?

Sorry ik kan me er echt Niks bij voorstellen 😂😂

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Uhm... kon eerst niets bedenken en ineens kwam er het één en ander.

Vergeetachtig zijn, nooit weten waar hij iets heeft neergelegd en daarvan krijg ik vaak de schuld:p

Zijn "ik ben zo terug" zijn vaak uren weg. Is niet erg, maar dan moet je niet zeggen: ik ben zo terug.

Rommel maken en niet opruimen

Als we in een winkel zijn dan vraagt hij vrijwel direct waar iets ligt, want daar zijn de medewerkers toch voor.

6. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

29 mrt 2016
    354
    142
    43
    Ohw wow:$
    Als ik hier lees dan heb ik weinig te klagen geloof ik haha.

Mijn grootste ergernis is zijn doofheid. Helaas geen grapje hij is slechthorend en na 3 jaar had ik hem eindelijk zover dat ie voor een gehoorapperaatje/oortjes ging.....
    Dingen liggen al bijna 2 jaar ongebruikt in de kast..ofnee laatst heeft ie voetbal gekeken en dan doet ie ze wel in grrrr.
    Maaaarrrr..aan de andere kant ben ik dan wel blij dat ie die oortjes indoet, ik heb een enorme hekel aan het geluid van voetbal wedstrijden en met die oortjes staat de tv dan iig niet zo hard :D

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik hoop dat hij dat dan alleen thuis doet en niet op zijn werk:p

8. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63

Ja echt zou zeggen kom x kijken pfff

9. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Mijn grootste ergernis is dat hij niks van mij aanneemt.

Hij heeft een probleem, ik geef een suggestie hoe hij het op zou kunnen lossen. Inclusief argumentatie. Maar hij weet het áltijd beter. Hij neemt niks van me aan. Totdat zijn moeder/collega/willikeurige internetpagina met hetzelfde idee komt, dan doet hij het wel. 😡

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat ken ik, zo is die van mij ook.
    Vooral alles wat zijn ouders is waar, ookal heb ik een uur geleden hetzelfde verteld.

11. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    - Dat soms zijn werk belangrijker lijkt als zijn gezin.
    - Hij onzeker is over dingen in huis maken en veranderen. Durft dan niet goed een beslissing te nemen. Bijv. We hebben een overkapping van staal in de achtertuin gemaakt. Man heeft het verzonnen en getekend maar is dan zo onzeker of het wel mooi word. Terwijl het super mooi is geworden. Op het werk is hij ook helemaal niet zo.
    - 'even weg' duurt vaak wel wat langer dan even.
    - Dat hij laks is met klusjes in huis.
    - Als hij de tafel afruimt zet hij alles op de aanrecht en mag ik het verder opruimen

Verder is hij super lief hoor:)

12. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Mijn vriend heeft nu al een week de griep en hoewel ik dat sneu voor hem vind, vindt hij zichzelf wel hééééééééél erg zielig.

Helaas zijn de kinderen nu ook aan het worstelen met verschillende virussen en kom ik echt nergens aan toe. Maar ipv dat hij zich dan afvraagt wat er echt moet gebeuren, gaat hij de koopzegeltjes van de AH inplakken.... Of zet de wasmachine aan voor alleen een paar zakdoeken (de wasmanden zijn niet leeg ofzo).

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha snap dat je je daar aan ergert ja 😱

Maar goed.. ik vind het stiekem wel heel grappig klinken, zie het ook echt voor me 😂😂

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Dat doet mijn man ook. En daarbij geen geduld.

15. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Langzaam reageren: dan vraag ik even met iets te helpen of valt er iets om oid en dan duurt t zolang. Ik twijfel soms nog steeds of het nu echt zo lang duurt of tussen mijn oren zit, omdat ik t gewoon onrealistisch vind.
    Altijd kritiek geven. Hij merkt t zelf niet eens, maar de laatste tijd komt alles er negatief uit. En hij doet zelf ook echt niet alles perfect hoor.

16. DreamsandHopes

DreamsandHopes Actief lid

14 aug 2015
    261
    37
    28
    NULL
    NULL
    Vieze onderbroek naast de wasmand in plaats van erin...

Hij krijgt het voor elkaar om na het inruimen van de afwasmachine ALTIJD nog 1 ding op het aanrecht te laten staan ( ook al is er wel nog plek in de afwasmachine) en het aanrecht dan dus nog nét niet schoon/leeg is...

17. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    die van mij moet altijd als we iets belangrijks hebben en al aan de late kant weg gaan nog even tanken. heeeel irritant!

En hij klaagt altijd dat ik mijn schoenen bij de achterdeur zet. terwijl meneertje zelf altijd overal alles neer pleurt.

Verder vind ik hem na 5 jaar nog steeds te gek!

18. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ik herken zoveel in jullie berichten hihi. Ik heb het maar geaccepteerd al die kleine irritaties. Hij doet zijn best alleen ziet het gewoon soms echt niet.

Wat mij nog wel enorm irriteert is dat hij letterlijk alles opvreet wat los en vast zit. Heel veel dingen verstop ik op plekken. Anders wil ik het pakken en dan is het op. Kon zelfs niet van sint maar ten snoep en 5 dec snoep van dochter afblijven. Zelfs dochter moppert soms op vader dat hij alles opeet.
    We verstoppen chips en koeken in de meterkast. Hebben wel eens gehad had ik de stampot klaar Huh...rookworst weg. Grrrr dan ben ik echt wel chagerijnig. Of je krijgt visite denk je dat je koek kan aanbieden zowat alles op.

Voor de rest is het een schat, zou hem niet willen missen. t is ook wel eens lekker om je even lekker af te reageren :)

19. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hij plaatst zijn hobby/klusjes altijd boven die van mij. Nu hebben we onze hobby-tijd gewoon eerlijk verdeeld, dus geen discussie meer, maar ik heb 1x een uitzondering gemaakt vorige week, en nu afgelopen weekend dus wel weer gezeur...

Verder vind ik hem té netjes. Als er 1 shampooflesje op de badrand staat, spreekt hij al van een troep op de badkamer.

20. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Grappig om die ergenissen te lezen 😂 hier kan ml iets vertellen met halve zinnen en dan halverwege het verhaal pas beginnen en dan kan ik m écht niet volgen en hij denk dat ik dan begrijp waar hij het over heeft🙈 mijn schoonvader heeft precies hetzelfde en als ik hem dit ziet doen dan moet ik lachen om de reactie van me schoonmoeder want zo gaat het hier thuis precies t zelfde😉

Deel Deze Pagina