Waar kopen/bestellen jullie jongenskleding ( baby) Ben in verwachting van een jongetje. Voor meisjes vind je overal wel mooie kleding maar voor jongens moeilijk, houd van kledingstyle die volwassenen ook dragen, staat zo schattig bij kleine jongetjes ( zonder printjes). Overhemdjes, nette trui, jilets, poloshirts, stoere broekjes. Wordt helemaal verliefd als ik zo geklede paslopende klein mannetjes zie.. Eerst viel mij alleen meisjesbabies op ( heb een dochter), nu alleen maar jongens )) Op de site van noopies en mexx zag ik wel leukd kleertjes. Wie heeft nog meer alternatieven?
Ducky Beau! Gezien je omschrijving is dat een beetje wat je zoekt! Op de website ook altijd veel aanbiedingen.
Veel H&M hier, maar ook Zara, Adidas, Hugo Boss. Zalando en kleertjes.com zijn geliefd bij mij En voor schoentjes ben ik een echte nike fan; andere schoentjes heeft hij eigenlijk niet... Ik heb op de site van eb-vloed.nl ook een paar leuke dingen gezien voor jongetjes.
dankje wel dames, Lieke Ducky Beau heeft inderdaad leuke kleertjes die andere sites ook. Bedankt voor jullie tips, nog meer tips zijn van harte welkom!
en dragen jullie zoontjes ook wel eens spencers? wat dragen ze dan eronden? overhemd of polo met lange mouwen? of shirt zonder kraag en lange mouwen?
Mijn zoontje draagt wel eens spencers, super schattig Hij draagt er dan of een overhemd onder of een polo met korte mouw. Een romper met lange mouw heb ik ook wel eens aan gedaan bij hem. Vestje toen het nog zo koud was ook trouwens
Romper met lange mouwen en een polokraag. Zonder kraag vind ik minder netjes/verzorgd staan. En met kerst met een wit overhemd eronder, maar dat vind ik wel erg netjes voor normaal. En zoon & wit zijn geen goede combinatie samen.....
De meeste goede tips zijn al gegeven. Stoere jongenskleertjes: Z8, Ducky Beau, Babyface, Feetje, Salty Dog, Pointer. Veel kleertjes zijn erg duur in normale prijs maar heel goed te doen in een sale.
Hier ook een jongen op komst! Ik vind het ook erg moeilijk om jongens kleding te kopen maar mijn favoriet is toch wel: lief
hier ook een jongen op komst, mijn favoriete webwinkel is Next Official Site: Shop for Clothes, Shoes, Electricals, Homeware & More Ze hebben daar zo'n ontzettend leuke kleertjes.