Hoi dames, Ik heb op internet een hele mooie jas gekocht van een goed merk. Zag er op de foto lekker warm uit, maar nu heb ik hem ontvangen en even gepast.... en hij voelt niet warm. Hij is nl. een stuk dunner dan hij op de foto leek. Meer een jas voor de herfst zeg maar. Maar hij is wel echt mooi... Nu zat ik al te denken om er 's winters als het echt koud is standaard een warm vest onder aan te doen. Of is dat niet slim? Ben bang dat ik hem weer retour moet zenden zooo jammer...
Dat is kl*te.... Zit de jas nog wel lekker/mooi/goed als je er een dik vest onder aantrekt? Zoniet, dan retour en dan het stadje in om daadwerkelijk jassen te passen.. Succes!
Het zij voor mij een beetje afhangen van het prijskaartje, maar ik denk dat ik hem juist zou houden als tussenjas. Vanaf half september t/m half november heb je altijd veel dagen dat een zomerjas eigenlijk te koud is, maar een winterjas te warm. Ik heb altijd één tussenjas, ook voor zo'n periode in de lente. Nu ik er over denk ben ik deze herfst gewoon van mijn zomerjas overgegaan op mijn winterjas. Ik ben eigenlijk wel eens toe aan een nieuwe tussenjas...
Ik zou hem ook houden, afhankelijk van de prijs natuurlijk. Een tussenjas is inderdaad juist handig! Als de jas goed en lekker zit met een dik vest er onder zou ik 'm zéker houden want dan maak je er op die manier gewoon zelf een winterjas van
Ik draag altijd laagjes in de winter. Ik heb een hekel aan hele dikke jassen, vind het er echt niet uitzien bij een vrouw. Dus als het kan zou ik de jas gewoon met laagjes eronder dragen. Maarja, ik ben echt een winter elf.. Ik kan super goed tegen kou.
Bedankt voor jullie reacties De jas was 50 euro dus valt mee. Maar ik ben wel een kou kleum dus vandaar dat ik twijfel. Ik hou ook niet van die hele dikke jassen waarmee je net een eskimo bent maar het moet wel warm zijn...
Een tussenjas vind ik op dit moment een must. Tis vaak in de middag nog te warm voor een winterjas. Dus wat dat betreft zou ik em houden, zeker voor die prijs. Ik zou em niet als winterjas willen. Als het echt koud is wil ik nl en een vest en een warme jas. Ik heb overigens een prachtige jas van tom tailor en die is inderdaad niet michelin-mannetjes dik maar wel heerlijk warm. Denk trouwens ook niet dat je van een jas van 50 euro mag verwachten dat het een goede winterjas is
Als de winter net als afgelopen 2 jaar gaat zijn (dus -10 en veel sneeuw) zou ik toch een lekkere warme jas willen. Ik zou deze als hij leuk is wel houden voor in het najaar/voorjaar. (Moet hij wel beetje tijdloos zijn natuurlijk). Ik heb van de zara een heerlijke warme winterjas die mooi getailleerd is maar wel warm. Geen Michelin effect dus..
Ik zou hem gezien de prijs houden als tussenjas. Komende week wordt het gewoon 18 graden dus koud wordt het voorlopig nog niet. Als het echt koud winterweer wordt zou ik wel een andere jas zoeken want de hele tijd een vest eronder vind ik eerlijk gezegd een beetje armoedig.
50 euro voor een jas vind ik geen geld dus ik zou het zeker houden als een tussenjas. Ik koop altijd tussenjassen voor mijzelf en kids. Bovendien kan je ook in de winter als het meevalt met de kou deze tussenjas dragen.