Ergernissen (en ik voel me er slecht bij)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Dottie, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Ja hij is echt aan het testen! Vandaag ging het vrij goed tot na de lunch.
    Hij wou niet op het potje, OK, dan niet, een vechtend kind krijg je toch niet aan het plassen op het potje. Pyjama wou hij niet aan, slab wou hij niet om (sabbelt hij op bij het slapen) Bumba wou hij niet mee naar boven (3x gevraagd en gezegd dat we zonder Bumba zouden gaan slapen, maar hij wou hem niet mee), hij wou niet naar boven lopen, dus hup onder mijn arm en de trap omhoog... Roepen, brullen, tieren dat hij toch op het potje wou, en zijn Bumba wou, en niet in bed wou, en niet in de slaapzak (wat een gevecht trouwens!). Drama, drama... Nou, pech gehad. Ik heb het 3x gevraagd en hij wou het niet. Hij heeft daarna nog ruim een kwartier liggen brullen om potje en Bumba. Maar -ontaarde moeder als ik ben- ben zijn Bumba niet gaan brengen :)... Hij moet het maar leren.
    En weer voel ik me er slecht bij. Maar ja, hoe leert hij anders dat zulk gedrag niet aanvaard wordt? En ja, ik ben kordaat met hem, maar het is nodig... En waarschijnlijk wordt hij straks weer goedgezind wakker... Hopelijk, en dan is mijn man weer bijna thuis!

Deel Deze Pagina