Hoi dames, ik ben op zoek naar een betaalbere draagdoek voor kinderen van een half jaar(9 kilo). tot nu toe zat mijn zoon vaak in mijn jas te genieten maar dat wordt wat krap dus nu zoek ik een draagdoek voor als ik even naar de super moet, of voor als ik met het ov ga. wie o wie heeft er een draagdoek voor een leuke prijs die geschikt is vanaf 9 kilo tot zo lang mogelijk? groetjes wendy
ik heb een didymos Martin... aan het doekeinde zitten een paar kleine vlekjes maar die vallen vrijwel niet op het is een lange maat 6, 5 meter lang.. http://di1-1.shoppingshadow.com/images/pi/16/8e/b1/45016749-260x260-0-0_Didymos+Martin+45016749.jpg http://www.decoraliki.pl/files/chusta-tkana-didymos-martin.jpg zou er nog 50 euro voor willen hebben
voor een didymos valt dat reuze mee, nieuwwaarde ligt nl stuk hoger welke kleuren vind je wel leuk? Je zou een oproepje kunnen doen voor een Hoppediz draagdoek, maar ook die doen 2ehands nog een 40 tot 50 euro.. wat je kan doen is de duitse ebay in de gaten houden.. en zoeken op Tragetuch.. daar kan je dan vaak wel voor stuk minder een doek op de kop tikken
limmeke dank je wel, ik ben meer van rood of neutrale tinten. ik houd nu ook marktplaats in de gaten. ik ga ook de duitse ebay in de gaten houd die kende ik nog niet. ik zie op marktplaats doeken voor 10\15\20 euro staan en dat valt meer in mijn prijsklasse.
die van 10/15/20 euro zijn meestal tricot doeken.. dus wel opletten dat je een geweven doek bekijkt en geen tricot..
wat is het gevaar van een tricot doek dan? ik dacht juist dat een geweven doek minder veilig was omdat die zo flexibel is. heb ik het verkeerd om begrepen?
yup een tricotdoek is een doek die ideaal is voor kleine babietjes.. persoonlijk vind ik met een kind van kilo of 8 het al zwaar dragen.. een tricotdoek kan je niet gebruiken om rug te dragen, door het mega rekeffect... je kind gaat achterover leunen en doek rekt mee en kind valt eruit een goede geweven doek daar draag ik mijn 3.5 jarige nog mee.. zonder centje pijn
als je een goedkope, maar prettig dragende doek wilt kopen binnen budget... **** super bequemes Babytragetuch in rot von Nesthäkchen, extra lang **** | eBay dan heb je hier een goede koop aan... die worden boterzacht, maar zijn geschikt van baby tot kleuter