-schoonouders! hun altijd met hun theorie ove r opvoeden(onze kinderen deden...) - belastingdienst..(niet nog niets van zich laat horen) - verzekering. waarom gaan dat soort dingen niet in 1x goed!
Grootste ergernis is Geld! Ik spaar en ik spaar me te pletter maar het lijkt wel een vergiet. Het gaat er aan de andere kant weer net zo hard uit. Zo komt mijn krediet nooit op 0! En teveel wensen hebben daarbij: trouwen, achtertuin aanleggen, zolder verbouwen, en de grootste wens is een kindje!
Heb me ontzettend ge-ergerd aan de Turkije supporters....doen net of Turkije het EK al heeft gewonnen. En dat terwijl ze er eerst bijna uit lagen. Verdorie werd gisteravond gewoon wakker van al het getoeter....en dan zie ik s'ochtends op tv dat ze overal feest hebben gevierd.......kan me voorstellen dat je blij bent maar....doe fffffff normaal zeg. Voor de rest is het hier gelukkig erg rustig tijdens het EK
- De vraag of ik wel zeker weet dat het er geen twee zijn.... grrrr! - Aan het feit dat mijn lief lege melkpakken in de koelkast terugzet (maar hij is wel heel lief, hoor!)
Hahaaaa nu ga ik los! Met stip op nummer 1 (op dit moment dan) die irritante buurkinderen die belletjelellen en naast ons huis voetballen waardoor ik steeds dat balgebonk hoor. Daarna komt mijn monster in law, daar ga ik niet eens woorden aan vuil maken. Mijn kat die net een grote bah op de kattenbak heeft gedaan, terwijl hij al de hele dag buiten is (meneer houdt zijn boodschappen op tot hij binnen naar de 'wc' kan). En mijn poes die gister een samenvatting voor mijn tentamen heeft verscheurd (papierfetisj). Maagzuur, ook irritant! Oh en mijn zere kont/bekken vind ik ook stom! Lia, jaaa die vraag of het er geen 2 zijn. of 'hey, jij bent ook aangekomen!' Uhhh en ik maar denken dat ik juist af zou vallen tijdens mijn zwangerschap DOINGGG! Oh casema/ziggo ga ik binnenkort elimineren. (lang leve de hormonen!) Het feit dat er geen geldboom in de tuin staat, echt onrechtvaardig vind ik dat. En waarom heb ik nou opeens trek in pizza?
- agressie in t verkeer - onaardige, saggerijnige wijven achter de kassa - mensen die hun hond overal laten schijten - mensen die op straat spugen - en uiteraard schoonouders! Ik heb er natuurlijk wel meer waar ik me aan erger, maar dit is altijd mijn standaard rijtje van ergenissen hahah!
mensen die advies geven wat je beter kan doen wat betreft zwangerschap of je kind opvoeden ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik erger me eigenlijk nergens aan momenteel (ondanks dat ik ongi ben :-D). Ben ik nu niet ergerlijk tevreden?
- Die k*t test die steeds een foutmelding geeft - Ik heb een half uur (3 telefoon gesprekken in totaal) met de klantenservice van CB aan te telefoon gehangen, maar NIEMAND aan de lijn gehad! GGGRRRR Ze zeggen korten dan 2 minuten wachten... NOU mooi NIET! Stelletje !#!@#&!^! - allemaal zwangere vrouwen om je heen en kinderwagens en papa's en mama's met leuke kindjes (SORRY) ik wil ook!
*1; Het gestamp van de kinderen boven ons die allang op hun nest horen te liggen *2; Mijn baas die verwacht dat ik, wanneer de vracht komt, om 7 uur begin terwijl dat mijn knuffelmomentje met Joey is! *3; Die %^&%#@!$% kinderen die hun ontlasting dumpen in het trappenhuis! *4; De lift die het niet doet als je op 9 hoog met je kinderwagen naar beneden moet ivm een afspraak. *5; Mensen die hun afspraken niet nakomen of telaat zijn! *6; Bedriegers en leugenaars. *7; dat de kilo's er niet zo snel afgaan als ik zou willen. *8;Een bemoeiend schoonvader (laat mij zelf uitmaken hoe ik mijn kind opvoed) *9; Ziggo.... (dat zegt al genoeg denk ik!) *10; Dat het tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend is om oudere mensen met U aan te spreken en op te staan in het OV voor ouderen en zwangeren. Zal ik nog even doorgaan?
aan mensen die zieken over geld tegenover jou! waar bemoeien ze zich mee dus SCHOONOUDERS de absolute nummer 1 nummer 2 : Mensen die zich onwijs bemoeien met hoe en wat wij met de kleine omgaan! als wij ze willen beschermen enz doen wij dat ! nummer 3: aan de overige mensen die te betweterig zijn!
ik houd het voornamelijk op dit moment bij mijn stage begeleider, ben flink afgebekt vandaag, en waarom tsssssss, daarna zo weer normaal doen daar heb ik zo' pest aan verder aan school ben er helemaal klaar mee, ze weten zelf niet eens wat ze willen.... de bussen die niet rijden.... op dit moment de hond die zijn kop niet houdt en op dit moment me eigen lichaam ben nog nooit zo erg ongi geweest blijf aan het verschonen bah bah bah...... en het feit doordat ik nou niet zwanger ben en de afspraak met me vriend heb gemaakt nog een jaartje geduld, dan gaan we er echt voor.... jah maar ik wil nu! en verder de honden die ongelofelijk waaks zijn op het moment blijven aan het blaffen heel irri
ik heb er ook weer een van die patsertjes die half liggen in de auto mij vervolgens in mij kofferbak te kruipen in te halen en dan 70 te gaan rijden waar je 80 mag grrrr. oja de blagen die hier de speeltuin van de buurt vereniging bekladen met woord die ik hier niet zal vertellen
Klootzak (sorry) die net voor een vader met kindje van 4 die op de fiets overstaken tegelijk met mijn zoontje van 9, door het rood komt vliegen en daarbij dus bijna alle 3 de fietsers (vader, meisje EN mijn zoontje) raakt! Was in staat hem ff uit zn auto te trekken maar door de stress kreeg ik ineens n enorme harde buik en toen begon t andere verkeer weer te rijden en was hij weg. Pfff scheelde echt maar n haartje of dat meisje had er onder gelegen. Die reed nml net 30 cm verder dan dr vader. Valt nog mee dat ze door het wankelen wat ze deed niet gevallen is. Heb ZO"N ENORME hekel aan mensen die denken dat t "nog wel ff snel kan" ondanks dat t licht op rood is. Staat toch verdomme niet voor niks zo'n verkeers licht! En verder mn zoontjes die vanmorgen vanalles te doen hadden behalve opschieten om optijd op school te zijn. Gebeurt erg vaak tegenwoordig. Dus heb ze nu gezegd: Ik waarschuw nog 1 x. Daarna ligt het aan jullie als je telaat komt: Het is NU 8:10 OPSCHIETEN! Nou dat hielp precies 2 minuten dus nu zijn ze vreselijk telaat gekomen (vooral de jongste) En ik hoop dat de juf er problemen van maakt zodat ze morgen WEL opschieten Maar toch erger ik me er aan want normaal zijn wij altijd optijd. Heel t jaar al.
* ik erger me dood aan dingen die ineens stuk gaan, het bed, de wasmachine. * ik erger me eraan dat we nog in een heel klein huis wonen en dat we een geweldig groot huis hebben toegewezen gekregen en dat het toch niet doorging omdat ik een schuld van ong. 2000 aan het afbetalen ben :S *ik erger me aan mezelf omdat ik niet goed ben in contacten onderhouden, resultaat dat de kennisenkring steeds kleiner word en ik me rot voel tegenover een aantal familieleden. *ik erger me aan mijn vriend omdat hij al een half jaar elke maand theorie examen doet (hij had het al gehaald, maar het is verlopen) en hij de nieuwste boeken/cdroms besteld om te leren en er niets mee doet. en hij dus elke keer zakt met 1 of 2 teveel fout. vandaag is hij weeeeer examen aan het doen.. ik ben benieuwd... * oja en ik erger me aan het gebrek van liften, en zelfs van roltrappen op veel stations. met een kinderwagen ben je de dubbele tijd kwijt om ergens te komen omdt je afhankelijk bent van mensen die je wagen de trap of trein in willen tillen. ik wil binnenkort naar m'n vader in drenthe met sascha en ik zie er zo tegenop!