Help! 16 jaar terug is mijn dochter geboren, 1998 om precies te zijn.. toen heb ik een babydeken gekocht bij de hema met de samenstelling 50% katoen 50% acryl. Mijn dochter heeft een hechtingsstoornis en slaapt daarom nog steeds met haar babydeken van toen. Nu heb ik alle winkels, in de stress, afgezocht, maar nergens meer zo'n babydeken te vinden. Ik denk zelf dat de Katoen er allang uit is. Dus dat een 100% acryl deken of 75% acryl en 25% katoen helpt, maar zij zelf niet. Drama in huis! Kan iemand mij hierbij helpen? Bestaan zulke dekentjes nog? En kan het kloppen wat ik denk, dat de katoen eruit is?
Als ik google op: '50% acryl 50% katoen deken' kom ik meerdere topics tegen over baby dekens. In eentje wordt het merk Jollein genoemd. Als ik daar op verder zoek kom ik deze site tegen: Jollein Ledikantdeken Gebreid Off White - Dekens - Bedtextiel Deze ook nog gevonden:bol.com | Baby's Only - Wiegdeken Kabel Chenille 90x75 cm - Wit | Baby Hoop dat je hier wat aan hebt, en anders moet je even verder kijken mbv google
Hoi!! Ben je inmiddels al geholpen met de deken? Baby's Only heeft dekens van 50% katoen en 50% acryl en eventueel ook zonder voering. Van de nieuwe fijn collectie heb je wikkeldekens die mooi dun zijn en 50% van beide hebben. Het zijn hele fijne dekens. Groet Joyce