DIT is zooooo herkenbaar... Het is namelijk NOOIT goed. Stond ik van de week jankend de wc schoon te maken (had erg veel pijn)... het enige wat meneer uit kan brengen is "ja... netjes, nu volhouden" WAT? En de dag erna is het: doe je rustig aan schat?? maar ik WEET dat ie dat alleen maar uit beleefdheid zegt, want zodra hij thuis is en je hebt iets niet gedaan of er zijn te weinig bloesen gestreken is het gezeik, want ja, JIJ bent de hele dag thuis en JIJ hebt niks te doen de hele dag... grrrrrrr :x:x (verder ben ik ook best lief hoor )
pff ik word er ook gek van dat iedereen heel de tijd vraagt of het wel gaat en of ik rustig aan doe en dat soort cliche's. Als het niet gaat, dan stop ik vanzelf wel hoor!
Ik ben in verwachting van ons 2e zoontje, en als ze vragen en weet je al wat het wordt?? Antwoordden wij ook van jah we krijgen er een zoontje bij, kregen al een paar keer een reactie van ALWEER een jongen?? En elke keer als ze je zien hoelang moet je nog??
Dat mensen de grote van je buik beoordelen. Bijna 7 maanden en een klein bescheide buikje hebben. Mensen vragen steeds waar het dan zit! Ja hallo, zit er echt hoor! En alles ligt op schema!
Ik ben er nu zoooooo klaar mee! Mijn man is alleen in de weekenden thuis, dus door de week sta ik er alleen voor met een soms strontvervelende peuterpuber. Ik ben doodop! ik heb het helemaal gehad! Ik heb ontzettende druk op mijn onderbuik en slaap echt super slecht. Ik ben zooo blij als mijn man vrijdag thuiskomt...dan heeft hij 3 weken vakantie. En dan maar hopen dat ik heeeeeeeeeel snel in die 3 weken beval...want anders sta ik er na de bevalling weer zo snel alleen voor.
Die buik :x Hij jeukt, hij zit in de weg en ik heb geen zin meer om er rekening mee te houden... oftewel, baby moet eruit.
Misselijkheid en moeheid. Toegegeven: de misselijkheid is nu ietsje minder heftig dan een maand of anderhalf geleden. Toen verzekerde iedereen mij dat het na 3 maanden echt over zou gaan. NIET DUS! Ik ben nu 18 weken en voel me nog steeds bijna de hele tijd misselijk.
de vermoeidheid hoewel de gyn zegt dat het normaal is word ik er niet goed van. ik ben zo lusteloos af en toe
ik stoot mn buik overal tegen aan, vooral tegen het aanrecht als ik aan het afwassen ofzo ben of tegen een deur die niet helemaal open staat "daar pas ik wel door":x 1voordeel: daniel kan er nu heerlijk op zitten/hangen om te knuffelen
mensen in restaurants die het kennelijk niet snappen of begrijpen, dat als ik aangeef dat iets doorbakken moet zijn omdat ik zwanger ben, het ook echt doorbakken moet zijn! Laatst 3 keer mn lamsvlees moeten terugsturen omdat het rose was! (en ik ben al zo gek op halfrauwe biefstuk...)
Ik moet nog 5 dgen voordat ik uitgerekend ben.. Ik irriteer me nu een beetje aan het feit dat mensen me de hele tijd smsse van : Ben je al bevallen??? ( anders hadden ze t wel gehoord lijkt mij of een kaartje gehad..) En als ik dan vervolgens niet direct reageer...Gaat t wel goed??Ik dacht al?? ze reageert maar niet..was al bang dat je aan het bevallen was...pfffff:x Ik heb niet de hele tijd zin om daar op te reageren..want als het zover is dan horen ze t wel ja... T zal allemaal wel goed bedoeld zijn hoor...maar de mensen om me heen zijn er ongeduldiger over dan ik volgens mij.. T zelfde dat ze al vragen...wel even smsse he als ze dr is... Ja halllloooo..waarom hebben we dan geboorte kaartjes.. Als ik iedereen maar moet gaan smsse..alsof ik niets beters te doen heb..het kaartje krijgen ze vanzelf wel ja... En dan mijn lieve oude nieuwsgierige vreselijke buren!!!:x Alweg dat geloer....continu vragen...gaat t zo gebeuren??? Laat me toch lekker..sjonge jonge...je ziet van zelf wel de vlaggetjes buiten hangen... Begin zo'n beetje mensen schuw te worden hiero Zooo dat was mijn klaag hahaha
zet gewoon je telefoon uit, doe ik ook! Interesseert me echt helemaal niets als mensen zich dan op lopen te vreten, degenen die echt belangrijk zijn, mijn ouders, so, enz weten het toch wel als het zover is. toen een vriendin van mij 2 maanden terug werd ingeleid en we maar niets hoorden (inleiden duurde dagen) ging een andere vriendin van ons haar lopen bellen. Ze heeft zelf geen kinderen en kon maar niet begrijpen waarom er niet werd opgenomen en waarom ik zei dat ze niet moest bellen *zucht*
Ik irriteer mijn schoonouders en man. Alles wat we doen willen ze dat we met hun overleggen!! Hallowww, we zijn toch volwassen?? Ik irriteer me aan mensen die me zomaar in de winkel aanspreken dat mijn buik te klein is en dat ze al een conclusie hebben dat mijn kind niet gezond is. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... Ik kon d'r wel meppen, ben blij dat me man me heeft meegetrokken aan me broek...
Loll ik herinner me er nog een paar.En weer wat nieuwe want 2de beeb is op komst.Alsof de mensen eht vegeten zijn dat ik niet aan mijn buik aangeraakt wil worden.Beeb zit nog onder de gordel en niet daar!!! - Je gaat toch geen borstvieding geven, daar krijg je hangtieten van - ieuwww borstvoeding??? - je kan de borsvoeding toch afkolven en in een flesje geven, dan wil ik ook geven (schoonzus tr*t) - Ga je dan met je blote tiet eten geven als je bij ons op bezoek bent? Schoonfamilie is echt anti bv. - Ohhh je ziet het al goed hoor. (was toen 11 weken ) - Goed eten hoor...wil je meer. (damn en maar vol willen douwen hihi) Het ergste was....Lucas is in november geboren en met kerst kreeg ik al de vraag of er al een 2de op komst is.IEdereen weet dat we er 3 willen maar zo snel :S. Dus elke keer geantwoord dat we verder kijken als lucas loopt hihi.Met 5maanden oude Lucas hadden we een mooie 2de streep.En heerlijk geheim gehouden totaan de 11 weken ver.
Niet dat het zo hoeft te zijn, maar onlesbare dorst is een teken van suikerziekte, ik zou er even mee naar de huisarts gaan.
ik heb ook constant dorst, maar toch echt geen suiker. maar met zon baby in je blaas zit je ook constant op de plee, dus tuurlijk moet je ook meer drinken, tenminste, zo legde mijn VK het uit toen ik me druk maakte erover.