Ja, heeft ook mijn voorkeur, vind het heerlijk om rond te neuzen in de boekwinkel, 'mijn' boekwinkel geeft ook nog een deel van de opbrengst/omzet/winst aan een goed doel, dus is voor mij nog een extra motivatie om bij hen boeken te kopen. Maar was nu druk (kerstvieringen van school en clubs; sowieso al 2 scholen en nu ook nog de kleuters apart, dus 3 vieringen, clubs hadden bedacht dat een kerstdiner wel leuk was. Gesprek met de WMO, zieke juf en daardoor opeens een kind thuis) èn we hebben veel bol-bonnen, dus dacht doe het een keertje zo. Gelukkig vinden ze het boek van kleuter allemaal grappig, dochter 2 leest regelmatig voor uit dat boek. Verder hebben ze 'mijn' boekenkast geplunderd en heel wat 'oude' kinderboeken van mij meegenomen die ze nu lezen ("mama, wat is een discman?")
Zou ik me ook enorm aan storen. Maar ik mag aannemen dat ze terug word geroepen om het op te ruimen? Onze kinderen zijn nog jonger, maar ik stoor me ook enorm aan dat ze dingen gebruiken of uittrekken en dus ook op de plek laten liggen waar dat is gebeurt. Ze mogen toch echt terug komen om het op te ruimen. Ben nog steeds hun moeder en niet hun . Vermoeiend is het wel.
Ja als ze nog thuis is wel. Alleen maakt dat niet dat ze het de volgende keer wel opruimt. Misschien moet ik gewoon servicekosten bij haar in rekening gaan brengen en helpt dat.