Ergernissen topic

Discussie in 'De lounge' gestart door AngelSterre, 23 dec 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimio

Jaimio Fanatiek lid

5 nov 2015
    1.656
    822
    113
    Vrouw
    Wat betreft dat niemand doet in huis. Herkenbaar :| Nou heb ik geen partner en dus alleen pubers in huis. De jongste is nog wel redelijk aan te sturen, maar ze kan ook zo puberlijk lui zijn en dan kost het me soms minder energie om het zelf te doen dan om die strijd aan te gaan. Zij wil mij ook nog wel eens verrassen door een taak spontaan op te pakken. Maar de oudste :eek: Die strijd is onbegonnen. Die kan nog geen leeg pak melk in de vuilnisbak gooien. Alles kwakt ze neer op de plek waar ze het toevallig kwijt moet. Haar eigen kamer is een bende, vaat sleept ze mee naar boven en zie ik nooit meer terug tenzij ik het zelf ga halen. Sowieso alle dingen die ze pakt omdat ze die nodig heeft kan ik in haar hol weer terug zoeken zoals mijn haarborstel omdat ze haar eigen niet kan vinden in haar troep, nagelknippertje, meetlint, schaar etc. Kleding gooit ze op de grond in de badkamer. Haalt ze een brood uit de diepvries om er twee boterhammen uit te halen, dan ligt de rest van het brood te ontdooien en uit te drogen met de zak open. Zo kan ik wel doorgaan. Om gek van te worden.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.519
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Heel veel beterschap en hopelijk snel weer de oude.

Mamafiets vindt dit leuk.
  3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.519
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja is ook vreselijk hoor.
    Wat ik ook altijd zo ergerlijk vind is dat ik dan een hele dag heb gewerkt en dan kom ik moe thuis en werkelijk de hele aanrecht staat vol met vieze vaat.
    Dan is hier ook werkelijk niemand in huis die dan eens denkt van goh misschien toch wel een idee om op te ruimen, is wel fijn als ze thuiskomt, dan zit mijn man ook gewoon vaak op de bank de krant te lezen.
    Vanmorgen vroeg die zowaar of die kon helpen met het ontbijt, was even niet nodig maar ik hem hem wel laten afruimen.De kamer van mijn dochters is ook vaak een zooitje maar is altijd wel snel opgeruimd en is niet een vieze ruimte. Ze eten niet op hun kamer, het is meer kleding en verpakkingen/ tasjes van kleding wat overal ligt.
    Mijn zoon zijn kamer vind ik wel vaak smoezelig, ingedroogde bakken yoghurt, bananenschillen en hij doet aan kickboksen en je wil soms niet weten wat een lucht er van zijn kleding etc komt, zo smerig.
    Gelukkig is zijn vriendin redelijk streng op hem en blijft ze alleen slapen wanneer die heeft opgeruimd en zijn bed heeft verschoond, helaas slaapt die vaker daar omdat het handiger is ivm woon/ werk verkeer dus is het nog vaak een bende.
    Zijn kamer opruimen doe ik allang niet meer, ik pak soms wat handdoeken van de grond om te wassen maar dat is het wel zo'n beetje en als ik in een hele goede bui ben wil ik zijn bed nog weleens verschonen.

Jaimio vindt dit leuk.
  4. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.224
    4.456
    113
    Vrouw
    Had ik vorig jaar. "Of paracetamol en naar de huisarts óf stoppen met zeuren". Hij naar de huisarts, uur later lag hij op een operatietafel ivm een abces in zijn keel. Durf nooit meer te zeggen dat hij zich aanstelt of dat hij mannengriep heeft. Dit jaar had hij weer keelpijn, dan stuur ik 'm dus ook meteen terug naar de kno (bleek een goede gok te zijn).

Hoop dat hij snel opknapt!

5. Jaimio

Jaimio Fanatiek lid

5 nov 2015
    1.656
    822
    113
    Vrouw
    Ik ruim haar kamer soms wel op. Dat wil ze niet want ze heeft dingen te verbergen op haar kamer. Maar dat is ook juist de reden dat ik het af en toe op moet ruimen zodat ik het overzicht een beetje heb en controles kan uitvoeren.

6. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.361
    30.653
    113
    Vrouw
    Oei. Dat was ook schrikken dan.

Dankje. Ja hopen wij ook. Gelukkig niks gepland deze dagen. Kan hij rustig uitzieken.

7. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.006
    14.668
    113
    Vrouw
    Ah jij dus ook! Ik ben er zo klaar mee:mad: Ben nu 47 en het is wel.aan het veranderen. Onregelmatiger. Soms langer ertussen, soms korter. De ene keer 'maar' 6 dagen ongesteld, een andere keer gerust 12. En ben de laatste maanden al meerdere keren doorgelekt.:confused: Nooit last van gehad, maar nu komt er af en toe zo'n vloedgolf, dat kan het maandverband niet bijbenen.
    Pfff, mag gewoon per direct stoppen dat gedoe!!

Jij ook fijne kerst;)

8. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.006
    14.668
    113
    Vrouw
    Vorig jaar kreeg mijn man 1 grote ossenhaas als relatie geschenk. Dat vonden hij en onze zoons geweldig. Echte vleeseters! Nu kreeg hij er weer een. En een collega zegt: joh ik ben alleen dat is veel te groot voor mij. Neem jij hem maar mee, hij hebt een groot gezin.
    En bedankt, nu hebben wij ruim 3 kilo ossenhaas van uitzonderlijke kwaliteit. Zxcvb maakt het wel klaar.:rolleyes:
    Vorig jaar heb ik er een beef Wellington van gemaakt. Dat wilden de mannen nu ook weer graag.
    Maar echt jongens, wat een gedoe:
    Ene recept: kerntemperatuur moet 45° zijn, andere recept: 53° Tja, wat is nu juist?
    Pff, geef mij maar gewoon een stuk kipfilet ipv van zoiets.:oops:
    En nu is er nog maar 1 op en ligt er nog een joekel in de koelkast....

Vero0504, mamabri en Anouk2005 vinden dit leuk.
  9. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Opzich erger ik me niet heel snel. Waar ik me wel enorm aan kan storen zijn mensen die altijd te laat zijn.

citroenrasp vindt dit leuk.
  10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Dat kl#te vuurwerk! Is hier al maanden aan de gang, al is het het de laatste weken beduidend erger geworden.
    Mijn honden durven nauwelijks meer naar buiten 's avonds. Net ging het wéér helemaal los, die knallen zijn niet normaal meer zó hard, dat is gewoon zwaar illegaal vuurwerk. Honden meteen als de dood, hebben niet meer durven plassen.
    Echt, ik hoop serieus dat er net een paar vingers mee de lucht in gegaan zijn. Ben het écht meer dan zat!! :mad::mad:

11. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    3.239
    4.194
    113
    Vrouw
    Had ik met man vanmorgen: gisteren avond thuis gekomen van paar dagen weg, dus alles stond nog in de kamer: hij en kinderen moesten het opruimen aangezien ik mijn spul allang had opgeruimd.

Ik natuurlijk druk aan het voorbereiden voor brunch, avondeten en stofzuigen, dweilen en man gaat ziek op de bank liggen.

Ik op een gegeven moment de pest in natuurlijk, want ik ben stervensdruk en jij mankeert altijd wat als je eens moet helpen!

nog geen 30 seconden erna rende hij naar het toilet en is daarna met een emmer op bed gaan liggen.

gezellig als zijn familie komt

12. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    3.239
    4.194
    113
    Vrouw
    Mijn ergernis: ik ben mijn nagels aan het lakken en heb een rendier op mijn nagel gelakt. Was heel mooi geworden en ik had hem droog dacht ik. Dus wil hem aflakken met blanke lak, loopt mijn hele rendier uit!! Kan ik weer opnieuw beginnen

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.185
    113
    O hier ik van de week. Op mijn 43e ineens voor het eerst doorgelekt. Tot een jaar terug kon ik gewoon normale tampons gebruiken. Nu moet ik de super ultra protect en nog moet ik dan uiterlijk iedere 2 uur wisselen. Wat een hel.
    En die buien erbij, mijn god ben gewoon 2 dagen mega depressief

14. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    In de afgelopen 8 jaar hebben we 2 normale kersten gehad, die ook daadwerkelijk op de correcte dagen gevierd konden worden.

Volgend jaar is R net naar school dus ik verwacht betere kansen vanaf 2026. :roflmao:

Zxcvb vindt dit leuk.
  15. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ohja ik heb nog wel iets.:roflmao:
    Soms stoor ik me ook enorm aan het slechte slapen van onze jongste van bijna 4. Vaak gaat het een paar weken goed en dan opeens is het ‘s avonds en ‘s nachts weer feest. En dan vaak als m’n man werken is de nachten :o:. Vannacht ook weer van 4.15 tot 5.45 is ze gewoon wakker. Zij slaapt daarna weer en meestal ook wel langer, maar ik ben alweer wakker door het hoesten van de oudste. Ben wel blij dat ze verder alle 3 nog slapen. Ik ga erg slecht op zulke korte nachten..

Spectre en Zxcvb vinden dit leuk.
  16. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Zielig hè voor die beestjes. Mijn moeder heeft druppeltjes gekocht die je bij de oren moet wrijven en dat lijkt wel echt effect te hebben. Hier ook een heel angstige hond met vuurwerk, die ook geen stap meer verzet.

17. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Nu ben ik benieuwd naar het resultaat. Hoe teken je rendieren op je nagels?!

18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.519
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zo herkenbaar, ik word er alleen niet depressief van maar juist enorm opvliegend.
    Ik kan me dan echt als een recalcitrante puber gaan gedragen, echt te gek voor woorden.
    Nu na zoveel jaren weet ik het redelijk onder controle te houden maar man man wat een gedragsverandering zo nu en dan.
    Stom iets die hormonen.

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Oh ik weet dat nog!!!

Heeeerlijk.
    Succes met de stress, maar geniet straks van de genietende mannen!
    (Snijden en bakken in de pan is nog steeds een optie he,;)

20. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.957
    3.836
    113
    Vrouw
    Ik erger me nu aan mezelf. Toen ik gisteravond wou slapen merkte ik dat ik pijn had aan mn ribben rechts, kon er niet op liggen. Dan maar linkerzij maar ook dan voelde ik die pijn aan mn ribben rechts en nu met wakker worden ook.
    Geen idee hoe het komt, nergens gestoten of whatever maar die pijn is echt heel irritant, elke beweging doet nu pijn. Dadelijk maar pcm pakken :mad:

Deel Deze Pagina