Hoi, Ik ben afgelopen december aan een hernia geopereerd. Nu hebben wij een kinderwens. Volgens neurochirurg en huisarts is er geen belemmering om zwanger te raken. Ik ben af en toe nog wel stijf in de rug en heb nog niet al het gevoel in mijn linkervoet terug (zenuw is nog niet hersteld). Een zwangerschap zou dit proces niet in de weg staan heb ik me laten vertellen door bovenstaande heren. Zijn er hier mensen die zwanger zijn (geweest) na een hernia operatie? en hoe is dat gegaan en hoe is het met de bevalling gegaan?
Ik heb een hernia operatie gehad... En hoorde net als jij dat ik gewoon zwanger mocht worden. Ik was toen bezigmet mijn ex voor een 2e. Gelukkig is het niet gelukt toen, maar ik maakte me zeker geen zorgen... Ik heb nu nog vaak last van de plek waar ze geopereerd hebben (nu inmiddels 3 jaar terug), maar ben nu zwanger en zie wel waar het schip strand. Ik denk dat het belangrijk is dat je naar een goede fysio gaat en dat die jou begeleid. Goede oefeningen geeft voor je rug. Suc6!