ergo pouch 2,5 of 3,5 tog?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juffie26, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb gisteren de ergo pouch 3,5 ontvangen en wat een SUPER ding!!! Ben blij dat ik voor de 3,5 tog gekozen heb!!
    Ze waren afgelopen weeekend in de aanbieding bij ikbenmama dus daarom maar alvast besteld, samen met bambino merino pyjama heerlijk pyjama voor mijn meisje. alleen wil ik nu nog dat slaapvestje maar die was helaas op dus wacht ik even als de juiste maat er weer is!

Ik weet zeker dat we veel plezier gaan hebben van de 3,5 tog.
    ik had verwacht dat die gigantisch dik zou zijn maar zo voelt het niet. Voelt heel lekker soepel aan. het is nu al 19 graden op haar kamertje dus de 3,5 tog komt in de winter zeker van pas kan m iedereen aanraden!

2. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha je lijkt zo op mij met je getwijfel :p. Ik ben er nog steeds niet uit.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Die 3, 5 tog is echt super fijn!!!
    Echt niet gigantisch dik of zo gewoon heerlijk!

4. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    3.5 tog. Ideale slaapzak :) dochter heeft er de hele winter en een groot deel van het voorjaar in geslapen. Nu is hij helaas te klein maar binnenkort gaan we er weer een kopen. Perfect!

Mochten er mensen geïnteresseerd zijn in een tweedehands ergopouch 3.5 (roze) met slaapvestje, pb me maar.

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik moet het Slaap vestje nog hebben maar maat 12-36 maanden was op.
    Wanneer gebruikte jij het slaapvestje?
    Gelukkig hebben ze van de witte variant ook maat 3-6 jaar dus voorlopig kunnen we nog vooruit.

6. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Wij gebruikten het slaapvestje als het onder de 19 graden werd in haar kamertje. Dus eigenlijk altijd. Pyjama en/of romper voegden we toe of haalden we weg als het warmer of kouder werd.
    Boven de 19 graden zonder vestje. Ik vind de mouwen vrij lang trouwens. En er zitten handschoentjes aan.
    We hebben een koud huis, dochters kamer was vaak maar 15/16 graden. Dit werkte goed. Fijne slaapzakken.

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bedankt voor de reactie.
    Als het slaapvestje weer op voorraad is ga ik het ook bestellen.
    Vorig jaar had ik de puckababy the bag nog maar vaak werd ze wakker van de kou. Hopelijk dit jaar niet meer in de ergo pouch. Ook waren de mouwen van puckababy veel te kort.
    Afgelopen weekend waren de ergo pouch slaapzakken met korting. Ik heb ook de merino wol pyjama van ik ben mama erg fijn ook een aanrader. Die heeft ze nu aan met 1 tog ergo pouch.

8. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Die merino pyjama's zijn heerlijk inderdaad.

Ik overweeg om voor deze winter een nog warmere combinatie aan te schaffen. De vipsleeper slaapzakken van 2.0 tog. Als je er twee aan elkaar ritst heb je 4.0 tog. Geen overbodige luxe met ons koukleumpje die van de week wakker werd omdat het toch te koud was in haar zomerslaapzak...

Deel Deze Pagina