Ergernissen tijdens de zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chai, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    of ALS je even "klaagt" over moe zijn, bekken oid:
    Je hebt er toch zelf voor gekozen??? Niet zo zeuren!

GRRR!!!!!

2. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar ik me ook zo druk om kan maken, dat mensen zo overbezorgd zijn! Mag je dat wel eten? Kan je dat wel aan? Moet je niet rustig aan doen?

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    * zal je niet eens met het kamertje beginnen het zou wel eens eerder kunnen komen *

* een moeder die me continu op de huid zit van doe dit en doe dat en hoe meer zij dat zegt hoe meer ik er tegenin ga ;) *

* ohhh mag ik je buik voelen *

* elke week vragen hoe ver ben je *

4. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Het is vast heel goed en lief bedoeld van iedereen maar ik wordt er zo moe van dat iedereen mij elke dag belt / smst / mailt / krabbelt / etc om te vragen of het al begonnen is...
    Het is onze eerste dus ik weet ook niet hoe / wat...
    Tja ik ben overtijd... vind het zelf ook heel spannend!!!

Dat mensen niet snappen dat ik ook wel eens sago ben.

Dat ik vandaag niks gedaan heb en gewoon weer moe ben.

Ik vanalles wil maar nergens zin in heb en weet dat ik het toch niet lang vol kan houden.

Oh ga je nog met de auto?? Ja hoe moet ik anders ook bij de vk komen??? Hun komen mij niet halen.

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Pff....best wel vermoeiend zwanger zijn he, hahaha :D

6. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedere ochtend kotsmisselijk wakker worden en je heel de dag beroerd voelen!

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat mensen ongevraagd je buik bepotelen. Daar word ik echt agressief van.

Suus

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gister toen ik me ma belde, gewoon voor zomaar omdat ik dr niet zo vaak zie... komt het op gegeven moment erop dat ik/we nog namen moeten bedenken
    - heb je die nog niet dan?
    * nee en ik weet niks:(
    - je had bij daniel toch ook meisjesnaam, dus hoef je nu alleen nog maar jongensnaam...
    *die meisjesnaam vidn ik niet "leuk" meer
    -maar goed dat daniel dan een jongen is:$

tja, ik vind die meisjesnaam niet leuk nu omdat het dan voor mij als tweedehands voelt, "je broer is een jongen en jij een meisje dus jij krijgt die naam" gevoel:D en wat dan nog, ben nu 20weken, normaal gezien heb ik er nog 20 om na te dneken:D

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik was stomverbaasd een aantal dagen geleden.
    Was met een vriendin aan het shoppen en we besloten de lift te nemen.
    Bij ons stapte een moeder met haar zoontje in (jaar of 2 schat ik)
    Ze keek mij aan en begon vervolgens als een kip zonder kop te kakelen tegen haar zoon over dat er een baby in mijn buik zat en vervolgens raakte ze mn buik aan, aaide er even overheen om vervolgens weer enthousiast te kirren 'baby!!!'
    :$
    Ik heb echt wel m'n woordje klaar maar was echt stomverbaasd dit keer :) Gewoon, om het feit dat zij zo hysterisch enthousiast tegen haar zoontje deed én zomaar ongevraagd aan mijn buik zat ;)

10. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0

omg dit is wel echt niet normaal meer.
    zou dan denk ik ook met mijn bek vol tanden staan.

11. wrsh

wrsh Lid

10 mrt 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    SM vondt het leuk om te zeggen dat onze woonkamer te klein is en dat we de box in de berghok moesten zetten..

ik stond met een bek vol met tanden en ik vroeg of ze dat ook had gedaan bij haar kinderen...

tot heden geen reactie ontvangen...

12. giraf

giraf Niet meer actief

Ik lees dat bijna iedereen het irritant vind als er mensen ongevraagd aan hun buik zitten, maar ben ik dan de enige die dit niet erg vind? :)

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja hoor!:x
    onze kamer was/is ook niet groot, maar daar kan je de box toch ook wel enigzins op aanpassen!

14. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Even een vraag hoor. Maar ik zie er dus nu al tegenop dat mensen aan mijn buik gaan zitten. Hoe wimpelen jullie dat netjes af? Zeg je gewoon, sorry dat wil ik niet, doe je een stapje achteruit, hoe gaat dat dan?

Misschien een rare vraag maar dan kan ik me alvast voorbereiden. :)

15. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb het gelukkig nooit meegemaakt dat wildvreemden aan mijn buik zaten. Maar mijn schoonmoeder en andere fam.leden hadden er een handje van. Ik heb toen gezegd dat als ze aan mijn buik willen zitten ze dat wel even fatsoenlijk kunnen vragen. Mijn buik is geen publiek bezit omdat er nu toevallig een baby in zit. Uiteraard heb ik beledigde gezichten gezien.

16. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik kan veel hebben, veel mensen mogen ook best even aan mn buik zitten.
    Gelukkig hebben de meeste mensen wel het fatsoen om even te vragen :D
    Er zijn mensen die het niet hoeven te vragen (beste vriendin bijv) maar daar valt een wildvreemde dame in de lift van de V&D bij mij toch echt niet onder :D :D

17. wrsh

wrsh Lid

10 mrt 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    klinkt heel stom, maar ik sla hun handen gewoon weg... Srry ik ben geen atractie, mijn nicht vond het ook heel leuk om over me buik te wrijven, maar dat deed ze iets hardhandig.. ze kreeg meteen een mep op haar handen...

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier nooit gehad dat vreemde aan mn buik wilde zitten! zelfs familie wilde het maar sporadisch, alleen mn zusje van 8 wilde vaak, maar dat zal de leeftijd in combi met 1ste x tante worden wel zijn:D

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zolang bekenden het vragen, vind ik het niet erg, eerder schattig eigenlijk :D
    Maar als onbekenden zomaar aan mijn buik zitten :x

Waar ik me vandaag aan geergerd heb:

Dat mensen mij niet hielpen om de buggy met mijn dochter in de bus te krijgen! Man, had het zweet op mijn rug!!!

20. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ehm ik was echt superonbeschoft naar de vreemde vrouw in de c1000 die aan mijn buik zat (hormonen ??). Ik snauwde dr toe dat ze dr poten thuis moest houden. Ze deinsde letterlijk achteruit hahaha. Ik heb er zo'n gigantische hekel aan als mensen zonder toestemming aan mij komen.

Deel Deze Pagina