ergobaby draagzak

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Yc86, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yc86

Yc86 Actief lid

15 jul 2012
    295
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik zit erover te denken om een ergobaby draagzak aanteschaffen, dit omdat ik op een bovenwoning woon en 2 hondjes heb en om elke keer de kinderwagen naar beneden te slepen om de honden uittelaten is zn gedoe. Wie heeft er ervaring met de ergobaby draagzak? hoe bevalt hij bii langer gebruik en als je kindje groter/zwaarder word? Hoe lang mag een kindje achterelkaar in de draagzak? Ik wil wel perse een draagzak een draagdoek vind ik niks :)

2. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de ergobaby performance. We hebben hem veel gebruikt op vakantie, we wandelen veel. Onze zoon zat er in vanaf een maand of 4. Daarvoor kunnen ze er ook in maar dan heb je een baby insert nodig, daar heb ik geen ervaring mee.
    Maar met de draagzak zelf wel dus. En wat een superding! wij waren er echt heel erg blij mee. Heel gemakkelijk in gebruik. Draagt fijn voor jezelf en voor je kleintje. Onze zoon heeft er heel veel in geslapen. Nu ik zwanger ben vind ik het niet zo handig, maar anders gaat hij lekker op de rug.
    Het heupdragen vind ik niks, dan draag je scheef en dan doet die band pijn in me nek. Maar het buik dragen en rugdragen is super fijn!

3. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Eens met bovenstaande!
    Ben er ook erg blij mee. Mijn zoontje heb ik tot 1 jaar op mijn buik kunnen dragen zonder problemen.
    De insert heb ik nu ook. Ik vind m ideaal, maar is niet geschikt voor een zomerbaby. Het is een kussentje en dat is erg warm ( nu wel lekker maar zometeen niet meer)

Heupdragen vind ik trouwens ook niks, maar verder ideaal ding!

4. NiJO

NiJO Actief lid

22 jun 2007
    210
    0
    0
    geen ervaring ermee met een jonge baby, toen had ik mijn draagdoek of de bondolino.
    Maar afgelopen zomer hebben we hem geleend en ik heb mijn 2,5 jarige peuter (flink stevig, ik denk zo'n 13 kg) er heerlijk mee kunnen dragen.

5. Yc86

Yc86 Actief lid

15 jul 2012
    295
    0
    16
    Zuid-Holland
    bedankt voor de ervaringen! ik ga hem aanschaffen!

Deel Deze Pagina