Rommel niet achter zich opruimt . soms teveel tegelijk wil. Zijn impulsiviteit. Als hij gekookt heeft alles onder zit(keukentegels, keukenkastjes, fornuis) Maar kan wel erg goed koken.
Dat hij na 13 jaar nog steeds niet weet waar alles in de keukenkasten staat Hij weet het wel maar verdomd het. Als hij dan ineens die ene keer in de maand helemaal uit zichzelf ( applausje ) de vaatwasser uitruimt dan stapelt hij alles op het aanrecht op zodat ik het dan in de kasten kan zetten Dat vind ik zooooo irritant.
Als hij gekookt heeft, is de keuken standaard ontploft. Gewoon niet luisteren of de boodschap niet "opslaan" als ik iets vertel/vraag Kleding overal laten slingeren, behalve in de kast of wasmand Altijd zn pasjes kwijt zijn, omdat hij ze zelf laat slingeren en de kids er dan mee vandoor gaan Verder zijn we wel heel gelukkig samen hoor
Mijn man vergeet altijd vanalles. Was uit de machine, vuilnisbak legen en dan niet alles wat er meer inpaste niet meenemen, kind ophalen uit crèche etc
Soms zo makkelijk is uitgevallen, de deur binnenkomen en iver de post heen stappen, spullen op aanrecht zetten (of gewoon op tafel laten staan) ipv in de vaatwasser zetten. Laatst moest hij overbodige kleerhangers meenemen naar zn moeder, had ik OP zijn autosleutels gelegd en je raad het al sleutels mee gepakt en kleerhangers lagen er jog...Ik vertik het weleens achter hem aan op te ruimen waardoor laatst de mayo bijna een week op tafel heeft gestaan. Tja moet m nog wat bijleren, schoonmoeder heeft altijd alles gedaan en zn ex ook daarna tijd alleen gewoond dus tja en nu ben ik er haha
Mijn vriend belt als die werkt echt wel 10x per dag. Ik zeg vaak Uhu, ja, uhu, oh en thats it. Zijn ongeduld vind ik heel irritant. Alles duurt te lang. Gaat niet snel genoeg etc 🙄 Maar dat heeft denk ik met zijn adhd te maken..
Hij wil bijna geen vrij nemen van zijn werk. Zijn scheten. En soms als we aan het eten zijn, dan zit er wat mayo of ketchup op zijn kin, dus dat geef ik aan en dan zegt ie: 'ja, dat weet ik wel'. Haal het er dan weg. O ja en dat hij zijn kleren een bepaald aantal dagen aanhoudt, wanneer ik zeg dat ie naar zweet ruikt, wil ie bijna het shirt niet in de was gooien, want hij heeft het nog maar een 1 dag aan.
Zijn eeuwige geduld met alles.. Zijn vergeetachtigheid, even wat doen om vervolgens bijna de hele avond weg te blijven.
Dat hij zijn zooi echt nooit opruimt. Keiharde scheten waardoor ik nacht's wakker schrik. En als hij kwaad is, net doet alsof alles goed is terwijl we allebei weten dat dat niet zo is en hij weet dat ik totaal in de paniek schiet met alle gevolgen van dien.
Ik heb nu geen man. En dat is genieten!!! Natuurlijk komt er een dag dat ik de gezelligheid ga missen. Ik zal maar niet zeggen waar ik mij bij m'n ex aan ergerde. Die lijst wordt te lang haha
Vind het momenteel al irritant als ie ademhaalt. De kleinste dingen triggeren m'n ergernis. Normaal al wel genoeg punten waar ik niet tegen kan, maar nu al helemaal 😂 Vandaag heeft hij bijvoorbeeld late dienst, 13u45 beginnen. Hij had eten gekookt voor op het werk, maar pleurt tijdens het koken alles van zich af en ruimt niks op. Toen ik om 18u thuis kwam van college, kind ophalen en boodschappen doen, kon ik me daar zo aan ergeren. Hele aanrecht vol, fornuis smerig. Ruim het op en was ff af joh, ik ben ook moe! Zo, en klaar
Zijn gesnurk. Toen ik zwanger was, was het helemaal erg. Man heeft toen wel eens op het logeerbed gelegen zodat ik eens een nachtje kon slapen.
Kon een zus van mijn vriend zijn En het niet normaal kunnen pakken van een kledingstuk uit de kast. Die is altijd een slagveld. I gave up a long time ago. Pleur het er gewoon bij.
Hahaha super grappig al die ergernissen. Hier ook een man die graag seksgerichte opmerkingen maakt. Klein voorbeeld: elke avond als ik m'n badjas uitdoe om in bed te stappen: mmm sexy laat eens kijken? Dan denk ik grrrrrrr laat me nou gewoon even.. (ik ben een beetje onzeker dan). En het werkt averechts dus omdat hij 20x seks wel per week. En ik vind 2x wel prima. Het is nogal een issue bij ons. Eigenlijk is dat wel mijn grootste ergernis merk ik. Zelfs als ik ongesteld ben kan hij klagen over geen seks. Want hij wil dan graag dat ik 'm een plezier doe zeg maar. Maar hallo, het draait niet alleen om hem. Van de week (toen ik ongesteld waa) zei hij ook weer geirriteerd: weer een dag geen seks. Ga dan maar op zoek naar een ander denk ik dan ☹️. Ik ben sinds de bevalling aan de pil en ben nu dus weer 1x per maand ongesteld. Hij wil heeeel graag dat ik een spiraaltje neem. Je raad het al: omdat ik dan niet meer ongesteld ben zodat we altijd kunnen seksen. Pfff telkens als hij dat zegt dan denk ik, dat is dus een reden voor mij om géén spiraaltje te nemen. Conclusie: het werkt averechts haha.
Als.mn ex een slok drinken uit een glas neemt dan steekt hij eerst het puntje van zijn tong uit tegen de rand van het glas en daarna pas z'n lippen tegen het glas om een slok te nemen. Vond ik al die jaren altijd zo raar en vies!
Dat is echt heel erg vervelend zeg... Vind het eigenlijk best respectloos... alsof je een soort gebruiksvoorwerp ben ofzo... zo van neem maar een spiraaltje dan kan ik je nemen wanneer ik wil En dan nog zeggen 'weer een dag zonder sex' echt te triest... sorry