Prematuurkleertjes kopen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Twinkeltjes, Mar 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Omdat er een grote kans is dat onze meisjes prematuur of zelfs extreem prematuur worden geboren zijn we opzoek naar kleertjes, gewoon een paar pakjes. Ik mag het ziekenhuis niet verlaten dus heb manlief al op pad gestuurd maar hij kan nergens kleertjes onder maatje 44 vinden. Ik kan wel bestellen, maar zou het niet in gewone winkels in een stad verkrijgbaar zijn?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Prenatal heeft prematuur kleertjes!

Verder heb ik bij kleertjes.com besteld, veel van Noppies!

3. annabel10

annabel10 Actief lid

Dec 28, 2010
    474
    54
    28
    #3 annabel10, Mar 7, 2014
    Last edited: Mar 7, 2014
    Ik ging even googlen, want wist niet dat er kleertjes waren kleiner dan maat 44, maar vond deze site:Prematuur kleding, couveusekleding bij prematuurkleertjes.nl -Prematuurkleding, couveusekleding, NICU kleding bij Prematuurkleertjes.nl
    Misschien had je dit zelf ook al gevonden.

Sorry, je bedoelde in een gewone winkel. Prenatal dus en babyplanet heeft ook prematurenkleertjes, weet niet of die bij je in de buurt zit. Misschien babydump ook? Hema heeft geloof ik, ook wel maat 44..

Misschien een beetje gek dat ik dit zeg, maar als ze zo klein zijn, liggen ze in de couveuse vaak alleen in luiertje toch? Onze dochter kreeg pas kleertjes aan toen ze naar een wiegje met kruikjes mocht en ze paste toen mooi in maatje 44. Prenatal heeft lief spul. (La petit couronne vond ik niks, valt erg breed)

Sterkte!

4. Twinkeltjes

Prenatal is hij dan nog niet geweest denk ik (of niet goed gezocht). Voor zover ik weet mogen ze vanaf een bepaalde tijd wel kleding aan in de couveuse, op de sites waar ik heb gekeken hebben ze namelijk ook speciale NICU kleertjes voor de kleintjes zodat de slangetjes en dingetjes er wel nog allemaal inkunnen.

5. annabel10

annabel10 Actief lid

Dec 28, 2010
    474
    54
    28
    Ow dat zou kunnen, verschilt dan misschien per ziekenhuis!
    Hoop voor jullie dat ze nog even veilig in je buik blijven zitten!

6. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

Aug 24, 2013
    760
    0
    0
    Hoi, ik heb nog 2 rompertjes liggen in maatje mini, geloof 46 (kan nu even niet kijken) ze zijn wit en nooit gedragen alleen 1 x gewassen.
    Als je wil mag je ze zo van me hebben. Stuur maar even een pbtje als je ze wil :)

7. Twinkeltjes

Bedankt voor het aanbod, maar het is al niet meer nodig. We verwachten ergens deze week een pakket met prematuurkleertjes dus dat komt wel goed!

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Ik hoop dat jullie meisjes nog even lekker blijven zitten! *fingers crossed*

9. Lottie

Lottie Actief lid

Jan 23, 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Ik hoop ook dat ze nog even blijven zitten!
    Ik hoop dat ik nog minstens de 30 weken haal & ik hoop het zelfde voor jou!
    Ik duim voor ons :)!

10. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Nov 12, 2008
    874
    0
    0
    Ik hoop niet dat je het nodig hebt, maar aan je onderschrift te zien zou het toch es wel es kunnen : mocht je echt heel ieniemienie spul zoeken: prematuur.nl begint bij maatje 38. In winkels in nl heb ik eigenlijk nooit kleiner dan 44 gezien, in duitsland soms wel.

Share This Page