Ergernissen tijdens de zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chai, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@NooNoo In de zomer draag ik bijna alleen maar teenslippers. Ook met autorijden maar dan doe ik ze uit. Met blote voeten kan je prima rijden :)

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    NOu, ik had gehoopt dat ze het gehoord had!!! Wat een rot opmerking zeg!

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ooh ik zou willen dat ik dat kon!
    Met blote voeten is het nog erger dan met teenslippers, ik ben het gevoel dan helemaal kwijt ;)

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik irriteer me eraan dat alles zeer doet. mijn rug en buik. ben dood moe.

irriteer me ook aan dat je altijd op anderen moet wachten.

verder erger ik me aan die olifanten poten en mijn misselijkheid.

zo dit moest ik even kwijt!

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik irriteer mij vandaag ook aan mijzelf!
    ben opzwollen als een opgeblazen pad en kan niks, en dat terwijl ik zo een goede drukke planning had!

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Dat verschikkelijke gestaar!!
    En zelfs opmerkingen van: meisje, meisje, zo jong, waar ben je aan begonnen? Rot op lul, waar bemoei je je mee? Je kent mij niet, je hebt geen enkel idee hoe oud ik ben, en hoe wij de boel voor elkaar hebben. Jij zit jezelf daarintegen lazerus te zuipen op een doordeweekse dag in een winkelcentrum!

Rare en starende blikken als ik met mijn ouders op pad ben en je zelfs gesmoes hoort, goh zou wel een ongelukje zijn, de vader is er niet eens bij.. Nee doos! Mijn man werkt overdag en mijn ouders hebben me even opgehaald zodat ik er even lekker uit ben. En een ongelukje?? Grrr we zijn een jaar bezig geweest om dit wonder te verwelkomen, waar haal je het lef vandaan te insinueren dat ons kind een ongelukje is!

Die rare starende blikken en gesmoes heb je overigens niet als ik met mijn man ergens ben. Dan krijg je juist leuke opmerkingen?? Mooie buikband zeg, wow! Wat ben jij mooi zwanger, hoe lang moet je nog?

De hormonen nemen dan nogal een loopje met me, en die blad voor mijn mond ben ik ook kwijt de laatste tijd.. Oops!

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    en ik geef je groot gelijk manuk, zo een opmerkingen zijn gewoon rot!

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    die is bij mij ook nergens meer te vinden :D :)

9. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik had pas geleden op mijn werk een kleine aanvaring met n cliente , zij reageerde nogal lullig toen ik zei dat ze even moest wachten tot we klaar waren met een andere client (we werken op afroep dus wie t eerst komt die t eerst maalt )
    ze was het er niet mee eens en was altijdwel wat als zij belde .
    ik hebtoen gezegd kan er ook weinig aan veranderen we zijn nu bezig dus zal jetoch moeten wachten heb volgens haar toen heel nrs gereageerd .
    volgende dag kom ik bij der spreekt ze me aan op mijn "gedrag"en zei ik zal t maar op je hormonen gooien .
    toen gingen mn nekharen helemaal overeind staan en heb nog bitcheriger gezegd , misschien ligt t niet aan mijn hormonen maar aan die van jou :p
    mn collega's komen ook steeds met "mn hormonen" grrr kan er zo pissed om worden en dat ligt niet aan mn hormonen :p

10. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ja, alles ligt aan hormonen volgens collega's, daar kan ik ook redelijk nijdig om worden (terwijl het goedbedoeld is en vaak als grapje wordt gezegd, maar wel met een serieuze ondertoon). Maar daar kom jenooit uit, want als je daar tegenin gaat is dat juist weer een teken dat het daaraan ligt :(

11. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ergenis van mij vandaag:

Mensen van vroeger die je jaren niet gezien/gesproken hebben, niet gefeliciteerd met de zwangerschap ofzo, maar nu ineens een mail sturen of ik al kwaaltjes heb en of ik wil weten wat t wordt?

Bah wordt daar zo sacho van! Normaal ben ik ook niet interessant genoeg om een mail van die persoon te krijgen, maar nu ik zwanger ben is alles ineens interessant?

12. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ik zo van slag kan zijn!
    Alleen al van een stom mailtje!

13. angela87

angela87 Actief lid

13 mei 2011
    138
    0
    0
    thuis mama
    Deventer
    genoeg! haha

tijdens mijn eerste zwangerschap werd me gevraagt hoe oud ik was euuh 21 niks vreemd aan
    oh dan is het zeker een ongelukje en ben je zeker niet meer samen met de vader neeee ben getrouwd!

en op het laaste someren bellen wel 3x perdag ben je al bezig:S nou als het er is bel ik wel! heb 2 weken over tijd gelopen ben nog net op de valreep thuis bevallen!

en deze zwangerschap me dochter word volgende week 2 en ben nu 32+2 zwanger.
    ooh het is wel erg vlot achter elkaar he nou vind ik eigelijk niet!
    dit word ook weer een meisje ooh je had zeker liever een jongentje gehad als het maar gezond is!
    niet teveel kopen hoor je hebt alles toch nog
    euuh nee heb alles weg gedaan we hebben gewoon alles weer opnieuw gekocht! waarom moet een 2de in afgedragen kleding liggen van de 1ste?

en het van vreemde aan je buik zitten vreselijk!

en dan het gezeur over hoeveel ik cola drink:S ik moet juist van me ha en vk drinken drinken waar veel suiker in zit! juist omdat mijn suikerspiegel anders te laag word heb er normaal al last van dus nu helemaal! ja dus ik drink veel cola.

ooh mensen kunnen zo zeuren soms

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mn schoonmoeder gister: "ja ik heb al wat gekocht want ik weet toch wat het word" Potverdikkie, het WORD niks, het IS wat en wat zij denkt zijn HAAR gedachten, bij de echo's is ze er niet bij geweest, dus ze kan niks gezien hebben en wij willen niet dat het bekend word voor de geboorte. Dus hoezo voorbarig, wat kopen omdat je weet wat het is... AARGH! Ze roept al van het begin af aan dat het een meisje word. En mijn hormoontjes kunnen dat niet hebben want jochie is net zo goed welkom!

15. Sherry

Sherry Niet meer actief

Kreeg laats te horen: dat ik wel erg jong was. Ben 26. Dan schrikken ze want wordt vaak jonger geschat. Ben bijna altijd make-up loos, lijk dan blijkbaar jonger.

Of zou je dat wel eten? Wordt je dik van.

Gelukkig niet van familie of man. Die weten allemaal dat ik nog niks aangekomen ben. Pas nog steeds mijn kleding van voor de zwangerschap (M/L) al is dat aan de bovenkant soms veel te ruim.

16. wrsh

wrsh Lid

10 mrt 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet weer ff gal spuwen…

Mijn schoonmoeder zit er nu op te hameren dat als de baby geboren is dat we honing moeten geven, heeft ze ook gedaan met haar 2 zoons moet ik volgens haar ook gewoon doen.
    Ik heb een nichtje van 2,5 jaar oud. Ik vond het voorheen een hartstikke leuk kind, maar het gegil en gezeur van haar!! Ook knijpt ze continue in mijn buik en wilt ze me daar schoppen. En de ouders zeggen niks!! En alles wat lieve nichtje zegt zit me schoonmoeder al 4 dagen tegen me te zeggen!! Steeds maar hetzelfde..(wil swemmuh..) op zo’n achterlijke toon.
    Iedereen weet maar beter in mijn zwangerschap, en iedereen loopt maar mij te commanderen wat ik allemaal wel en niet moet doen. HAllllooowwwwww…. Ik ben zwanger niet jij!!
    Ook woon ik helaas nog steeds bij mijn schoonouders i.v.m. verbouwing van onze woning. En iedereen heeft wel ergens trek in. En moet het ook eten, maar als ik ergens trek in heb, wordt er meteen gezegd maar ja wat door je mondje gaat komt straks op het kontje te zitten. Nou bij hun zit het in hun hoofd.
    We zeggen al 3 weken ja we willen dit weekend verhuizen. Komt mijn schoonmoeder vandaag met de planning om zaterdag naar Duitsland te gaan. En niemand die ons helpt met onze woning.
    Als ik slaap, komt mijn SM ongevraagd de kamer binnenlopen (of ik kleren aanheb of niet). Ik heb ook gemerkt dat ze me kasten ingaat en alles bekijkt.

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    denk dat jij het best van al zo gauw mogelijk verhuisd, anders zal de bom ontploffen... ik voel en leef met je mee!

18. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Honing!! :x Komt je sm uit een grot of zo??

Bah wat irritant zeg, zo'n mens!

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    honing is by the way verboden voor baby's... (dacht ik)

20. wrsh

wrsh Lid

10 mrt 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt, honing mag idd niet.. staat ook op de verpakkingen van honing. Maar ik kan me hier vreselijk aan irriteren. Ik had gister van die vruchtengebakjes gehaald. Ik dacht hmm lekker bij de thee.. Waar is het?? geen idee, in een buik van een holbewoner, die nooit heeft leren delen.

Deel Deze Pagina