Wrsh, Klinkt super irritant allemaal! Geen wonder dat jeje dood ergert. En niet luisteren naar dat geklets over eten hoor.. Ik ben op het laast echt tekeer gegaan met Burger king en mac. Zeker 2 keer in de week een bezoekje gebracht en ben nu nog geen 2 weken na mijn bevalling alweer bijna helemaal de oude lichamelijk, gewoon super slank zoals ik was! Laat mensen maar kletsen, het is jou zwangerschap inderdaad. En die kleine irritante kleuter zou ik echt wat van zeggen, wat een verschrikking zeg. Als iemand mij in me buik zou proberen te stompen ongeacht leeftijd had ik echt agressief geworden, bah.
Hier ook zo'n bemoeial van een tante. Dit moet ik niet doen, dat moet ik laten. Niet te veel en te zware dingen tillen... Deze ochtend ook, ik was alleen thuis en ze kwamen vinyltegels leveren. Staat ze daar te zeggen dat ik die echt niet moet tillen want dat is helemaal niet goed voor mij maar zelf een handje toesteken ho maar... (ze stond dan ook nog eens in de weg zodat de man die ze kwam brengen niet anders kon dan ze half in de deuropening achter te laten) En dan ook gelijk oh ik wist niet dat jullie een littlewoods cataloog hadden. Hebben we niet hoor, ik koop geen dingen zoals kleren en schoenen op afbetaling. Dus ik zeg nee hoor hebben we niet, gewoon via de winkel aangegeven dat ik het thuis geleverd wilde hebben omdat het totaalpakket te zwaar was om zo even mee te nemen. Heel gedoe nu, is ze al de halve familie aan het afbellen dat ik blijkbaar zo'n catalogus heb en haar er niets uit wil laten bestellen. Net belde schoonzus ook, die wil ook bestellen uit de catalogus dan... was het zo beu dat ik de telefoon heb neergegooid.
Ik ben in het begin van me zwangerschap 5 kilo afgevallen. Zit nu pas weer op mijn oude gewicht. Dus echt veel eten doe ik niet. Maar ja, wat doe je als je lekkere eten in huis haalt voor jezelf en je ziet dat anderen ermee naar werk gaat.
Dat is dus een postorderbedrijf zeg maar. Ze verkopen echt vanalles, wasmachines, computers, tv's maar ook schoenen, kleding, juwelen... Je bestelt dus iets en betaalt dan een aantal weken af maar alles komt veel duurder uit dan dat je het zo in de winkel zou kopen. Hier (Engeland) doen heel veel mensen dat, dan hebben ze gelijk de nieuwste, grootste tv enzo maar gevaar is dat ze op den duur zoveel afbetalingen lopen hebben dat ze in de problemen komen. Zo ook mijn man zijn tante, en mijn schoonzus. Die bleven maar kopen (sommige dingen moet je pas na een aantal maanden beginnen betalen) en kwamen dus een beetje in de problemen. Ze staan daar nu op de zwarte lijst maar proberen nog altijd via andere mensen (vrienden en familie) om dingen van daar te kopen. Mijn man ziet er geen graten in, maar ik ben er helemaal tegen. Ik ga geen paar schoenen kopen (wat hun dus doen) en er 2 keer zoveel voor betalen als in de winkel. Nu zijn ze dus aan het proberen om mij zover te krijgen dat ik me aanmeldt bij die catalogus zodat zij weer dingen kunnen bestellen. Maar ik weet dat ze gewoon niet gaan betalen en ik ga heus hun spullen niet afbetalen. Je komt trouwens op een lijst te staan als wanbetaler en dat wil ik helemaal niet. Ik ben van het princiepe als ik het niet kan betalen dan koop ik het niet. Maar ze blijven maar vragen en denken me om te krijgen nu ik zwanger ben, want ja ze hebben zoveel leuke babyspullen daar en die kan ik dan allemaal kopen terwijl ik nu moet overwegen en kiezen wat ik koop. Ik erger me dus enorm aan hun momenteel, want bij alles moeten ze weer die catalogus en de leuke babyspullen die ze daar hebben (had ik je al verteld dat ze daar ook leuke babyspullen hebben) bijhalen. *zucht*
oh elisje , dat lijkt me echt zwaar irritant, dat zou ik dus ook niet doen wat ergg ik denk dat ze koopverslaafd zijn
hier 1e ergernis ook gehad.. schoonzus die ons niet feliciteerde omdat ze niet snapte waarom we het al vertelde dat we een kindje verwachten en de kans zo groot was op een miskraam.. is toch onze eigen keuze??
Ja koopverslaafd kan je wel zeggen. Tante kwam onlangs £5 lenen voor haar electriciteit (je kan hier zo'n kastje krijgen met een kaart en dan zet je zelf een bepaald bedrag op je meter en vult weer aan wanneer nodig). Dus ik zeg nog ik dacht dat je deze week extra betaald gekregen had, heb je dan niks op je meter gezet? Blijkbaar niet dus want ze had in de stad zo'n leuke schilderijtjes gezien voor in de woonkamer en die kon ze toch niet laten liggen... Maar ze denken nu dat ze op mijn gemoed kunnen werken als ze maar blijven doordrammen over babyspullen en dat mijn hormonen het zullen winnen van mijn (volgens mij toch) gezond verstand. @Isis857 Dat is helemaal niet leuk. Kan ze niet gewoon gezellig blijven? Nu ja er zijn altijd mensen die nooit eens positief kunnen zijn, wellicht is zij er 1 van... Niet te veel van aantrekken hoor, zoveel mogelijk genieten nu
Ik heb het weer voor elkaar gekregen... man is slechtgezind. Ik kan er dus echt niet tegen als er mensen aan mijn buik zitten. Mijn man tot daar aan toe en de verloskundige dat moet ook maar voor de rest heeft niemand wat te voelen aan mijn buik. Nu is de dochter van zijn zus hier en ze was in de keuken iets te eten aan het maken voor zichzelf. Mijn man voelde aan mijn buik en de kleine bewoog. Hij gelijk nichtje roepen dus ik zeg al van ik wil niet dat zij komt voelen. Gelukkig riep hij enkel haar naam, dus niet waarom ze moest komen. Maar ja, nu zit hij daar met een slecht humeur. Hij stuurde me ook gelijk weg omdat ik zei dat ik niemand aan mijn buik wil. Hij doet maar, hij heeft genoeg tijd om weer blij te worden.
oow elisje! wat een gedoe zeg! volgens mij heb je ook niet de makkelijkste familie te pakken haha! als ze maar goed voor je zijn nu en na de zwangerschap...toch? hier een ergenis: ik heb heel erg last van mijn bekken. liggen, zitten, staan alles doet pijn...de hele dag door. zegt mijn lieve man: oh mijn blaas zit zo vol, je weet niet heoveel pijn dat doet!! whaat??? ik weet dat niet? ik zal eens.........naja..erg leuk zo'n uitspraak dus als je de hele dag met pijn loopt!
@Elisje Wat irritant, zeker als je man weet dat je gewoon niet wilt dat er iemand aan zit. Ik had laatst een mannelijke klant die ik niet kende en hij zat gewoon aan mijn buik grrr. Het is jou buik en als jij niet wilt dan iemand eraan zit moeten ze eraf blijven.
Leuk zulke SM! Ik heb er ook zo'n een, maar ondertussen kijk ik haar gewoon de deur uit! Wordt echt helemaal gek van dat mens. Het zijn niet alleen de situaties bij de zwangerschap, maar ook hoe ze tegen haar beide zonen doet. Een zoon zet ze altijd op nummer 1 en de ander duwt ze de grond in (mijn man dus)
Ik erger me nu eigenlijk nog alleen maar aan mezelf. Elke avond als ik wil slapen dan gaan mijn gedachte's maar door en door over de bevalling. Niet dat ik bang ben ofzo maar zo ontzettend nieuwschierig. Ben al niet zo'n geduldig persoontje maar nu met de laatste weekjes in zicht ben ik al helemaal niet meer te houden
gaat mij ook zo agnes ik vind het vervelend dat mijn laptop door mijn dikke buik bijna de hele tijd van mijn schoot glijd
Mijn sm zegt ook heel vaak dat vroeger bepaalde dingen wel of niet mochten. Ik erger me daar ook aan en zeg ook vaak dat er vroeger mee kindjes met afwijkingen werden geboren. Zo heeft zij ook steeds doorgerookt omdat toen minder bekend was hoe schadelijk het was. Maar ze accepteert mijn argument niet en komt iedere keer dat ik haar zie wel met iets aanzetten. Toen ik deze zwangerschao bekendmaakte vroeg ze of ik weer 9 maanden lang geen alcohol zou drinken...
Ik erger mij er aan dat ik mezelf zo incompetent voel op het werk op dit moment!! Ze komen er vanzelf wel achter dat ik niks kan... (gaat weer over, heb het met Eline ook gehad) Blegh!
hier hetzelfde, zit in de ZW met BI, mijn vriend maakte van de week ook zo'n opmerking over iets kleins wat zooooooooooooo'n pijn deed nou, dan weet je GVD ook eens hoe ik me de hele dag voel en idd dat aan je buik zitten..VERSCHRIKKELIJK...ik lijk soms wel een kermisatractie!!!!! ik denk dat ik er binnenkort geld voor ga vragen, word ik schatrijk whahahaha
van voor mijn zwangerschap. ruim een jaar getrouwd... Ben je nog niet zwanger??Mag nu wel tijd worden... Uhmmm je kan het nog steeds niet bij een pakje boter krijgen. Volgens mij ben jij zo zwanger, jij bent zo slank dat zal geen problemen opleveren Fijn om te horen als je net een miskraam heb gehad.. 8 maanden zwanger: Gohhh ben je zwanger?? uhh nee er zit een broodje kroket dwars nou goed... Sommige mensen... zucht