Even als steuntje in de rug: - nee, dat doet niet elke zwangere - nee dat hoort er niet bij - nee je bent geen zeurzwangere... dan had je er nog wel wat pijntjes bij verzonnen! en een hand in je doos, daar zit echt niemand op te wachten...
@ luca ik wil je veel sterkte wensen. je bent geen zeur hoor! vind het erg rot voor je. hopelijk gaan de medicijnen toch snel wat beter hun werk doen! ik voelde mij bij mijn vorige zwangerschap ook een zeur, omdat ik ook maar afgewimpeld werd...tot ik me zo ontzettend beroerd voelde. bleek ik al weken met een vergiftiging te lopen...
luca, ook ik heb pijnlijke buiken en moet ze vaak wegpuffen... gelukkig niet om de 2 min... Meissie, houd ng een beetje vol! veel sterkte!!!
ok mooi weer en dan ga je zonder jas naar buiten volgende ergenis: ik wordt bestaard joh!! alsof ze nog nooit een zwangere vrouw hebben gezien
Jeej wat ben jij dik, is het geen tweeling?:x Laatste loodjes he! Zwaar he? Hoort erbij,, ja weet ik nu wel een keer.
Of wow jou kindje word vast snel geboren, hoe lang moet je nog?(vreemden) Ik zeg nu altijd, huh hoezo? Ik ben niet zwanger,, whahahaaaa die gezichten!
aan de zak engelse drop die voor me ligt: er zitten zo weinig van die lekkere ronde gele en roze in.... @ luca: jeetje zeg hoe ze je afschepen... hopelijk gaan de medicijnen snel hun werk doen.
Slaapprobleem! Sinds een paar dagen word ik gewoon midden in de nacht wakker en kan ik niet meer slapen. Nu probeer ik het op te lossen met een uurtje op te blijven en terug te gaan slapen. Hopelijk werkt het... De vorige nachten werd ik rond half 5-5uur wakker. Anders nog iemand tips??
wat een toeval, ik veronderstel dat jij ook Cindy heet? (net als ik ) idem probleem hier, ben om 1 uur gaan slapen en al sinds half zeven weer wakker gisteren hetzelfde... (vandaag heb ik wel naar gedroomd en durf gewoon niet verder slapen...)
hier ook een slechte nacht achter de rug. ong 4 keer na de wc gemoeten,daarna ging de wekker van mijn man om 5 uur. ik kan niet meer slapen zat dus om 6 uur al beneden. gelukkig maar dat ik nu vrij ben heb dus van 8 tot 10 nog even kunnen slapen.
Ja hier ook! Liggen draaien en woelen van half 5 tot half 6.... Gelukkig ging de kleine meid vandaag naar oma, zodat ik toch nog tot 10 uur heb liggen slapen
Haha deze is grappig Ja ik vind het eigenlijk niet kunnen dit zijn de mensen die je zogenaamd moeten helpen maar ze nemen niet eens de moeite je klachten serieus te nemen. Achja we zullen het wel zien, ik hoop dat ik het helemaal uit kan zitten/liggen! En slaapproblemen.... weet er hier ook alles van. Word rond 5 uur wakker om te plassen. Dus sta ik op en loop gelijk een rondje door het huis, slokje water en weer terug. Meestal val ik niet meer in slaap tot een uur of 7. Dan gaat vriendlief eruit en dan kan ik pas weer slapen. Om 9 uur gaat de wekker voor mijn medicijn, heb wel het geluk dat ik nergens heen hoef dus dan slaap ik nog door tot een uur of 10. En als ik echt moe ben lukt een uurtje op de bank me vaak ook nog wel overdag. Helaas het is niet anders denk ik Extra kussens helpen ook niet echt meer hier.
waar ik me aan erger is dat mijn handen in de ochtend zo'n pijn doen dat het net lijkt of ik de hele nacht heb staan slaan tegen een muur fijn al dat vocht vast houden!
mijn nieuwste en enigste ergenis is dat de mensen om me heen me betuttelen alsof ik een klein kind ben horensdol gewoon ze bedoelen het goed hoor want zij hebben in hun achterhoofd hoe mijn 1e zwangerschap is verlopen en uiteindelijk ook mijn verdriet gezien en helpen te dragen maar laten we ff serieus wezen ik ben degene die uiteindelijk echt verloren heb want ik denk er nog steeds elke dag aan Ja deze zwangerschap heeft ook zijn ups en downs gehad maar ik ben altijd positief gebleven net als met de eerste zwangerschap en ik wil er gewoon van gaan genieten En nee dan wil ik niet dat je aan me gaat zitten plukken omdat me bhbandje is afgezakt of doen alsof ik een kleutertje ben en me steeds roept dat ik moet gaan zitten En ja ik ben trots op me buik MAG ik die dan gewoon ff showen als ik daar zin in heb.. ik hou echt van me vrienden en familie hoor maar soms heb ik zoiets van LAAT ME MET RUST ben zwanger niet debiel ofzo ok dat was me ergenis hahahaha sorrie maar het zat me echt ff tot over me haargrens
die rottelefoon! handig, nummerherkenning, neem alleen op als ik zie wie er belt en als ik die persoon te woord wil staan vaker niet als wel dus met commentaar van manlief: waarom neem jij de telefoon niet op? gewoon, omdat ik geen zin heb!
Leuke topic! Waar ik me aan erger is dat mensen nu al zeggen: goh, je krijgt al een buikje he? Terwijl ik pas in week 6 zit!! En je ziet echt nog niks haha!
Leuk topic! De meest vuile opmerking die ik heb gehad: Hoe heb je dat nou weer kunnen laten gebeuren? WAT?! De persoon in kwestie ging er vanwege mijn leeftijd vanuit dat mijn dochtertje een ongeluk was en dat dit me weer was overkomen... OMG... En zo jong ben ik niet! Ben nu 26 en zwanger van de 2e! Verder is de vorige generatie nogal irritant. Vroeger mocht je alles eten en bleef je blijkbaar tot het einde alles doen. Nou, laten we er maar geen statistieken bijpakken over hoe het toen zat met de pasgeborenen... Nu gaat het dankzij alle zorg juist heel goed met zwangere vrouwen en baby's! Dus NEE vroeger was niet alles beter! En wat me ook mateloos ergert: mensen die ZEKER weten of het een jongen of een meisje is en dit de heeeeele tijd blijven verkondigen....ZUCHT. Mijn moeder weet 100 procent zeker dat het een jongen wordt en als ik alleen al kijk naar een roze romper roept ze meteen hard: niet naar kijken, heb je toch niet nodig! Wat weet zij daar nou van??? Tot een echo geen bewijs hoor! Het kan heel goed een meisje zijn! Ah heeeerlijk! Dat lucht lekker op zeg! xxxJanneke
Een bedrijfsarts die geloof ik niet weet dat de draagtijd van een mens toch echt verschilt met die van een olifant: Zit al een tijdje overspannen thuis (zwangerschap was een tussentijds kadootje). Zegt die man als ik probeer uit te leggen hoe het nu gaat: "Ik twijfel eraan of het werkgerelateerd is, hormonen kunnen rare dingen doen met mensen hoor". Tuurlijk, en daarom ben ik nu al ruim 10 maanden zwanger en heb ik er nog 3 te gaan... En na de bevalling (dit is nr 2) al die vage familieleden die ineens op kraamvisite willen komen terwijl je ze al jaren niet gezien of gesproken hebt, en die dan overduidelijk langskomen met de bedoeling 'eens te zien hoe je nou bent terechtgekomen'. (er waren zelfs wat familieleden van manlief bij aan wie ik me moest voorstellen, en we zijn al 7 jaar bij elkaar!)
wat mij vandaag irriteerde: we hadden een pretecho en wilden het geslacht niet weten. de echoscopist heeft het kindje niet lager dan zijn middel in beeld gehad. en toch zegt sm het geslacht gezien te hebben... hoe dan???? accepteer gewoon dat je het niet komt te weten voorlopig!!!