Iedere dag weer in onze woonwijk wanneer ze als een gestoorde de bocht om komen rijden en op je weghelft zitten Stelletje aso's
Bij mijn werk is het file parkeren, het gebeurd me zeker 2 a 3 keer per week dat ik tijdig mijn knipperlicht aanzet om achterruit in te gaan parkeren en er 1 of andere sufferd achter me zit die het niet snapt en me geen mm geeft.. waardoor ik dus een ander plekje moet zoeken en dan juist op van die momenten dat verder alles vol is.
Gisteren, iemand die met z'n auto door een avond4daagsestoet rijdt. Echt gewoon geen geduld om even te wachten. :x
Gruwelijke hekel aan mensen die geen knipperlicht in hun auto hebben, althans zo lijkt het Mensen die twee parkeer vakken nodig hebben om hun auto te parkeren, zeker hier in onze straat! Mensen die langzamer rijden waar ze harder mogen. Bijv 80 wegen en dan 60 gaan rijden! Dat er in onze wijk mensen echt als mongolen rijden, terwijl er genoeg kids buiten spelen. En last but not least! Wielrenners, die denken echt dat de wereld om hun draait! In onze regio zijn er nog al veel heuvels, ideaal voor hun! Overal zijn fietspaden, maar waar fietsen ze? Op de weg! Automobilisten moeten uitwijken omdat hun midden op de wegfietsen. Mijn man was laatst bijna uitgestapt zo kwaad was hij!
Mensen die fietsen op zebrapaden en dan denken dat ze voorrang hebben (hebben ze niet, bovendien is er 2 meter verder een fietsersoversteekplek) Mensen die niet opletten omdat ze met hun mobiel bezig zijn Mensen die naast ons huis op de stoep parkeren terwijl er nog geen 10meter verder parkeerplaatsen vrij zijn. Stel je voor dat je een stukje moet lopen! Gemeente wil helaas geen paaltjes plaatsen ivm wijkrenovatie over 2jaar. Bumperklevers. Tja, ik rijd iedere dag door zowel de stad als over de snelweg. Ik kom dus genoeg tegen. Mag ik de familie gans ook meerekenen die vandaag precies toen ik aan kwam rijden ging oversteken? Die ganzenkuikens zijn wel heel schattig trouwens
Als een kind buiten speelt houd je ze toch niet de hele tijd in de gaten? Mijn oudste speelde toen ze 6 was (en geen kleuter meer was) ook buiten en ik ging echt niet om de 5 minuten kijken waar ze was. Ik zeg wel regelmatig dat ze goed moet uitkijken met oversteken. Hier trouwens gewoon een 50 km gebied al rijden ze meestal langzamer door de bochten hier.
Ik erger me aan degene die niet gewoon 100/120 rijden aan het begin van de invoegstrook, en waar ik dan achter zit. En ik dus genoodzaakt ben om met 80 in te voegen, omdat ik dan niet voldoende snelheid meer kan maken. Geef gas mensen!
Gister, verschrikkelijk zat met tranen in de ogen. Ik reed over een voorrangsweg (mag 50 ik was net erop gereden dus reed ongeveer 40) meisje jaar of 11 staat met de fiets te wachten en ineens trekt ze zomaar op om over te steken. Jeetje ik drukte mijn voet bijna door de auto. Kon letterlijk net op tijd stoppen. Kon geen hand tussen. Schrok me dood. Ik kijk altijd heel ver vooruit, maar ze stond gewoon netjes te wachten en ineens boem ervoor. Zat echt te shaken in mijn auto.
Die mensen die voor je rijden en dan ineens gaan stilstaan om te parkeren of iemand af te zetten, geen knipperlicht, gewoon ineens vol op de rem. Mensen die standaard 20 km langzamer rijden dan aanbevolen, levensgevaarlijk.
Wielrenners! Eergisteren weer bijna een paar onder mn auto gehad. Idioten! Hun zijn verplicht te stoppen op die plaats maar stoppen nooit! Vliegen gewoon de weg op en dan verbaasd kijken. Als ik ooit ene van hun omrij ga ik toch eerst mn auto bekijken vooraleer ik vraag of ze auw hebben. Vies volk. ik moet wel minder op ze gaan vloeken. Zoontje praat nog niet zo heeeel veel maar ut iesers komt er wel eens uit (k ut fietsers) We wonen aan de grens van het heuvelland. Op onze weg heb je alle verkeer wat wil gaan touren. Cabrio's, motorrijders, wielrenners. Echt die wielrenners! Echt een vies volk. Ben echt een wielrenners racist. de straat oversteken is levensgevaarlijk en niet door die Cabrio's en motorrijders, het zijn echt die wielrenners mensen die te langzaam rijden! Die links blijven rijden Waarvan hun knipperlicht kapot is Die veel te hard rijden de vriendelijke mensen pfff krijg je toch ook de schijt van! Wil je afslaan naar links naar de AH dus ik moet stoppen om de tegenliggers voor te laten. Wil er eentje zo vriendelijk zijn om me door te laten rijden. Hou je toch gewoon aan de regels en rij door. Het is goed bedoeld maar ze houden alles op. Rode stoplichten Files
Dit! Mensen zonder inschattings vermogen! Zoals net nog even voor je auto langs gaat. Of parkeren alsof ze een vrachtwagen rijden!
- Mensen die geen richting aangeven; of ik schrik als ze opeens gaan remmen of ik sta onnodig op ze te wachten. - Onnodige linksrijders, als je 90 rijdt en er is rechts van je nog een zee van ruimte hoor je niet op die linkerbaan thuis, opsodemieteren. Mensen snappen het gewoon echt niet lijkt het. - Invoegen met een miezerige snelheid, ik vind dat eigenlijk heel gevaarlijk want het andere verkeer rijdt dan gewoon 30 km/u harder ofzo. - Mensen die niet stoppen voor een zebrapad. En vast nog wel wat meer dingen, maar die weet ik nu even niet.
Oh waar zal ik eens beginnen * Dat mensen blijkbaar niet snappen dat een knipperlicht aanzetten wel prettig is voor mede weggebruikers. * Dat mensen soms een weg indraaien alsof ze met een vrachtwagen aan het rijden zijn en tegenliggers zo bijna van de weg rijden * Bumperkleven vind ik nog steeds vreselijk storend. * Dat mensen als een gek inhalen en dan 70 voor je gaan zitten tuffen op een 80 weg * Dat je als fietser letterlijk elke dag van de weg gedrukt wordt omdat ze nog eventjes snel voor willen schieten (mijn man ligt vrijwel dagelijks naast de fiets :x) * Dat er veel mensen zijn die nog steeds niet snappen dat een auto goed in 1 vak past met parkeren en dat ze er geen 2 nodig hebben. * Rechts inhalen als ze geen geduld hebben, ook levensgevaarlijk. * Wielrenners die zelf maar overal voorrang nemen. Geloof dat dat mijn grootste ergernissen wel zijn
Van die fietsers die denken dat de Hele weg van hem is! Scholieren met zijn 4 a 5 naast elkaar en gewoon NIET opzij gaan.
van de week nog gehad.. op zo'n boerenweggetje zeg maar waar je 60 mag en de weg is smal.. komt er een tegenligger aan die pas op het allerlaatste moment opzij gaat! als die doos iets later was geweest had ik mijn auto tegen de boom kunnen parkeren.. kreeg zowat een hartverzakking.. knipperlichten zijn ook niet alles btw.. tijdje terug nog bij een rotonde gehad dat ik er op zou rijden omdat de ander al af zou slaan.. nou niet dus!!
Een moeder komt elke dag met haar man hun kids ophalen van school. Ze rijden in een ....? coupé en hebben altijd een baby bij zich. Kindjes gaan vrolijk los op de achterbank en mama zit voorin met baby op schoot. Ik erger mij dood aan bumperkleven. Ik ga dan juist langzamer rijden. Rijd ik niet snel genoeg, haal me dan in.
vandaag nog een tegenligger die een andere tegenligger ging inhalen, ik moest vol op de remmen. Kijk eerst even vooruit voordat je in gaat halen, was in een bocht overigens.
Geen richting aangeven op een rotonde, of pas op het allerlaatste moment... Ik snap niet hoeveel moeite dat nou kan zijn?